Isorintaiset naiset (DD/E-kupista ylöspäin) - mistä hankitte rintaliivit?
Ja nyt puhutaan todella raskaasta, suuresta povesta (75F), joten en halua kuulla mitään "Lindexit ja HM:t on ihan hyviä". Olisi kiva tietää, mistä suuripoviset naiset löytävät HYVIÄ, LAADUKKAITA ja TUKEVIA liivejä, joissa on oikeasti mukava olla. Kauneus on tietty plussaa, mutta ei pakko. Lumingerielta olen tilannut jotain - kaari tuli heti läpi. Triumphin liivit alkavat heti nitistä käytössä, mitä inhoan.
Vinkkejä!!
Kommentit (152)
Bravissimolta tilaan mutta kävin siis matkalla ollessani heidän liikkeessään sovittamassa oikeat koot ja merkit/mallit. Kotimaiset alusvaateliikeet myyvät minulle aina väärinistuvia liivejä enkä enää tuhlaa rahojani täällä. Bravissimon liivit on edullisia ja ihanan värikkäitä.
Lumingeriesta. Nessoilla saa jopa nämä 85J:t ryhdikkäästi ylös.
Pääosin brittiläisistä verkkokaupoista (Figleaves, Ample Bosom yms.). Myös suomalainen Lumingerie on hyvä, mutta kallis verrattuna brittikauppojen hintoihin.
Mun tyttärellä on vähän toinen ongelma, ja se on isohko kuppi yhdistettynä kapeaan rintakehään. 70E on aika hankala löytää, koska rintsikkavalmistajat tuntuu olettavan automaattisesti, että kuppikoon kasvaessa nainen on ilman muuta muutenkin tuhti. No ei ole.
Voin kuvitella, että 75F on ihan vastaava ongelma.
Ainoa, mistä löytyy suht ok huokeita rintsikoita tyttären koossa ketjumyymälöistä on Cubus. Mutta niillä loppuu kuppikoko just E:hen, joten siitä ei ole ap:lle apua.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti suosittelen jo mainittua Primadonnaa! Tämän merkin alushousut ovat ikuisia ja bodyt sekä liivit kestävät vuosia, vaikka pesen ne koneessa. Lisäksi ne istuvat ja tukevat todella hyvin. Jotkut mallit ovat tätimäisiä, mutta joukossa on myös todella kauniita alusasuja. Ovat hintansa väärti. Olen käyttänyt merkkiä jo ainakin 15 vuotta ja joka tuote on ollut kestävä. Kaarituki ei ole irronnut yhdestäkään.
Ostin Primadonnat, kun niitä kaikki niin hehkuttavat ja hintakin viittaisi hyvään laatuun. Mutta eivät ole mielestäni hintansa arvoiset; tuessa ei ole mitään eroa puolet halvempiin (noin 50 €:n liiveihin). Lisäksi yhdetkään sovittamani Primadonnat eivät tue latistamatta rintaa. On paljon liivejä, jotka muotoilevat rinnan kauniisti sitä latistamatta.
Mä käyn ostamassa omani Raumalta, alusasuliike Helmi -nimisestä kaupasta. Liivikokoni on 95E ja sieltä olen löytänyt kerrasta toiseen sopivat liivit ja jos sattuu kaarituki menemään rikki, liivit voi viedä takaisin ja he hoitaa. Ja PrimaDonna on ollut mulle paras merkki istuvuudeltaan ja ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärellä on vähän toinen ongelma, ja se on isohko kuppi yhdistettynä kapeaan rintakehään. 70E on aika hankala löytää, koska rintsikkavalmistajat tuntuu olettavan automaattisesti, että kuppikoon kasvaessa nainen on ilman muuta muutenkin tuhti. No ei ole.
Ainoa, mistä löytyy suht ok huokeita rintsikoita tyttären koossa ketjumyymälöistä on Cubus. Mutta niillä loppuu kuppikoko just E:hen, joten siitä ei ole ap:lle apua.
Aivan kaikki liiviliikkeet myyvät kokoa 70E. Ei ole harvinainen eikä iso. Cubuksella puolestaan isoin kuppi on G, ainakin verkkokaupan puolella.
Tuolla kuppikoolla löytyy vielä ihan hyvin esim. Changestä ja muista liiviliikkeistä. Itselläni on 75J tai 70K, mutta esim. Changen liiveissä sekään ei riitä, heillä kuppi on niin matala ja laakea. Primadonnaa suosittelen minäkin, maksat paljon, mutta saat laatua.
Käytän niitä Wowwbraa-tyyppisiä. En enää palaa tavallisiin liiveihin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, mistä löytyy suht ok huokeita rintsikoita tyttären koossa ketjumyymälöistä on Cubus. Mutta niillä loppuu kuppikoko just E:hen, joten siitä ei ole ap:lle apua.Aivan kaikki liiviliikkeet myyvät kokoa 70E. Ei ole harvinainen eikä iso. Cubuksella puolestaan isoin kuppi on G, ainakin verkkokaupan puolella.
Liiviliikkeet varmastikin joo, tarkoitin ketjuvaatemyymälöitä, joita on täällä pikkukaupungissa. Cubuksella on E-kuppi isoin ainakin täällä, netistä ei liivejä kokeilematta mielellään tilaa.
Marks& Spencerillä oli tukevia, en tiedä onko niillä myymälää enää suomessa.
Parasta tietysti sovittaa ennen kauppoja.
Voi myös ostaa kahdet samanlaiset.
Liikuntaan voi laittaa lisäksi vaikka sloggin topin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, mistä löytyy suht ok huokeita rintsikoita tyttären koossa ketjumyymälöistä on Cubus. Mutta niillä loppuu kuppikoko just E:hen, joten siitä ei ole ap:lle apua.Aivan kaikki liiviliikkeet myyvät kokoa 70E. Ei ole harvinainen eikä iso. Cubuksella puolestaan isoin kuppi on G, ainakin verkkokaupan puolella.
Liiviliikkeet varmastikin joo, tarkoitin ketjuvaatemyymälöitä, joita on täällä pikkukaupungissa. Cubuksella on E-kuppi isoin ainakin täällä, netistä ei liivejä kokeilematta mielellään tilaa.
Mulla on kyllä asiakaspalautukset onnistuneet aina kotimaisten verkkokauppojen kanssa, ulkomaisia en ole kokeillut. Ei kai kukaan mitään sovittamatta osta netistäkään. Ainakin Lumingeriella on näppärä kokolaskuri ja ilmainen vaihto ja palautus. Asun itsekin puskassa kuukausia vuodesta, joten käytän liki pelkästään verkkokauppoja. :)
65F ja vaikeahkoa löytää, mutta esim. Primadonnalta välillä löytynyt hyviä. Kunnollisia urheilurintsikoita en ole vielä koskaan löytänyt. Saa vinkata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ongelma joka vaatii vakavaa perehtymistä. Ehdotan että kokoonnumme tänään illalla kotiini miettimään erilaisia lähestymiskeinoja ja henkilökohtaisia ratkaisuja ongelmaan. Talo tarjoaa kahvit. :)
M45
Vittu mua ällöttää äijät, jotka kuvittelee, että isoissa rinnoissa on jotain niin saatanan hupaisaa ja hauskaa. Imbesilli.
Ei kai isoissa rinnoissa mitään "saatanan hupaisaa" ole, sen sijaan monien mielestä jotain seksikästä voi ollakin. Jos nyt puhuttiin 75F -koosta. Onkohan pipo vähän turhan kireällä?
No sinä tulit tähän ketjuun länkyttämään jotain aivan ääliöimäistä "muka-hauskaa" lässytystä. Mee muualle. Ja kyllä, piponi kiristyy aivan saatanasti aina kun kohtaan tuollaista typeryyttä.
Figleaves ja brastop netissä ja fyysisistä kaupoista funky lady, sokos ja change. Nää olleet käytössä kuppikoon ollessa kaikkea 70G:n ja 65K:n väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Marks& Spencerillä oli tukevia, en tiedä onko niillä myymälää enää suomessa.
Parasta tietysti sovittaa ennen kauppoja.
Voi myös ostaa kahdet samanlaiset.
Liikuntaan voi laittaa lisäksi vaikka sloggin topin.
Marks & Spencerillä on tosiaan joitain hyviä liivejä vähän isommillekin rinnoille. Ei tosi isoille mut oon löytäny sekä olkaimettomat että maailman mukavimmat t-paitaliivit koossa 65H (eli heidän 30G). Tää oli Helsingin Sokoksen Marks & Spenceris.
Change on hyvä. Alkaen 60 -65 ainakin K L Kuppiin.
Change on mun lemppari. Kokoni on 80H, joten kokoja Changesta ainakin löytyy ja minusta todella mukavia päällä. Ja aina olen saanut erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Joskus löydän jostain Lindexistä tai perus marketistakin, mutta se on harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Change on hyvä. Alkaen 60 -65 ainakin K L Kuppiin.
Ennen pienennysleikkausta mulla oli noin 65K ja aina myytiin vaan ei oo:ta :/ nyt on 65H ja olkaimettomii ei ollu tässäkään koossa vaan loppu G:hen. Muuten löytyy ihan kivasti liivejä ja bikinejä 65H:ssa.
Ehdottomasti suosittelen jo mainittua Primadonnaa! Tämän merkin alushousut ovat ikuisia ja bodyt sekä liivit kestävät vuosia, vaikka pesen ne koneessa. Lisäksi ne istuvat ja tukevat todella hyvin. Jotkut mallit ovat tätimäisiä, mutta joukossa on myös todella kauniita alusasuja. Ovat hintansa väärti. Olen käyttänyt merkkiä jo ainakin 15 vuotta ja joka tuote on ollut kestävä. Kaarituki ei ole irronnut yhdestäkään.