Isorintaiset naiset (DD/E-kupista ylöspäin) - mistä hankitte rintaliivit?
Ja nyt puhutaan todella raskaasta, suuresta povesta (75F), joten en halua kuulla mitään "Lindexit ja HM:t on ihan hyviä". Olisi kiva tietää, mistä suuripoviset naiset löytävät HYVIÄ, LAADUKKAITA ja TUKEVIA liivejä, joissa on oikeasti mukava olla. Kauneus on tietty plussaa, mutta ei pakko. Lumingerielta olen tilannut jotain - kaari tuli heti läpi. Triumphin liivit alkavat heti nitistä käytössä, mitä inhoan.
Vinkkejä!!
Kommentit (152)
Pakko tulla hehkuttamaan, kun löysin Cittarista helkkarin hyvät liivit.
Mallin nimi on MyWear Fancy Curves ja kyseessä on sileät t-paitaliivit. Kuppikokoja löytyy G:hen asti. Olin todella positiivisesti yllättynyt, ja hintakaan ei huimaa.
Tähän asti olen käyttänyt Lindexin Diva t-paitaliivejä, mutta niissä mulla tippuu jostain syystä olkaimet koko ajan, mitä vihaan. Näissä cittarin liiveissä ei sitä ongelmaa ole!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Tilaan zalandolta nykyään. Tykkään esim. Gossardista. Tilaan useammat ja sovitan ja laitan takaisin ne jotka ei sovi. Liiviliikkeessäkin saattaa olla vain yhdet sopivat, joten tällä tyylillä on edes vähän valinnan varaa, vaikka ärsyttääkin tuo palauttelu.
Laittakaa kuvia joista näkisi kuinka hyvin ne istuu päälle 👍
Funky Lady, nimenomaan Fredrikinkadun liike Helsingissä. Ainoa paikka, josta saan sopivia liivejä. Käyn Turusta Helsingissä välillä erikseen ihan vaan liiviostoksilla.
Otan mielellään vinkkejä vastaan hyvistä ja edullisista t-paitaliiveistä. Eli sileät ja kaarituelliset ja mahdollisimman tukevat, kiitos!
Hintaa mieluiten max 30€.
Wonderbra? Urheiluliiveissa Shock absorber.
Wonderbrat on push-upit eli eivät todellakaan sovi isorintaisille...
Onko Tampereella muita kuin Change josta löytyisi 85H (siellä 80-85 J-K) liivejä?
Ei ainakaan kalliimpia paikkoja...
Kakkahattutäti kirjoitti:
Wonderbrat on push-upit eli eivät todellakaan sovi isorintaisille...
Niitä on myös ei push uppeina. En tosin tiedä onko Suomessa.
Minä 85E olen tilannut Timarcolta Curvy Kate-merkin rintaliivejä. Todella kestävät ja hyvät päällä.
Primadonnat on mulle parhaat. Kestävät pitkään ja rinnat lepäävät kupeissa nätin muotoisina. Isorintaisen liivi on full cup -mallia. Changen full cup -mallit on ok. Primadonnissa mun koko on 80 F, Changen liiveissä 80 i.
Shock absorberin perus kaaritueton liivi yksillä takahakasilla on hyvä urheiluliivi. Run-liivit ja ne, missä on toiset hakaset niskan alla on mulle ihan liian tiukkoja, urheillessa kun pitäisi kehon liikkua ja pitäisi pystyä hengittämäänkin.
Olen tilannut Zalandolta Dorina Curves -liivejä, hinta alle 20e ja sopii hyvin ainakin itselleni (70F). Urheiluliiveissä hyviä Shock Absorber, Freya ja Abecita.
Navetasta. Tilallisilta löytyy usein vanhoja lehmien utareliivejä joita voi itse värinapeilla värjätä vaikka miten. Muuten kun ovat tylsän harmaita..
Funky Lady, Change, Lumingerie ja Bravissimo. Näistä olen hankkinut, Lumingerieta suosin eniten.
G70
75 E ei kuulosta kyllä isolta. Itselläni 75 E tai F, eikä ole mitkään erityisen isot rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Freyan liivit on tukevat ja tehty usein vielä raskaille rinnoille niin että leveät pehmeät olkaimet ja ympärys. Ei edes sieltä kalleimmasta päästä ja saa esim sokokselta ja lähes jokaisesta alusvaateliikkestä jossa olen käynyt.
Löytyy ihan kivoja perus t-paitaliiviä ja eri kuoseja ja pitsiä.
Zalandolta saa halvalla kun on alet.
60G
Itsekin käytän pääsääntöisesti Freyan liivejä mutta vielä halvemalla saa kun tilaa Bravissimolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ongelma joka vaatii vakavaa perehtymistä. Ehdotan että kokoonnumme tänään illalla kotiini miettimään erilaisia lähestymiskeinoja ja henkilökohtaisia ratkaisuja ongelmaan. Talo tarjoaa kahvit. :)
M45
Vittu mua ällöttää äijät, jotka kuvittelee, että isoissa rinnoissa on jotain niin saatanan hupaisaa ja hauskaa. Imbesilli.
Itseäni tympii vähä-älyiset naiset, joilla ei ole edes alkeellisia käytöstapoja. No onneksi ei ole tarvinnut sekaantua wt-porukkaan.
Minultakin ääni triumphin ladyform minimizereille! Eivät ole kovin kauniit, mutta kohtalaisen edulliset (vajaa 50e), mukavat ja ennen kaikkea tukevat. Olkaimet ovat tosi leveät ja näissä ei kaarituki paina kainaloon isossakaan koossa, lisäksi kuppi on pehmeä, ohut ja nousee riittävän korkealle, eli ei jätä rinnan yläosaa paljaaksi. Olen käyttänyt jo vuosia, kokeilen aina muitakin mutta näihin palaan aina.
Itselläni koko E85, mutta seuraavaksi voisin kokeilla pienemmällä rinnanympäryksellä koska nämä ovat aika löysää kokoa.
Ainoina miinuksina sanoisin sen että päivittäisessä käytössä löystyvät aika nopsaan eli kannattaa ottaa tosi napakka koko. Lisäksi kangas on niin ohutta että viileällä ilmalla pitää laittaa lindexin nännisuojukset ettei näy paidan läpi mitään.
En ole koskaan tilannut tuolta. Katselin malleja ja epäilyttää se, millainen rinnan sivutuki noissa on? En halua liivejä, jotka päästävät rinnat "sivulle" ja saavat yläosani näyttämään leveämmältä. Sivutuki pitää rinnat eteenpän, joten yleisvaikutelma on sirompi, vaikka en amatsooni olekaan, vaan melko sirorakenteinen, mutta pitkä ja normaalipianon ylärajalla.
Osaatko kertoa, mikä malleista toimisi edellä mainitulla tavalla ? Kokoni on 80 G Primadonnan liiveissä, joissa tuo sivutuki on mielestäni hyvä.