Haluaisin perheen ja lapsia, mutta en valitse sitä, koska ei aina tartte miettiä sitä mitä MINÄ haluaisin
En muutenkaan ole "kaikki mulle heti nyt" -ihminen. Päätin jo kauan sitten, että ajattelen muita enkä vain itseäni ja omia haluamisiani. Arvostan uhrautuvaisuutta. Ja jos joku epäilee niin en ole porvoosta.
Kommentit (79)
Tee lapsia, niin sun ei enää sen jälkeen tarvi tehdä mitään sellaista mitä haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Tee lapsia, niin sun ei enää sen jälkeen tarvi tehdä mitään sellaista mitä haluaisit.
Miksi niin? Perustele. AP
Taidat olla pölvästi, todellinen uhrautuvuus ei ole sama asia kuin marttyyriys!
Vierailija kirjoitti:
Sanoo vela. Minä voin sanoa perheenäitinä, että olen nyt onnellisempi kuin koskaan ja voin tehdä kaikkea mitä haluan.
Oletko katolilainen tai jonkun muun lahkon edustaja?
En ihan ymmärrä, että eikö lasten hoitaminen ja kasvattaminen ole epäitsekästä puuhaa. Kun meinaan laittaa kaikki omat tarpeensa ruuasta ja unesta sivuun niiden lasten takia, niin ap:n logiikka lievästi sanottuna ontuu...
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä, että eikö lasten hoitaminen ja kasvattaminen ole epäitsekästä puuhaa. Kun meinaan laittaa kaikki omat tarpeensa ruuasta ja unesta sivuun niiden lasten takia, niin ap:n logiikka lievästi sanottuna ontuu...
Se on sitä puuhaa jota haluaisin tehdä. Teidän velojen on vaikea ymmärtää, että joku oikeasti haluaisi elää lapsiperheen äitinä. Haluaisin elää siten. Se tekisi minut onnelliseksi. Enkä narraa. Enkä edelleenkään ole porvoosta. AP
Vierailija kirjoitti:
? Katolilaisuudessahan nimenomaan korostetaan perhearvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aphan korostaa perhearvoja.
Tarviisin numeroa isommat kengät, mutta en osta koska haluan ne. Varpaisiin sattuu paljon. Tämä on arvokas lahja.
Vierailija kirjoitti:
Tarviisin numeroa isommat kengät, mutta en osta koska haluan ne. Varpaisiin sattuu paljon. Tämä on arvokas lahja.
Naurakaa vain. AP
Kannatan perhearvoja ja työskentelen lasten, täysipainoisen vanhemmuuden, kotikasvatuksen ja muiden perheasioiden eteen. AP
Hauska ketju. Pitäväkö nykynaiset jo niin epäuskottavana, että joku voi oikeasti haluta lapsiperheen? Että se voi olla se juttu joka tekee onnelliseksi?
Nostan tätä, koska mielenkiintoinen näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Eijymmärrä kirjoitti:
Miten se muiden ajatteleminen estää sen, ettetkö voisi itse valita sitä mitä haluat? Selitätkö palikalle?
Kysymys on uhrautuvaisuudesta. Lapsuuden rakkaimmassa sadussani sanottiin"uhri ei ole uhri, jos se ei ole arvokas antajalle". AP
Viittaa mielen ongelmiin tuo. Saat tuntea ylemmyyttä ja pääset pätemään auttaessasi muita. Itsekkäät perusteet.
Sä olet nyt käsittänyt ton ihan väärin. Itsestään pitää aina aloittaa laupeudentyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katolilaisuudessa korostetaan perhearvoja samalla tavalla kuin ap. tekee. Paavikin on vela. Äiti Teresa oli vela.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eijymmärrä kirjoitti:
Miten se muiden ajatteleminen estää sen, ettetkö voisi itse valita sitä mitä haluat? Selitätkö palikalle?
Kysymys on uhrautuvaisuudesta. Lapsuuden rakkaimmassa sadussani sanottiin"uhri ei ole uhri, jos se ei ole arvokas antajalle". AP
Viittaa mielen ongelmiin tuo. Saat tuntea ylemmyyttä ja pääset pätemään auttaessasi muita. Itsekkäät perusteet.
Sä olet nyt käsittänyt ton ihan väärin. Itsestään pitää aina aloittaa laupeudentyö.
Kerro tarkemmin. Saatat nimittäin olla oikeilla jäljillä. AP
Ja et tee koska..? Mitä hyötyä siitä on ja kenelle ettet tee niitä?