Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset naiset (DD/E-kupista ylöspäin) - mistä hankitte rintaliivit?

riotta
28.08.2017 |

Ja nyt puhutaan todella raskaasta, suuresta povesta (75F), joten en halua kuulla mitään "Lindexit ja HM:t on ihan hyviä". Olisi kiva tietää, mistä suuripoviset naiset löytävät HYVIÄ, LAADUKKAITA ja TUKEVIA liivejä, joissa on oikeasti mukava olla. Kauneus on tietty plussaa, mutta ei pakko. Lumingerielta olen tilannut jotain - kaari tuli heti läpi. Triumphin liivit alkavat heti nitistä käytössä, mitä inhoan.

Vinkkejä!!

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alusvaatekaupasta

Vierailija
142/152 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Ostin Triumphin True Sensation W01 -liivit ja ovathan nämä kyllä ihanat päällä. Ei purista mistään ja istuvuus täydellinen.

Mun normaali koko on 80E tai jopa 80F mutta näissä oli mulle sopiva koko 75G (!) eli näissä on kyllä vähän erilainen mitoitus kuin muissa Triumphin liiveissä.

Tämä on ns. minimizer eli litistää rintoja vähän.

Ehkä ainoa huono juttu on se, että tämä litistää rintavaossa rinnat yhteen, eli se keskikappale ei istu rintalastaa vasten. Rinnat siis hikoavat vähän keskeltä, mitä inhoan. No, talvella se ei haittaa.

Kuppi on auttamatta liian pieni jos ei ole keskikappale ihoa vasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän Kulmuni hankkii?

Luulen että Funky Ladystä tai vastaavasta. Erikoisliikkeestä joka tapauksessa.

144/152 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän Kulmuni hankkii?

Hankkijalta varmaan sopuhintaan.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

145/152 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän.

Mutta kun nämä ovat minimizerit, eli kupissa ei ole syvyyttä. Otin G-kupin, vaikka yleensä mulle riittää E.

Nämä ovat muuten niin tukevat ja ihanat päällä, että pidän nämä.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

146/152 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ylös vanhaa ketjua.

Onko kellään tietoa, saako mistään kivijalkaliikkeestä Abecita- tai Svegmark -liivejä? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
147/152 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie. Siellä on montaa merkkiä

75h

148/152 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkahattutäti kirjoitti:

Ostin Triumphin True Sensation W01 -liivit ja ovathan nämä kyllä ihanat päällä. Ei purista mistään ja istuvuus täydellinen.

Mun normaali koko on 80E tai jopa 80F mutta näissä oli mulle sopiva koko 75G (!) eli näissä on kyllä vähän erilainen mitoitus kuin muissa Triumphin liiveissä.

Tämä on ns. minimizer eli litistää rintoja vähän.

Ehkä ainoa huono juttu on se, että tämä litistää rintavaossa rinnat yhteen, eli se keskikappale ei istu rintalastaa vasten. Rinnat siis hikoavat vähän keskeltä, mitä inhoan. No, talvella se ei haittaa.

Näinhän se menee kaarituellisilla liiveillä. Mutta kaarituettomat liivit on enemmän toppimalliset. Eli kyllä ne rinnat puristuu vähän yhteen keskeltä, se on väistämätöntä. Ei ole aina siis siitä kyse, että koko olisi väärä. Itse en voi kaarituellisia käyttää koska ne hiertää mulla aina rintojen alta ja kainaloista.

Nyt löysin Abcitalta yhdet, jotka on aivan ihanat päällä ja olkaimet ei tipu. Malli on Agnes -proteesiliivi!

Tällä merkillä näyttää olevan paljon valikoimaa, olisi ihana käydä sovittamassa. Netistä tilatessa on niin hakuammuntaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
149/152 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko 65G ja ostan aina Changesta. On niin IHANAA, kun nykyään saa oikean kokoisia liivejä. Nuorena ei todellakaan ollut varaa pistää yksiin liiveihin useita satasia, enkä halunnutkaan käydä jossain erikoisliikkeissä, jossa myyjät tulee koppiiin tsekkaamaan liivien istuvuuden. Ostin sitten jotain ihan epäsopivia ja epäkäytännöllisiä liivejä. Changen tulo oli oikeasti aivan mieletön pelastus itselleni. Ostanu myös bikinit sieltä. 

Vierailija
150/152 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla koko 65G ja ostan aina Changesta. On niin IHANAA, kun nykyään saa oikean kokoisia liivejä. Nuorena ei todellakaan ollut varaa pistää yksiin liiveihin useita satasia, enkä halunnutkaan käydä jossain erikoisliikkeissä, jossa myyjät tulee koppiiin tsekkaamaan liivien istuvuuden. Ostin sitten jotain ihan epäsopivia ja epäkäytännöllisiä liivejä. Changen tulo oli oikeasti aivan mieletön pelastus itselleni. Ostanu myös bikinit sieltä. 

Minun kokoni olisi Changessa jotain 75L. Harmi, kun suurin kuppikoko oli J ja auttamatta liian pieni. Miss Marylta olen tilannut kokoa 80H. Normiliiveissä sinun kokosi oli jotain 70-75C-D.

151/152 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6791 kirjoitti:

Ostan Tallinnasta. Kokoni on 85F ja saan sieltä tutulta kauppiaalta kauniita, kaarettomia liivejä hintaan 12 E. Pikkareita ostan yleensä samalla hintaan 10 e useammat kauniit ja laadukkaat. Miksi maksaa enempää?

Mulla on just tuo koko. Voitko vinkata mikä liike?

🇺🇦🇮🇱

152/152 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan tilannut Bonprixistä liivejä?

🇺🇦🇮🇱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi