Vierailija

En muutenkaan ole "kaikki mulle heti nyt" -ihminen. Päätin jo kauan sitten, että ajattelen muita enkä vain itseäni ja omia haluamisiani. Arvostan uhrautuvaisuutta. Ja jos joku epäilee niin en ole porvoosta.

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
That's some twisted logic right there...

Miksi kirjoitat englanniksi? No joo, varmaan osalle nykyihmisistä epäitsekkyys ja uhrautuvaisuus on tuntematon asenne. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eijymmärrä kirjoitti:
Miten se muiden ajatteleminen estää sen, ettetkö voisi itse valita sitä mitä haluat? Selitätkö palikalle?

Kysymys on uhrautuvaisuudesta. Lapsuuden rakkaimmassa sadussani sanottiin"uhri ei ole uhri, jos se ei ole arvokas antajalle". AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eijymmärrä kirjoitti:
Miten se muiden ajatteleminen estää sen, ettetkö voisi itse valita sitä mitä haluat? Selitätkö palikalle?

Kysymys on uhrautuvaisuudesta. Lapsuuden rakkaimmassa sadussani sanottiin"uhri ei ole uhri, jos se ei ole arvokas antajalle". AP

Minä ymmärrän mitä tarkoitat, mutta nämä ovat asioita, joita ei välttämättä kannata tuoda av:lle. Tai ainakaan jos haluaa saada ymmärrystä noin laajemmin. Arvostan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et mieti omaa etuasi ja elämääsi, niin kuka sitten? Herätys!

Miksi aina pitäisi tuijottaa omaa etua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kenen etua sä tuijotat? Nkomkuiden etu yhteneväinen vai valitsetkomyhden kerralaan jonka takia uhraudut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kenen etua sä tuijotat? Nkomkuiden etu yhteneväinen vai valitsetkomyhden kerralaan jonka takia uhraudut?

Siis onko muiden etu yhteneväinen, sama?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
no mutta nythän sä voit vain miettiä itseäsi ja tehdä niinkuin itse haluat

Haluaisin perheen ja lapsia. Se on se mitä itse haluaisin nytkin. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helpommallahan ap pääsee. Saa ihmisarvoisen elämän, koska ei hanki lapsia.

Eri ihmisille eri asiat on helppoja. Itselleni tämä valinta on äärimmäisen vaikea. Haluaisin olla onnellinen ja minut perhe tekisi onnelliseksi(, uskokaa tai älkää tällaisiakin naisia on vielä olemassa.) En halua elää sitä ajatellen, mikä (millainen elämä ja millainen työ jne.) tekisi minut onnelliseksi. Olenkohan ihan outolintu? AP

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat