Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Aamulla pieni annos luonnonjogurttia+ hedelmämysliä, vettä ja pari kuppia kahvia
Aamupäivällä vähän tuoretta ananasta
Myöhemmin iltapäivällä taas vähän tuoretta ananasta
Iltapäivällä susheja, joissa avokadoa, lohta, kurkkua, katkarapua, merilevää, sushiriisiä ja inkivääriä sekä soijakastiketta
Illalla 2-3 lasia valkoviiniä

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aika kevyesti söit. Onko nälkä? Jos ei, niin sitten oli sopiva määrä. Laadussa ei vikaa, jos valkkaria ei mene joka päivä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aamulla pieni annos luonnonjogurttia+ hedelmämysliä, vettä ja pari kuppia kahvia
Aamupäivällä vähän tuoretta ananasta
Myöhemmin iltapäivällä taas vähän tuoretta ananasta
Iltapäivällä susheja, joissa avokadoa, lohta, kurkkua, katkarapua, merilevää, sushiriisiä ja inkivääriä sekä soijakastiketta
Illalla 2-3 lasia valkoviiniä

Jogurtti + mysli = laktoosia ja hiilihydraattiä. Ei hyvä. Pitäisi olla alkarppia.

Ananas = hedelmäsokeria. Ei hyvä. Kuulema sekin aiheuttaa syöpää.

Sushi = vierasta kalaa joka sisältää ties mitä kemikaaleja ja elohopeaa. Avokadossa on paljon rasvaa. Katkarapu syö muiden merenelävien jätteitä. Merilevä imee itseensä kaikki ympäristömyrkyt merestä. Soijakastike sisältää karsinogeenejä. Riisi saattaa aiheuttaa sydänkohtauksen ja nostaa kolesterolia kun ei tiedä mistä se on peräisin.

Vähäiseltä kuulostaa mutta ruokavaliossasi ok on kurkku ja valkoviini. Lisäisin itse vaikka kananmunaa proteiinin lähteeksi.

(oikeesti syö mitä mieli tekee äläkä kysy mammapalstalta neuvoja, täällä on asiantuntijoita joka lähtöön :D=

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla