Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Musta sileäneuloksinen "neuletakki" jonka pituus pohkeisiin asti ja sitten eräänlainen kauniisti laskeutuva kevyehköä sileätä kangasta oleva paitamekko tmv jossa tosi kivoja yksityiskohtia kuten tuplakangas rintojenkohdalla ja myös selkäpuolella samassa kohdin, hihoissa käännemahdollisuus solkineen, kivat napit jne, pituus minulla joka olen 168cm tuohon polvien alapuolelle.
Siisti ja tyylikäs.

Käyttötarvetta heti alkavalla vkolla kun Hgin keskustassa tapaaminen, yhdistäisittekö muuten ihonväriset sukkikset tuohon näin loppukesästä kun kengät on mustat vai mustat läpikuultavat? Mustat 60-80denieriä menisi ainakin liian tunkkaiseksi, kun mustat kengät ja todnäk tuo musta nilkkapituinen neuletakki lämmikkeenä.

T. Iloinen kun välillä tekee löytöjä:)

Kommentit (7)

Vierailija

Ostan lähes kaikki vaatteeni tavarataloista. Saa katsella rauhassa ja sovittaa rauhassa ja ihan hyviä löytyy.  Lisäksi löytyy sopivia farkkuja ja pienikokoisena kehtaa hakea lasten ja nuorten osastoltakin vaatteita, jos löytyy sellaisia, missä ei ole pupuja tai rokkareiden kuvia. Normi keskituloinen toimihenkilö olen, jos sillä nyt on mitään merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ihonvärisiä itsekin miettinyt, täytyy vain käydä ostamassa jotkut 15-20d aavistuksen tervettä sävyä antavat versiot:)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Missä hinnoissa nuo "prisman löydöt" oli? Pitääpä käydä katselemassa valikoimat jokunen päivä.

Mielestäni edullisia, yhteensä noihin kahteen vaatekappaleeseen meni hieman alle 60€.
Tuota paitamekkoa, sellainen se kai on, oli myös oliivinvihreänä (sopisi hyvin tummanpunertaviin hiuksiini) ja voisin senkin ostaa, mutta pakko jarrutella, kun tullut noita löytöjä nyt aika monia vastaan (Ellos) nyt ihan heinä-elokuun aikana...ja haaveilen satsaavani 155€ kenkiin ensikuussa kun "vanhenen"..voi vitsi että haaveilemani kengät sopisivat niiiin hyvin tämän päiväisiin löytöihini..

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat