Isorintaiset naiset (DD/E-kupista ylöspäin) - mistä hankitte rintaliivit?
Ja nyt puhutaan todella raskaasta, suuresta povesta (75F), joten en halua kuulla mitään "Lindexit ja HM:t on ihan hyviä". Olisi kiva tietää, mistä suuripoviset naiset löytävät HYVIÄ, LAADUKKAITA ja TUKEVIA liivejä, joissa on oikeasti mukava olla. Kauneus on tietty plussaa, mutta ei pakko. Lumingerielta olen tilannut jotain - kaari tuli heti läpi. Triumphin liivit alkavat heti nitistä käytössä, mitä inhoan.
Vinkkejä!!
Kommentit (152)
Sokokselta löytyy sekä liivejä, että palvelua.
Berliinistä löysin primarkilta koossani 75F hyviä liivejä 3 kappaletta kympillä.
Vierailija kirjoitti:
ne jotka pystytte juoksemaan yksien urheiluliivien varassa ette voi olla oikeasti todella isorintaisia. Itse nimittäin tarvitsen kahdet urheiluliivit päällekkäin. Ensin on alla Triumphin liivit ja päällä Championin toiset kaarituelliset liivit. Nämäkään ei pidä rintoja liikkumattomina, ja ei kireämmälle voi säätääkään koska ei pystyisi hengittämään. Mutta näin voi vähän juosta ehkä käsillä tukien rintoja (juoksen pimeällä ja paikoissa joissa ei ole vastaantuklijoita). Jos käytätte vain yksiä, varautukaa rintakudoksen repeämiseen, joka on jo tapahtunut minulle, rintojen yläosasta. Millään sitä ei saa korjattua (no en ole kysynyt mutta en usko).
Ei mua haittaa joku kudosten venyminen. Rakastan urheilemista ja rinnat ei ole kyllä estäneet mitään kokeilemiani lajeja. Tottakai ne heiluu, ja niitä tuijotetaan suu auki, mutta ihan perusprimadonnillakin voi hyvin juoksennella.
Kaipaan 85F -koossa kaarituellisia liivejä, jotka ovat mahdollisimman ohuet ja hengittävät.
Onko kukaan viime aikoina tehnyt hyviä löytöjä?
Merkki ja malli, kiitos! Hinta max 50€
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Jos etsit halpoja, niin yllättäen Tokmannilta löytyy todella isoja kokoja ja saa jopa 15-20e hintaan.
Edulliset perusliivit esim. Tokmanni/Prisma/Halpahalli on Finnwear+ - liivit, näissä ei ole toppauksia, kaarituet on, huokea hinta ja ei jaksa aina etsiä uusia sopivan mallisia, E85-E90, voi heittää pois, kun kulahtavat tai venähtävät
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit halpoja, niin yllättäen Tokmannilta löytyy todella isoja kokoja ja saa jopa 15-20e hintaan.
Täytyykin käydä vilkaisemassa! Mulla ei ole hirveästi rahaa sijoittaa näihin juuri nyt.
Olisi kiva, jos jostain löytyisi laadukkaat liivit halvalla. Ulkomailta pitäisi katsella. Jenkeissä oli vaikka mitä ihanaa ja hinta ei päätä huimannut. Aasiassa olisi halpaa, mutta ei kokoja.
Suomessa hinnat ovat pilvissä ja silti laatu voi olla mitä vaan.
Prismasta Triumphin liivit, löytyi kokoa F.
Lumingeriesta myös tilannut liivejä.
Erikoisliikkeet kuten Change ja Funkylady.
Sokokselta esim Freya on hyvä merkki.
Kokoni on 75G ja raskaat rinnat. Vaikea löytää hyviä.
Wacoal malli 853192 on paras evö. Timarco on myynyt sitä aikaisemmin, nyt jouduin tilaamaan ulkomailta.
Triumphilla on myös isoja kuppikokoja.
Minun koolla ei löydy liivejä HMkappahljne kaupoista
Primadonnaa käytän.
City sokoskin myy.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärellä on vähän toinen ongelma, ja se on isohko kuppi yhdistettynä kapeaan rintakehään. 70E on aika hankala löytää, koska rintsikkavalmistajat tuntuu olettavan automaattisesti, että kuppikoon kasvaessa nainen on ilman muuta muutenkin tuhti. No ei ole.
Voin kuvitella, että 75F on ihan vastaava ongelma.
Ainoa, mistä löytyy suht ok huokeita rintsikoita tyttären koossa ketjumyymälöistä on Cubus. Mutta niillä loppuu kuppikoko just E:hen, joten siitä ei ole ap:lle apua.
Ongelma onkin pieni ympärysmitta ja iso kuppi. Olen 75G - H, joten en tietenkään halpisliikkeistä löydä liivejä. Erikoisliikkeet, Sokos ja Stocka
Vanha viesti, mutta aina yhtä ajankohtainen.
Mä löysin avun Changesta, ennen kävin Lontoossa liiviostoksilla. Ajattelin, että siellä on isoja tummia naisia, että on pakko olla kunnon liiviliikkeitäkin. Suomessa ne on aika harvassa yhä.
80K
Viipurin Korsettiliike Arkadiankadulla, jos asut pääkaupunkiseudulla. Ja hinta ei ole se ensisijainen valintaperuste.
Tuo Wacoalin malli on ilmeisesti sama kuin basic beauty spacer underwire t-shirt bra?
Löytyy timarcosta tällä hetkellä ja hintaa alle 50€. Näyttävät kyllä hyviltä.
Miten vertaisit kokoja esim. Lindexin kokoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttärellä on vähän toinen ongelma, ja se on isohko kuppi yhdistettynä kapeaan rintakehään. 70E on aika hankala löytää, koska rintsikkavalmistajat tuntuu olettavan automaattisesti, että kuppikoon kasvaessa nainen on ilman muuta muutenkin tuhti. No ei ole.
Voin kuvitella, että 75F on ihan vastaava ongelma.
Ainoa, mistä löytyy suht ok huokeita rintsikoita tyttären koossa ketjumyymälöistä on Cubus. Mutta niillä loppuu kuppikoko just E:hen, joten siitä ei ole ap:lle apua.Ongelma onkin pieni ympärysmitta ja iso kuppi. Olen 75G - H, joten en tietenkään halpisliikkeistä löydä liivejä. Erikoisliikkeet, Sokos ja Stocka
Minullakin sama ongelma, koko 75 F. Esim.Triumphia olen löytänyt marketista tässä koossa, mutta joissain halvemmissa liikkeissä ei ole F kuppia tai sitten on F kuppia on vain isommalla ympärysmitalla. Mulle istuvuus on myös tosi tärkeää ja monet halvemmat rintaliivit ei vain tue tai istu tarpeeksi.
Ihan oikeasti käykää katsomassa lumingerie.fi. Nopea toimitus, hyvä asiakaspalvelu, kokoja pienistä rinnanympäryksistä alkaen.
Kyllä minäkin ajan tilaisin, mutta kuka sen maksaisi? Minulla ei ole ongelmia näistä.