Vierailija
Poiminta

Minä aloitan:

Hain Turun yliopistoon, koska hänkin haki sinne. Luoja kiitos en päässyt sinne, sain paikan muualta.
Saa laittaa sairaitakin :D

• ylös 1.9k
  • alas 90

Sivut

Kommentit (1293)

Vierailija

Jätin silloisen poikaystäväni ja muutin lähinnä ihastuksen perässä toiseen maahan. 

Eihän siitä mitään tullut, hyvin nopeasti selvisi, että hän olikin erittäin kepein motiivein liikenteessä. Sopeuduin kuitenkin uuten ympäristöön hyvin ilman häntäkin ja hieno kokemus oli. Hieman kyllä soimasin itseäni sinisilmäisyydestä...

• ylös 1.7k
  • alas 61
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Masennuin, koska hänkin oli masentunut. :D Hain myös hakemaan itselleni väärää alaa vähän ap:n lailla.

• ylös 1.1k
  • alas 65
Vierailija

Hän ei halunnut seurustella kanssani, joten yritin ehdottaa pelkkää seksisuhdetta, taka-ajatuksena olisi ollut että hän sitten ehkä kuitenkin haluaisi olla kanssani. Onneksi ei mies alkanut siihen, olin silloin vielä teini-ikäinen, vaikkakaan en mitään sakkolihaa.

Muut epätoivoiset yritykset ovat olleet vähän hienovaraisempia, esimerkiksi tikusta asiaa -tyyppisiä puhelinsoittoja.

• ylös 1.3k
  • alas 43
Vierailija

Surffaan facebokissa ihan vain kattoakseni milloin hän on ollut siellä viimeks. Muutoin ei Facebook kiinnosta.

Tein epätoivosena alloitteenkin Mutta ketuikshan se meni. Tai itseasiassa mies ei varmaan tajunnut sitä alotteeks.

• ylös 862
  • alas 47
Vierailija

Roikun whatsapissa katsoen milloin hän tulee paikalle (hänellä ei näy paikallaoloaikaa siellä).
Monesti on tullut yöt valvottua :D

Toisekseen olen yrittänyt hankkiutua samoihin paikkoihin kun hän, koska ysväni raportoivat völillä minulle missä se mies menee. Ei jestas

• ylös 1.4k
  • alas 63
Vierailija

Muutin omaa itseäni sellaiseksi mitä luulin hänen pitävän. Värjäsin hiukset, muutin luonnettani äänekkäästä hiljaiseen, pukeutumistyyli. Näitä on ihan liikaa.

Ei. Enää. Ikinä

• ylös 1.6k
  • alas 43
Vierailija

Mielestäni epätoivoista on, jos ihastuksen hienovaraiset viestit siitä, ettei häntä kiinnosta, menevät koko ajan ohi. Itse piiritin kuukausikaupalla työkaveriani, johon olin kuolettavan ihastunut, enkä huomannut suht selviä merkkejä, ettei toinen ole pätkääkään kiinnostunut. Pyytelin miestä koko ajan kaikkiin työpaikan illanviettoihin ja järjestin itsekin vaikka mitä baari- ja saunailtoja vain päästäkseni tutustumaan häneen paremmin. Ei siitä mitään tullut, ja mies jäi usein pois kyseisistä tilaisuuksista. Pikkujoulujen jatkoilla päädyimme suutelemaan intohimoisesti, mutta sen jälkeen mies oli minua kohtaan töissä tyly ja etäinen. En vielä siitäkään tajunnut vaan ehdotin miehelle uutta baari-iltaa. Mies vetosi kiireisiin ja sanoi ehtivänsä ehkä parin kuukauden päästä. Silloin päätin antaa lopullisesti olla.

• ylös 1.6k
  • alas 31
Vierailija

Peruin mahdollisesti vakituisen työpaikan toisella paikkakunnalla ja pysyin määräaikaisessa työssäni samalla paikkakunnalla millä ihastukseni asui.

• ylös 1.1k
  • alas 39
Vierailija

Vuokrasin asunnon lomani ajaksi jotta meillä olisi tapaamispaikka kun mies asui kimppakämpässä. Itse asun toisella paikkakunnalla. Minä tietenkin maksoin vuokran.

• ylös 893
  • alas 37

Ajoin 250 km, käväisin katsomassa onko miehellä toinen nainen yökylässä, ei ollut vaan kuorsasi täysillä yksin peiton alla, sitten ajoin taas 250 km omaan kotiin. Ja keskellä talvea pimeässä ja lumisateessa tämä, keskellä yötä.

• ylös 2.7k
  • alas 109
Vierailija

Piirsin lukioaikana hänen kuviaan facebookista monta viikkoa ja näytin ne hänelle. Oli lähinnä hämmentynyt. Teen reslistisia lyijykynämuotokuvia ihan tienatakseni, ja olen kansainväliselläkin tasolla hyvä siinä, mutta jälkikäteen ajateltuna kaunis ajatus oli aika creepy. Emme edes olleet facebookissa kavereita.

• ylös 2.5k
  • alas 46
Vierailija

Onhan niitä...

Menin migreenissä töihin että näkisin vain vilauksen ihastuksestani, se kannatti. Kävin samassa kaupassa kuin hänkin vaikka se oli toisessa kaupungissa. Kyttäsin työmaalla yövuoron jälkeen koska ihastukseni pääsee töistä ja menin "sattumalta" samaa matkaa hänen kanssaan kotiin. Jätin nykyisen mieheni ja vetosin siihen että olemme kasvaneet erilleen. No ihastuksen kanssa ei koskaan tullut mitään, palasin mieheni luokse.

Nämä kaikki asiat tapahtui tämän yhden ihastuksen vuoksi. Olin rakastunut, ehkä edelleen..

• ylös 575
  • alas 451
Vierailija

Valitsin yliopistoni miehen asuinpaikan ja sanomisten mukaan ja samalla tuli muutettua ulkomaille. Tietenkin jain yksin heti ekasta paivasta lahtien. Mies (joka oli sanonut ettei i-ki-na tulisi muuttamaan kotiseuduiltaan) muutti sitten Suomeen kuin kohtalon irvikuvana.

Nykyisin en uskalla edes suunnitella tulevaisuutta avomieheni kanssa, en tule ikina perustamaan valintojani johonkin muuhun henkiloon. Antaa menna paiva kerrallaan.

• ylös 577
  • alas 28

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.