Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti sosiaalisista tilanteista stressaajalle?

Vierailija
27.08.2017 |

Mitä suosittelet?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen it-alalla. Teen etätöitä ja 95%kaikesta kommunikoinnista hoituu sähköpostilla. 4% hoituu kotona Skype -tai Lync -palavereina ja vain 1%:ssa pitää tavata joku kasvotusten.

Vierailija
22/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokki, koodari, kirjailija, kirjastonhoitaja, hyllyttäjä, siivooja, rekkakuski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin että on sosiaalisia taitoja ihan riittävästi mutta sos tilanteet on silti liian kuormittavia koska en vain pidä turhasta sosialisoinnista.

Vierailija
24/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisia taitoja voi tietty kehittää, mutta mua ei siltikään kiinnosta paskaakaan olla ihmisten kanssa vaikka kuinka niitä taitoja kehittelisin. En yksinkertaisesti viihdy ihmisten parissa ja mitä enemmän kanssakäymistä sitä enemmän väsyn. Ja olen ihan tehdastyössä ja täälläkin on liikaa kanssakäymistä minulle. Paras olisi jokin yksinäinen työ, jossa ei tarvitse kuunnella turhaa paskanjauhantaa säästä, pentujen harrastuksista yms... EVVK

Vierailija
25/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisia taitoja voi tietty kehittää, mutta mua ei siltikään kiinnosta paskaakaan olla ihmisten kanssa vaikka kuinka niitä taitoja kehittelisin. En yksinkertaisesti viihdy ihmisten parissa ja mitä enemmän kanssakäymistä sitä enemmän väsyn. Ja olen ihan tehdastyössä ja täälläkin on liikaa kanssakäymistä minulle. Paras olisi jokin yksinäinen työ, jossa ei tarvitse kuunnella turhaa paskanjauhantaa säästä, pentujen harrastuksista yms... EVVK

Mun työni on todella sosiaalista, mutta töissä jauhan nimenomaan siitä työstä. Teen työni ja vaihdan siihen liittyvää informaatiota työkavereiden kanssa koko päivän, mutta kahvipöydästä pysyn pääasiallisesti poissa, koska ei kiinnosta katsella kuvia kummilapsista, koirista tai käsilaukuista. Asialinjan juttelu ei kuluta ainakaan minun voimiani toisin kuin henkilökohtaisemman tason sosiaalinen kanssakäyminen.

Vierailija
26/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrossiivooja ja liikuntaa saa

Vierailija
27/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehdenjakaja. Aika harva työ on varmaan yhtä yksinäistä, ei ole edes työkavereita riesana.

Vierailija
28/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalehdenjakaja. Aika harva työ on varmaan yhtä yksinäistä, ei ole edes työkavereita riesana.

Tämä olisi ihanaa jos olisi ajokortti ja jaksaisi herätä yöllä...

Vierailija
29/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

patologi,asiakkaasi eivät liikaa sosialisoi

Vierailija
30/30 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen sosiaalisesti itse asiassa varmaan keskivertoa taitavampi: huomaavainen, kiinnostunut muista, iloinen, hauskakin... mutta sosiaaliset tilanteet kuormittavat. En vain jaksa niitä määräänsä enempää, eikä se ole opettelukysymys. En voi sille mitään.

Valitsin itse ammatin, jossa kuvittelin pääseväni olemaan paljon yksikseni. Ja arkityössä pääsenkin. Pahimmaksi koen kuitenkin, että alallani pitäisi osata brändätä itsensä, pitää aktiivisesti yllä sometilejä ja VERKOSTOITUA. Vihaan koko sanaa. Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan