Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isorintaiset naiset (DD/E-kupista ylöspäin) - mistä hankitte rintaliivit?

riotta
28.08.2017 |

Ja nyt puhutaan todella raskaasta, suuresta povesta (75F), joten en halua kuulla mitään "Lindexit ja HM:t on ihan hyviä". Olisi kiva tietää, mistä suuripoviset naiset löytävät HYVIÄ, LAADUKKAITA ja TUKEVIA liivejä, joissa on oikeasti mukava olla. Kauneus on tietty plussaa, mutta ei pakko. Lumingerielta olen tilannut jotain - kaari tuli heti läpi. Triumphin liivit alkavat heti nitistä käytössä, mitä inhoan.

Vinkkejä!!

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerielta. Ei valittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut myös Triumphin Ladyformeja? Eivät ole seksikkäät, mutta maailman mukavimmat käytössä ja erittäin tukevat, kun koko on oikea. 

Vierailija
4/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannista brastop:ilta ja lingerieoutletstorelta.

Vierailija
5/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut myös Triumphin Ladyformeja? Eivät ole seksikkäät, mutta maailman mukavimmat käytössä ja erittäin tukevat, kun koko on oikea. 

Tarkennus vielä Ladyform Soft Minimizer. Itselläni 85F ja antaa hyvän tuen, vaikka rinnat ovat raskaat. 

Vierailija
6/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolasta Misterna.pl

Onko sinulla varmasti oikea rintaliivikoko? En sanoisi 75F -kokoa "todella suureksi".

Vierailija
7/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näitä en ole vielä kokeillut! Täytyykin testata. Mulle todella tärkeää on se, ettei rinnat ole kiinni toisissaan, koska tulee todella helposti ihottumaa rintojen väliin :/

8/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Tallinnasta. Kokoni on 85F ja saan sieltä tutulta kauppiaalta kauniita, kaarettomia liivejä hintaan 12 E. Pikkareita ostan yleensä samalla hintaan 10 e useammat kauniit ja laadukkaat. Miksi maksaa enempää?

Vierailija
9/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ongelma joka vaatii vakavaa perehtymistä. Ehdotan että kokoonnumme tänään illalla kotiini miettimään erilaisia lähestymiskeinoja ja henkilökohtaisia ratkaisuja ongelmaan. Talo tarjoaa kahvit. :)

M45

Vittu mua ällöttää äijät, jotka kuvittelee, että isoissa rinnoissa on jotain niin saatanan hupaisaa ja hauskaa. Imbesilli.

Vierailija
10/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannista brastop:ilta ja lingerieoutletstorelta.

Itse olen erityisesti mieltynyt laadukkaisiin Fauve:n liiveihin, joita etenkin lingerieoutletstoresta saa hyvinkin edullisesti.

Vierailija
11/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolasta Misterna.pl

Onko sinulla varmasti oikea rintaliivikoko? En sanoisi 75F -kokoa "todella suureksi".

Toisissa liivimerkeissä saatta olla jopa 80/F. Kyllä ne on isot rinnat. Urheilen ja liikun paljon, aina tiellä. Pukeutuessa veemäiset. Hiulaan tisseilläni vähintään kolmet liivit vuodessa "puhki" eli roskiskamaa sen jälkeen.

Vierailija
12/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolasta Misterna.pl

Toisissa liivimerkeissä saatta olla jopa 80/F. Kyllä ne on isot rinnat. Urheilen ja liikun paljon, aina tiellä. Pukeutuessa veemäiset. Hiulaan tisseilläni vähintään kolmet liivit vuodessa "puhki" eli roskiskamaa sen jälkeen.

Rintaliivejä on hyvä olla ainakin kymmenet eikä tosiaankaan käyttää "ihan loppuun". Shock absorberin run -rintaliivi on tosi hyvä, jos juokset.

Vierailija
13/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ongelma joka vaatii vakavaa perehtymistä. Ehdotan että kokoonnumme tänään illalla kotiini miettimään erilaisia lähestymiskeinoja ja henkilökohtaisia ratkaisuja ongelmaan. Talo tarjoaa kahvit. :)

M45

Vittu mua ällöttää äijät, jotka kuvittelee, että isoissa rinnoissa on jotain niin saatanan hupaisaa ja hauskaa. Imbesilli.

Ei kai isoissa rinnoissa mitään "saatanan hupaisaa" ole, sen sijaan monien mielestä jotain seksikästä voi ollakin. Jos nyt puhuttiin 75F -koosta. Onkohan pipo vähän turhan kireällä?

Vierailija
14/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingerie, eikä ongelmia. Käsittääkseni oikean kokoisissa liiveissä rinnat nimenomaan eivät puristu yhteen, vaan rintsikoiden "keskipaneelin" on tarkoitus kulkea rintakehää myöten rintojen välissä! Jos tissit on oikeasti isot, liivinkokosi on väärä kuten joku jo sanoikin, plus yhteenliimautumisongelmakin puhuu sen puolesta.

Vierailija
15/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freyan liivit on tukevat ja tehty usein vielä raskaille rinnoille niin että leveät pehmeät olkaimet ja ympärys. Ei edes sieltä kalleimmasta päästä ja saa esim sokokselta ja lähes jokaisesta alusvaateliikkestä jossa olen käynyt.

Löytyy ihan kivoja perus t-paitaliiviä ja eri kuoseja ja pitsiä.

Zalandolta saa halvalla kun on alet.

60G

Vierailija
16/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Funky Lady ja Sokos. Freya, Prima Donna, Fantasie merkit.

Kokoani 75G saa nykyisin jo hyvin, aiemmin isompikuppisille oli tarjolla lähes pelkästään isoja ympärysmittoja. Olisikohan sillä merkitystä, että silikonit ovat yleistyneet ja isompien kuppien tarve hoikemmillakin on lisääntynyt. No siitähän hyötyvät myös monet luomukokoiset.

En ole koskaan tinkinyt liivien esteettisestä puolesta, vaikka en olekaan keskivertokokoa. Netistä voi tilata jos on ihan varma koosta ja sopivuudesta, omasta mielestäni liivit on sovitettava. Aina.

Vierailija
17/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta. Valikoimaa ei juuri ole, eikä kauneudellakaan voi kehua, mutta vihaan shoppailua.

Vierailija
18/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet luottoliivit merkkiä Primadonna (koko 95E).  Käyn ostamassa nämä paikallisesta alusasuja myyvästä kivijalkaliikkeestä, jonka asiakaskunta taitaa koostua pääasiassa varttuneemmista naisista. Urheiluliivit olen ostanut Ellokselta - löysin lopulta sopivan koon ja mallin parin palautuskerran jälkeen.

Vierailija
19/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta paikasta, Changesta, Sokokselta, Citymarketista, Ellokselta, jopa kirpparilta. Talvella Citymarketeissa oli erä Triumphin liivejä, joissa oli jopa K-kuppia. Omaksi kookseni osoittautui 75G, se istuu aivan täydellisesti. Ellokselta olen myös saanut hyviä Swegmarkin liivejä, niitä oli aiemmin myös Anttilassa.

Vierailija
20/152 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next tai Figleaves-molemmat Briteissä. Nextin liivit ovat vielä halpoja, mutta hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi