Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jolla todella tummat silmänaluset, lempi peiteainetuotteenne?

Vierailija
27.08.2017 |

Kertokaa se meille muillekin :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rautatbletit

Vierailija
2/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmelin Hide the Blemish -peitepuikko. Oikeasti paras mitä on. Ensin laitan alle kosteuttavaa meikkivoidetta, sitten vasta tuota peitepuikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen sellainen ihan pieni vaaleensininen tuubi, nimenomaan tummille silmänalusille tarkoitettua peitevoidetta. Tosi pigmenttistä ja siihen kevyesti meikkivoidetta päälle niin tasottaa sävyn muuhun ihoon sopivaksi :)

Vierailija
4/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

L'Orealin la touche magique ja sävy Neutral beige. Menee monta vuodessa. Ehdottomasti paras ja ei sula tai leviä. En ehdi välillä laittaa mitään tuotetta sen alle, mutta hyvin pelaa. Kannattaa ostaa, kun usein tarjouksessa "Ota kolme, maksa kaksi."

Vierailija
5/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenen sellainen ihan pieni vaaleensininen tuubi, nimenomaan tummille silmänalusille tarkoitettua peitevoidetta. Tosi pigmenttistä ja siihen kevyesti meikkivoidetta päälle niin tasottaa sävyn muuhun ihoon sopivaksi :)

Mun makuun siinä on liian kuiva koostumus. Muuten se olisi hyvä. Olen yrittänyt jatkaa sitä voiteella, mutta ei toimi. Käytän Joe Blascoa. Ei täydellinen sekään.

Vierailija
6/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tohon just iltiksessä neuvottu käyttämään huulipunaa.

Vierailija
7/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peitä! Ne kuuluvat mun ulkonäköön ja omasta mielestäni näytän oudolta ilman niitä. Itse en ainakaan koe tummia silmänalusia mitenkään rumiksi, päinvastoin!

Vierailija
8/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen Fit me -peiteaine ja sen päälle mineraalimeikkipuuteri. Alle laitan Rimmelin mattapohjustusvoidetta, ettei meikki sula päivän aikana pois. 

Ei peitä täydellisesti, mutta riittävän hyvin kuitenkin. Ja ei kuivata silmänalusia. 

Vierailija
9/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peitä ollenkaan. Ranskalainen asenne asiaan.

Vierailija
10/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarten shape tape.

Paras mitä olen kokeillut.

Vierailija
11/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe blasco tattoo cover

Makeup for everin se vedenpitävä peiteaine.

Molemmat todella riittoisia, eka tais mulla kestää 3v, toinen n. 2vuotta. Molemmat ihan huippuja ja ainoita, jotka oikeasti panda silmät peittää.

Vierailija
12/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Joe Blascoa, vaikka sekin on kaukana hyvästä. Sama pieni purkki kestää mulla monta vuotta.

En meikkaa muuten, joten on vähän haasteellista yrittää löytää sellainen tuote, joka peittäisi ne tummat silmänaluset, mutta joka istuisi muuten meikkaamattomaan naamaan.

Joskus olen YouTubesta katsonut jotain opasvideoita tummien silmänalusten peittämiseen ja se on ihan naurettavaa, kun ei niillä ei alun perinkään ole tummia silmänalusia, kuvittelevat vain!

Vierailija
13/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Joe Blascoa, vaikka sekin on kaukana hyvästä. Sama pieni purkki kestää mulla monta vuotta.

En meikkaa muuten, joten on vähän haasteellista yrittää löytää sellainen tuote, joka peittäisi ne tummat silmänaluset, mutta joka istuisi muuten meikkaamattomaan naamaan.

Joskus olen YouTubesta katsonut jotain opasvideoita tummien silmänalusten peittämiseen ja se on ihan naurettavaa, kun ei niillä ei alun perinkään ole tummia silmänalusia, kuvittelevat vain!

Katso tuosta jo mainitusta tarten shape tape peitevoiteesta videoita ja kuvia.

Se peittää oikeasti 100% vaikka millaiset silmänaluset, pieninä ohuina kerroksina. Ennenhän tarten maracuja oli se ykkönen, mutta se jää kauas tuon shape tapen taakse.

Tässä esim. ihan hyvä kuva siitä sen peittävyydestä, ja se tosiaan tekee noin luonnollisen lopputuloksen.

https://i.redd.it/0vnlo5h0ttjy.jpg

Vierailija
14/14 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun makuun siinä on liian kuiva koostumus. Muuten se olisi hyvä. Olen yrittänyt jatkaa sitä voiteella, mutta ei toimi. Käytän Joe Blascoa. Ei täydellinen sekään.

Olen samoilla linjoilla tuosta Lumenen sinisestä pikkuputelista, aivan järkyttävän kuivattavaa. Annoin äidilleni, kun en itse halunnut sitä käyttää ja hänkin sanoi, että ihan kauheaa tavaraa.

T. Se Rimmelin Hide the Blemishiä suosiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme