Tuntuu että mies valehtelee koko ajan.
On aiemminkin valehdellu ja en voi enää luottaa yhtään.
Joskus 11:15 sano että on menossa kaverin kaa fresbee golfia heittää. Tarvitsin kyydin kaupunkiin, mut ihan en ois heti ehtinyt lähtee, mies sen kyllä huomas ja kysyin moneksiko pitää mennä. Mies sano 12. No sit hän vei meitä kaupunkiin ja päästiin niin lähtee, että se ois myöhästyny, mut ei valittanu tapansa mukaan.
Haki meidät kaupungilta ja sano että kaatui pahasti. Kysyin sitten oliko kaveri. Mies sanoi että oli yksin. Kysyin, eikö sun pitäny Jaakon kanssa mennä? Mies sanoi että Jaakko oli laittanu viestiä, että on menossa emäntäsä kanssa kiipeilemään, että liekö unohtanut.
Arvelen että jossain kohtaa on kyllä valhe tullu. Tuntuu että onko ollu Jaakko tulossakaan pelaamaan. En viitti pyytää näyttämään viestiä, kun voivottelee sattumustaan. Minusta valehtelee huvikseen, en ole estelly lähtee pelamaan.
Haittaisko teitä, jos luottamus olisi tuota luokkaa, vai eroisitteko? Tällaista tämä on, eikä muuksi muutu. Eipä kovin syvällisiä tunteita ole. Muuta syytä ei ole erota, paitsi ikutyöttömyys, eikä muuksi muutu. Ehkä joskus joku lisätienesti.
Lasten takia olen yhdessä, mutta poikakin näkee isänsä negatiivisena kaikesta valittavana.
Kommentit (86)
Valehtelu tarkoittaa esittämistä vilpillisesti jotakin, joka ei ole totta.[1] wikipedia.
Ap
Mies myös väittää että huudan lapsille. Lapsilta kun olen kysynyt tästä, sanoivat että en huuda. Mielestäni en kyllä huuda.
Manipulointia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies myös väittää että huudan lapsille. Lapsilta kun olen kysynyt tästä, sanoivat että en huuda. Mielestäni en kyllä huuda.
Manipulointia?
Ap
Nyt.... kuule, jos sulla ei ole hyvä olo miehen kanssa, eroa. Älä kysy lapsilta, älä konsultoi miestä, vaan EROA.Hvetti!
Koko ajan tulee mieleeni manipulointia vai miksikö tällaista voi sanoa: Jos tuon esille jonkun epäkohdan, en nyt muista esimerkkiä, niin mies väittää että minulla on aina jotain muuta takana... esimerkiksi töissä vaikeaa.
ap
En ymmärrä tästä yhtään mitään. Siis mies valehtelee pienenpienissä asioissa, joilla ei ole mitään merkitystä? Vai oliko AP:lla vain tosi huonoja esimerkkejä? Valehteleeko mies myös jostain oikeista asioista? Siitä leivontakaakaoasiasta en tajunnut hölkäsen pöläystä, ja kaksi muutakin esimerkkiä jäivät hyvin hämäriksi. Miksi miehen pitää mennä harrastamaan nimenomaan kaverin kanssa? Vai epäileekö AP että mies olikin siellä jonkun naisen kanssa?
Mitä ihmettä??
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tästä yhtään mitään. Siis mies valehtelee pienenpienissä asioissa, joilla ei ole mitään merkitystä? Vai oliko AP:lla vain tosi huonoja esimerkkejä? Valehteleeko mies myös jostain oikeista asioista? Siitä leivontakaakaoasiasta en tajunnut hölkäsen pöläystä, ja kaksi muutakin esimerkkiä jäivät hyvin hämäriksi. Miksi miehen pitää mennä harrastamaan nimenomaan kaverin kanssa? Vai epäileekö AP että mies olikin siellä jonkun naisen kanssa?
Mitä ihmettä??
Kertoo siis turhaan juttuja jotka ei ole totta, esim. kertoi että lapset oli heti teilanneet rahkaehdotuksen kakun väliin. Hän ei ollut edes kysynyt rahkasta.
Lasten takia olen ollut. Ihan kivasti menee arki, on huumoria ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Mies on ihan järkevä, siksi ole yhdessä.
Ei valehtele rahasta ja naisista... vaan tuollaista. Nuo on ihmeellisiä, koska ei ole ns. Valkoisia valheita.
Ap
Onko nyt niin, että mies sinun mielestäsi valehtelee merkityksettömistä asioista? Tärkeissä asioissa pysyy totuudessa? Voiko olla niin, että lapset ei osaa kertoa sulle totuutta ja että teillä on miehen kanssa kommunikaatiossa ongelmia ja sinä oletat asioita? Että koko valehtelu on vain sun päässä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin, että mies sinun mielestäsi valehtelee merkityksettömistä asioista? Tärkeissä asioissa pysyy totuudessa? Voiko olla niin, että lapset ei osaa kertoa sulle totuutta ja että teillä on miehen kanssa kommunikaatiossa ongelmia ja sinä oletat asioita? Että koko valehtelu on vain sun päässä?
Kyllä pysyy tärkeissä asioissa. No tuosta rahkajutusta tiesin että valehtelee, kun aikoinaan sanoin miehelle että täytekakun väliin voi laittaa kermavaahdon sekaan rahkaa, niin mies oli heti itse sitä vastaan.
Kauan aikaa sitten mies on esim. Valehdellut autoa ostaessaan tuntemattomille sähköpostilla että hänellä on kaksi poikaa, vaikka on poika ja tyttö, ja toiselle että on vaimolle ostamassa autoa. Ap
Tää on varmasti oudoin ketju, mitä mä olen hetkeen lukenut. :`D
Propsit APlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pysyy tärkeissä asioissa. No tuosta rahkajutusta tiesin että valehtelee, kun aikoinaan sanoin miehelle että täytekakun väliin voi laittaa kermavaahdon sekaan rahkaa, niin mies oli heti itse sitä vastaan.
Kauan aikaa sitten mies on esim. Valehdellut autoa ostaessaan tuntemattomille sähköpostilla että hänellä on kaksi poikaa, vaikka on poika ja tyttö, ja toiselle että on vaimolle ostamassa autoa. Ap
Tossa rahkajutussa ei ole päätä eikä häntää.
Mutta joo. Jos et halua olla miehen kanssa, niin ota ero.
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmasti oudoin ketju, mitä mä olen hetkeen lukenut. :`D
Propsit APlle.
Eikö susta turhaan valehtelu ole outoa? Mieshän sitä tekee enkä minä.
Ap
Jos avioliitto on tuollaista saivartelua kaakaosta ja rahkasta niin kiitän luojaa, että olen sinkku.
En siis ymmärtänyt mikä tuossa oli nyt sitten valhetta, miten ihmeessä edes jaksat kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota.
Pienet on ihmisten keskustelunaiheet ja murheet kun tuonkaltaisista pystyy tekemään ongelman.
Miehesi ei varmaa ymmärrä lainkaan, että mietit tuollaisia, siis ei edes ala tosiasiasiassa vaivaaman päätään jälkikäteen jollain kaakaonostolla, siis kuka sanoi tai teki milloin ja mitä.
En kyllä minäkään ja olen nainen.
Mä en ymmärrä tästä ketjusta yhtään mitään, mutta en kyllä kunnolla jaksanut lukeakaan. Jos haluatte kertoa jostakin asiasta ja saada mielipiteitä, niin kirjoittakaa pliis ymmärrettävästi. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jos avioliitto on tuollaista saivartelua kaakaosta ja rahkasta niin kiitän luojaa, että olen sinkku.
En siis ymmärtänyt mikä tuossa oli nyt sitten valhetta, miten ihmeessä edes jaksat kiinnittää tuollaisiin asioihin huomiota.
Pienet on ihmisten keskustelunaiheet ja murheet kun tuonkaltaisista pystyy tekemään ongelman.
Miehesi ei varmaa ymmärrä lainkaan, että mietit tuollaisia, siis ei edes ala tosiasiasiassa vaivaaman päätään jälkikäteen jollain kaakaonostolla, siis kuka sanoi tai teki milloin ja mitä.
En kyllä minäkään ja olen nainen.
Samaa mietin, minä normaalissa suhteessa oleva. Meillä voi käydä esim. niin, että soitan kaupasta miehelle töihin ja kysyn, että ostiko hän viimeksi voita. Vastaus voi olla että joo, ostin kyllä. Kotona huomaan, ettei olekaan ostanut. Totean no höh, muisti väärin ja laitan viestin, että käy vielä kaupan kautta, kun ei kotona voita olekaan. Mies soittaa perään, että oonko varma, on ihan selkeä mielikuva että osti. Nauretaan yhdessä, että no ei nyt ole. Minäkin väitin pari viikkoa sitten kiven kovaa laittaneeni yhden tavaran paikkaan x ja ihmeteltiin, mitä tapahtunut, kun ei olekaan siellä.
Kukaan ei syytä ketään valheista. Ollaan vaan että höh, väärin muistettiin.
Ei ehkä normaali arjessa kiinnittäis huomiota, mutta kun on esim. valehdellut lastensa sukupuolet, mitä ei kyllä voi muistaa väärin. Niin kyllähän sitä eri tavalla tarkkailee. Tuosta on siis aikaa.
Ap
Muutaman pahemman valheen takia en luota mieheen ollenkaan, mitä kertoo. Jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Pahoja valheita on nuo aiemmin kerrotut: omien lasten sukupuolet tuntemattomille, on valehdellut myös vanhempiensa iät, työpaikat ja ammatit.
Nykyisin valehtelee pienistä asioista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muutaman pahemman valheen takia en luota mieheen ollenkaan, mitä kertoo. Jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Pahoja valheita on nuo aiemmin kerrotut: omien lasten sukupuolet tuntemattomille, on valehdellut myös vanhempiensa iät, työpaikat ja ammatit.
Nykyisin valehtelee pienistä asioista.
Ap
En nyt sanoisi että valehtelee vaan että satuilee. Kertoo paikkaansa pitämättömiä juttuja elämästään muille.
Olen sitä mieltä, että tarkkailet liikaa. Mistä tiedät, että on sähköpostissa valehdellut lastensa sukupuolen? Oletko lukenut miehen posteja?
Helpommalla pääset itse, kun et tuollaisia asioita mieti, oli sitten unohdus tai mikä syy hyvänsä: eihän se kuitenkaan sinun arkielämääsi mitenkään vaikuta.
Silloin kun haittaa oikeasti elämää tai on tosiaan suuremmista valheista kyse, niin ymmärtäisin, nyt en vaan oikein ymmärrä, että loppupeleissä mitä järkeä miehelläsi sanoa/valehdella sitten ventovieraalle, että on poika tai tyttö?
Samaa mieltä, että teillä taitaa olla kommunikointivaikeuksia, ja jos olet noin vaikeaselkoinen miehesikin kanssa, niin hän ei varmaan edes käsitä mistä asiasta puhut.
Eli kun kysyt kovin sekavasti jotain pikkuasiaa, niin saat yhtä epämääräisen vastauksen mieheltä, saattaa sitten sanoa vain mitä sillä hetkellä siitä (olettamastaan) asiasta tulee mieleen. Ei edes jaksa pohtia, kun on ehkä väsynyt tai kyllästynyt jo aiemmin kysymiisi pikkuasioihin.
Haluaa päästä vähällä: kun vastaa jotakin, niin toivoo, että lopetat kyselyn.
Opettele kirjoittamaan niin, että selostuksestasi ymmärtääkin jotain.