Mieheni mielestä kihlasormus ei saa maksaa yli 3000e
Mieheni mielestäni kihlasormukseen ei voi laittaa yli 3000 euroa. Mitä ihmettä teen, kun oma maku on sellainen, että haluan näyttävän ja laadukkaan sormuksen. Olen sanonut, että kun aika koittaa, voin itse maksaa erotuksen/loput sormuksesta. Tämä ei kuitenkaan käy, sillä mies haluaa kosinnan olevan yllätys ja sormuksen olevan hänen valitsemansa.
Mitä ihmettä teen, jos/kun sormus ei ole miellyttävä? En halua kantaa (toivottavasti) lopun elämää sormusta, josta en itse tykkää.
Kommentit (244)
Mun kihlasormus maksoi 300mk. Hyvin on auttanut asiaa..
Muistathan mainita miehelle, että auto ei sitten saa maksaa kuin enintään 5000 euroa. Koska sinä nyt vain päätät niin. Piste.
Millaisen vihkisormuksen haluat? Suomessa lienee yleisempää se, että vihkisormus on se näyttävä.
Mun kihlasormus maksoi alle 300€ :) En edes haluaisi kallista sormusta, siinähän sais vaan stressata että ei hukkaa sitä.
Minulle on itselleni ihan yksi lysti minkä muropaketista tulleen rinkulan kanssa mies polvistuu, jos niin on tehdäkseen. Toki toiveena on se että sormus nyt kestäisi ja mahtuisi, mutta you know. Ei sitä sen rinkulan takia naimisiin mennä.
"oma maku nyt on sellainen"
Ihan hyvin tunnut pärjäävän ilman sormustakin...
Vierailija kirjoitti:
3000 euroa on kyllä kihlasormuksesta aika vähän. Meidän sormukset 15 000 euron arvoiset :) Ei kyllä toisesta kovin paljon voi välittää jos ihmisen hinta on 3000 euroa...
Itse menen naimisiin tunteista, en rahasta.
Trolli ap. täytyy olla ja jos ei ole niin aivan logo.
Kihlasormus on sellainen sileä, vihkisormuksessa on sitten muutakin. Perinteisesti, täällä Suomessa.
Kihlasormukseni maksoi 80mk vuonna -73 Hyvin on tehtävänsä hoitanut!Mulle tärkein oli keltä sen sain. Voi rumasana teitä materialisteja!.
Hintako on ainoa kriteeri hyvälle sormukselle?
Kun edes ikinä saisi sen kihlasormuksen... :/ Hinnalla ole mitään väliä jos on aitoa välittämistä ja rakkautta.
Kolmen tonnin kihlat? Hei haloo! Yksi nolla liikaa. Ja sunhan pitää hankkia miehelle kihlasormus. Ja nythän ollaan Suomessa, ei USA:ssa.
Me päätettiin yhdessä mennä kihloihin ja yhdessä kävimme ostamassa edulliset kihlasormukset. Jostain syystä minulle oli tärkeää, että juuri kihlasormukset olisivat samanlaisia. Vihkisormukset ovatkin olleet sitten enemmän ns. meidän tyylisiä. Kummallakin on omansa, minulla ja miehelläni ja valitsimme ne niin, että ne sopivat yksinkertaisiin kihlasormuksiin. Kummallakin on sattumoisin timantit vihkisormuksissaan :) Miehellä pienempi timanttirivistö ja minulla timanttirivi jossa keskellä suurempi kivi :)
Provostiina taitaa taas olla asialla.
Vierailija kirjoitti:
Hintako on ainoa kriteeri hyvälle sormukselle?
Kihlasormukseni maksoi 0 €, oli miehen suvusta. Sama sormus palveli myös vihkisormuksena. En mittaa rakkautta rahassa.
Mun sormus maksoi 50 markkaa. Se on hopeaa. Ilmankin olisi pärjätty. Suhde on tärkein.
Meillä ei ole sormuksia, ja olemme naimisissa. Ei ole sormuksia eikä koskaan tule. Meidän ideologian mukaan rakkautta ei mitata esim. sormuksen hinnalla tai ulkonäöllä, ei myöskään muulla ulkosella materialla. Olen itsekin opettaja, mutta opettajia on hyvin moneen lähtöön, hyvin monen eri alan ja asteen opettajia, joten luonteitakin löytyy yhtä monta kuin opettajaa, ei voi yleistää.
Ihmiset ovat erilaisia. Joku tykkää laittaa 3000 sormukseen, me emme halua laittaa pesetan pesetaa minkäänlaiseen sormukseen. Me olemme laittaneet sen 3000 euroa johonkin meille mieluiseen.
Kaukana suomalaisista tavoista. Todella kaukana.