Isorintaiset naiset (DD/E-kupista ylöspäin) - mistä hankitte rintaliivit?
Ja nyt puhutaan todella raskaasta, suuresta povesta (75F), joten en halua kuulla mitään "Lindexit ja HM:t on ihan hyviä". Olisi kiva tietää, mistä suuripoviset naiset löytävät HYVIÄ, LAADUKKAITA ja TUKEVIA liivejä, joissa on oikeasti mukava olla. Kauneus on tietty plussaa, mutta ei pakko. Lumingerielta olen tilannut jotain - kaari tuli heti läpi. Triumphin liivit alkavat heti nitistä käytössä, mitä inhoan.
Vinkkejä!!
Kommentit (152)
Rauman Helmi, nimensä mukaisesti raumalla ja ajamisen väärti helsingistäkin. Kestävät vuosikausia ja palvelu on timanttista. Hätätapauksessa zalando tai change mutta näinä aikoina erityisesti itse suosin kivijalkaliikkeitä. Lähettävät varmasti muuallekkib Suomeen mutta itse olen aina vietränyt kivan vapaapäivän Raumalla ostosten merkeissä.
Itse olen ostanut aikoinaan Ranskasta, liivit ovat hyviä, mutta hinnat pilvissä. Englanti on paras maa isorintaiselle, olen nyyt muutaman vuoden tilannut sieltä, ovat hyviä ja edullisia, eivät toki yhtä hienoja kuin ranskalaiset. Nyt hemmetin Brexit saattaa pilata liivien ostamisen Briteistä.
Seuraavaksi varmaan kokeiltava Puolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti käykää katsomassa lumingerie.fi. Nopea toimitus, hyvä asiakaspalvelu, kokoja pienistä rinnanympäryksistä alkaen.
Ei kaikki mallit käy kaikille. En itse lähtisi tilailemaan, jos en saisi ensin sovittaa. Senpä takia suosin laadukkaita liikkeitä.
Näille voit kertoa ongelmakohtasi ja toiveesi, ja sinulle suositellaan sopivaa mallia. Sivuilla on käyttjien arvioita ja henkilökunnan kokemukseen ja arvioon perustuva kokoarvio jokaisesta mallista. Mutta kukin makunsa mukaan tietenkin. En minäkään ennen uskonut, että hyviä alusvaatteita voi ostaa netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti käykää katsomassa lumingerie.fi. Nopea toimitus, hyvä asiakaspalvelu, kokoja pienistä rinnanympäryksistä alkaen.
Ei kaikki mallit käy kaikille. En itse lähtisi tilailemaan, jos en saisi ensin sovittaa. Senpä takia suosin laadukkaita liikkeitä.
Saahan niitä tilattuja sovittaa, palautus muistaakseni ilmainen. No, onhan se toki hankalampaa noin, mutta itselläni ei ole muuta mahdollisuutta kun ei 65-70 ympäryksisiä isolla kupilla ole edes useimmissa rintsikkaliikkeissä hyllyssä valmiina. Pitäisi kuitenkin niitäkin pyytää tilaamaan että saa sovittaa. Saman tien sitten tilaan ne sieltä lumingeriesta suoraan kotiin sovitettavaksi.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ostanut aikoinaan Ranskasta, liivit ovat hyviä, mutta hinnat pilvissä. Englanti on paras maa isorintaiselle, olen nyyt muutaman vuoden tilannut sieltä, ovat hyviä ja edullisia, eivät toki yhtä hienoja kuin ranskalaiset. Nyt hemmetin Brexit saattaa pilata liivien ostamisen Briteistä.
Seuraavaksi varmaan kokeiltava Puolaa.
Eva Michalak ja Comexim
Olen 75 E ja tilannut jo vuosikausia Figleavesilta Freyan, Panachen ja Chantellen liivejä.
Kokoni on 80F ja olen käynyt teinistä asti Funky Ladyssa Helsingissä. Sieltä löytyy myös iso valikoima bikineitä myös ja erittäin hyvä palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Lisäksi nuo ovat aika kalliita liivejä. Ei kaikilla ole varaa laittaa useita satoja vuodessa liiveihin.
Aion käydä tarkistamassa Tokmannin liivit, nettisivujen perusteella vaikutti hyvältä.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Kokoni on 80F ja olen käynyt teinistä asti Funky Ladyssa Helsingissä. Sieltä löytyy myös iso valikoima bikineitä myös ja erittäin hyvä palvelu.
Myyvät tosi kalliilla merkkejä joita saa netistä halvemmalla. Voihan tuolla käydä sovittamassa ja tilata sitten netistä...
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Change on luottopaikka, muualta en liivejä enää osta. Sieltä kun löysi hyvän mallin ja koon, on netistä tilaaminen helppoa :)
Primadonnan malli Deauville. Uskomattoman paljon pidempään pysyvät hyvinä kuin muut, minkään muun merkin liivit.
Vierailija kirjoitti:
Change on luottopaikka, muualta en liivejä enää osta. Sieltä kun löysi hyvän mallin ja koon, on netistä tilaaminen helppoa :)
Aika monelle Changen liivien kupin profiili on väärä. Koko kuin koko, malli kuin malli. Syvyyttä saisi olla enemmän ja leveyttä vähemmän samaan tilavuuteen.
Mutta hyvä, että sulle juuri se oikea. Yksilöllisiähän nämä.
vanha ketju, mutta itellä 80J ja ostanu zalandolta :) ilmanen palautus niin ei haittaa vaikka huonot, kun voi palauttaa.
Chantelle Sokokselta tai Stockmannilta. Ei hankaa, ei paina.
E75
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle Changen liivien kupin profiili on väärä. Koko kuin koko, malli kuin malli. Syvyyttä saisi olla enemmän ja leveyttä vähemmän samaan tilavuuteen.
Jep, ei tietty kaikille sovi changen liivit, itselle ja tyttärelle ne on hyviä. Itsellä koko 70 I noita ei ihan joka kaupasta löydy... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole changelta löytänyt istuvaa liiviä just tuon kupin syvyyden puutteen vuoksi. Ihan väärän mallisia minulle.
Kun asuin Helsingissä niin Funky Ladysta , nyt pienestä kivijalkaliikkeestä, jonka nimeä en muista. Haluan aina kokeilla. 75F on minunkin kokoni, mutta ei mulla ole mitään hankaamista tai puhkikulumista. Jumppia varten mulla Shock Absorber -liivit.