Vierailija

On aiemminkin valehdellu ja en voi enää luottaa yhtään.

Joskus 11:15 sano että on menossa kaverin kaa fresbee golfia heittää. Tarvitsin kyydin kaupunkiin, mut ihan en ois heti ehtinyt lähtee, mies sen kyllä huomas ja kysyin moneksiko pitää mennä. Mies sano 12. No sit hän vei meitä kaupunkiin ja päästiin niin lähtee, että se ois myöhästyny, mut ei valittanu tapansa mukaan.

Haki meidät kaupungilta ja sano että kaatui pahasti. Kysyin sitten oliko kaveri. Mies sanoi että oli yksin. Kysyin, eikö sun pitäny Jaakon kanssa mennä? Mies sanoi että Jaakko oli laittanu viestiä, että on menossa emäntäsä kanssa kiipeilemään, että liekö unohtanut.

Arvelen että jossain kohtaa on kyllä valhe tullu. Tuntuu että onko ollu Jaakko tulossakaan pelaamaan. En viitti pyytää näyttämään viestiä, kun voivottelee sattumustaan. Minusta valehtelee huvikseen, en ole estelly lähtee pelamaan.

Haittaisko teitä, jos luottamus olisi tuota luokkaa, vai eroisitteko? Tällaista tämä on, eikä muuksi muutu. Eipä kovin syvällisiä tunteita ole. Muuta syytä ei ole erota, paitsi ikutyöttömyys, eikä muuksi muutu. Ehkä joskus joku lisätienesti.

Lasten takia olen yhdessä, mutta poikakin näkee isänsä negatiivisena kaikesta valittavana.

Sivut

Kommentit (86)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nyt kyllä täytyy sanoa, että jutun juoni katosi heti alkuunsa. Aika vaikeasti ymmärrettävää selostusta. Anteeksi, en pysty auttamaan.

Vierailija

En ole varma valehteliko mitään, mutta äsken kun kysyin, moneltako se kaveri laittoi sen viestin, niin oli kattovinaan kännykältä ja sanoi klo 12:00. Eli juuri kun heidän piti olla sitä frisbeegolfia pelaamassa. Pitänee jossain vaiheessa katsoa kännykkä. Meinas suuttua kun kysyin, mietin jo pitäsköhän sanoo etten luota.

Mahdollista on että mies on valehdellu alunperin sopineensa mennä sitä frisbeegolfia pelaamaan. On sitten kysynyt ja kaveri on sanonut tuosta kiipeämisestä.

ap

Vierailija

Mies on aiemminkin kertonu valheita enkä voi ihan luottaa siihen, että mies ymmärtää miten pahalta se tuntuu.

Haluaisin parisuhteen jossa voisi luottaa sen olevan totta mitä sanotaan.

Ap

Vierailija

Minä olen myös eroamassa valehtelevasta miehestä :( tuntuu tosi pahalta kun on luottanut toiseen ja sit tulee ilmi kaikkea paskaa :(

Vierailija

Jotain valehteli viime viikollakin, muistais nyt mitä. Loppujen lopuksi asia olikin väärinkäsitystä. Miten sitten muiden kanssa ei tule niitä väärinkäsityksiä?

Mies koettaa kuitenkin olla selvästi kiltti minua kohtaan.

ap

Vierailija

Nyt muistan, mies siis valehteli viime viikolla että oli meinannu ostaa leivontakaakaota, kun muka jossain lapussa olisi lukenut kaakao. Mutta kun ei ole lukenut.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt muistan, mies siis valehteli viime viikolla että oli meinannu ostaa leivontakaakaota, kun muka jossain lapussa olisi lukenut kaakao. Mutta kun ei ole lukenut.

Ap

Tämä kuulostaa oudolta, mutta sähän tiedät parhaiten itse, millainen mies on. Onko patologinen valehtelija vai onko joku muu syy. Tuossahan ei ole järkeä valehdella muuten eli olisi patologista, ellei lipsauttanut jonkun toisen naisen kirjoittamasta ostoslistasta. Tarkoitan että intuitioon yleensä kannattaa luottaa.

Vierailija

Googlasin tuota patologista valehtelijaa, niin en oikein saanu selvää että valehteleeko koko ajan vai voiko olla esim. että 95 % puhuu totta?

Osan varmaan on ymmärtänytkin väärin.
Selitän vielä tuota kaakao valhetta. Yksi aamu poika sanoi, miksi ei ole ostettu kaakaota, vaikka on pyydetty. Mies siihen että ei hän ole tiennyt. Sanoin vahingossa (osottautui myöhemmin että muistin väärin kun silloin kaakaota oli ollut) että poika oli wats appilla käskeny ostaa kaakaota. Mies katsoi pojalta saatuja viestejään ja sanoi että ei täällä sellaista lue. Sit vaan yhtäkkiä sanoi että on ostanu leivontakaakaota. Mä heti siihen näyttämään kaapista, että ei ole vasta ostettua leivontakaakaota. Mies siihen vai enkö ookkaan ostanu... ainakin sitä kaupasta etsin, kun luulin että tarvitsette leivontaan. No lähdin töihin ja illalla sanoin muistaneeni ettei mitään viestiä silloin lähetetty. Mies sanoi että jossain lapussa luki. No jos olis lukenu 1) mies olisi varmasti kysynyt millaista kaakaota 2) jos olisi luullut että tarvitaan leivontakaakaota, niin olisi sen varmasti ostanu. Eli valhe vaan lipsahti alkuperäiseen "syytökseen" miksi kaakaota ei ole ostettu, vaikka sitä on pyydetty.
Ap

Vierailija

Ap pahoittelee ensinnäkin huonosti kirjoitettua aloitusta, mutta pointti siis hommassa on se että mies kertoo juttuja, jotka eivät ole totta. Ja taas äsken se tapahtui. Tein marjarahkaa ja mies kysyi leikillään, että tykkääkö poikamme marjarahkasta. Tiesi ettei tykkää. Sanoin että ei tykkää, kun marjat ovat kokonaisia. Sanoin myös, että onhan hän rahkaa syönyt, kun mansikkakakun välissä on ollut mansikkarahkaa.

Mies oli tehnyt synttärikakun minulle tässä vähän aikaa sitten lasten kanssa. Mies sanoi siihen "kakun välissä on syönyt rahkaa", että hänen tekemän ehdotuksen, että laitetaan rahkaa kakun väliin, lapset teilasivat heti. Aavistelin/tiesin, ettei mies ollut mitään rahkasta kysynyt lapsilta. Tiesin siitä, kun hän itse vastusti asiaa, kun aiemmin kerroin miehelle, että kakun väliin voi laittaa rahka-kermavaahtoa, jotta soossi on kiinteämpää. No minä sitten miehelle sanoin heti että et sinä mitään ole lapsilta kysynyt, kun itse sitä vastustit heti. Välissä keskusteltiin jotain ja mies sanoi, että minä olen monta päivää syyttänyt häntä. Mies sanoi myös että hän yrittää olla kiltti ja hyvä ja sinä syyttelet.

No joo, kyllähän minä tuossakin syytin ja tottahan tuo varmistui, että valhettahan tuo oli. Sanoin että sinä sanoit, että olit ehdottanut rahkaa. Mies sanoi sitten että sanoinko minä juuri niin (kirjaimellisesti). Minä olin hiljaa, kun enhän tietenkään voinut muistaa.  Mies sanoi sitten että sinä ymmärrät minut väärin. Sitten sanoin että muistan mitä sanoit. Mies sanoi, että saat omas pääs kanssa sen selvittää. Eli tarkkaan muistan että mies sanoi, että rahkaehdotus teilatiin heti lasten taholta. Eikö noin sanomalla mies juuri antanut ymmärtää hänen kysyneen lapsilta rahkasta. Vai millä muulla tavalla tuon voisi ymmärtää? Kysyin lapsilta oliko mies kysynyt rahkasta. Ei ole kysynyt. Mietin että olisinko ihan hullu, jos kysyisin lapsilta ovatko he huomanneet valehtelua. Lapset ovat yläkouluikäisiä.

En tiedä miten tuossa tekisin, mietin että olenko koeajan töissäni ja eroanko vaan. En oikein tiedä muuta vaihtoehtoa. Selvästihän tuo valehtelee ja en kyllä rakasta. Ajattelen vaihtoehdoksi sitten yksin jäämisen lasten kanssa. En tiedä antaisiko mies edes jäädä tähän asuntoon, jos ostaisin sitten mieheltä sen oman puolikkaan. Mutta hän on kuitenkin sellainen ettei ajattele järkevästi erossa. Tiedän että lapset kärsii erossa, mutta onkohan ihan oikein jäädäkään tällaiseen suhteeseen...

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat