Mieheni mielestä kihlasormus ei saa maksaa yli 3000e
Mieheni mielestäni kihlasormukseen ei voi laittaa yli 3000 euroa. Mitä ihmettä teen, kun oma maku on sellainen, että haluan näyttävän ja laadukkaan sormuksen. Olen sanonut, että kun aika koittaa, voin itse maksaa erotuksen/loput sormuksesta. Tämä ei kuitenkaan käy, sillä mies haluaa kosinnan olevan yllätys ja sormuksen olevan hänen valitsemansa.
Mitä ihmettä teen, jos/kun sormus ei ole miellyttävä? En halua kantaa (toivottavasti) lopun elämää sormusta, josta en itse tykkää.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis voi jestas. Ehkä sinun kannattaa vielä odottaa ja kasvaa aikuiseksi, ennen kuin mietit kihloja tai kosintoja. Tosin varaudu siihen, ettei miehesi jaksa odottaa sitä sinun aikuistumistasi, hän vaikuttaa jo aikuiselta.
Miten tämä liittyy ikääni? Olen aikuinen ja osaan käyttäytyä kuin aikuinen. Minulla on oma makuni ja tyylini. Miksi poikkeaisin siitä kihlasormuksen kohdalla?
Anteeksi jos minua ei innosta teidän "tuulipukurouvien" Kultajousesta ostetut mauttomat sormukset pienillä timanteilla tähtikuvion sisällä. Hyi yök.
No, mulla on ihan sileä kultarinkula kihlasormuksena. Mitäs siihen sanot?
"mieheni mielestä"
Ei se ole sun miehesi kun ette vttu edes kihloissa ole.
Pskaprovo muutenkin. Keksi parempia.
50-luku soitti ja käski mennä heti kotiin. Sinun järkevä miehesi on tulossa töistä ja odottaa, että ruoka on pöydässä.