Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten aloitukset nettideittikeskusteluissa--turn off.

Vierailija
25.08.2017 |

Jos ensimmäiset sanat ovat:

-asutko ******ssa?. En halua heti kertoa asuinpaikkaani.
-kuis hurisee?
-täällä tällainen ikisinkku hakee seuraa.
-näytät ihanalta

Keskustelun voi aloittaa asiallisemminkin. Kirjoitan lähes kaikille jotain, mutta nuo jäävät omaan osioonsa.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tämän upean keskustelunavauksen:

-Haluatko vauvan, ota yhteyttä niin kerron lisää.

:D

Vierailija
62/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut seuraavanlaisia aloituksia:

-Tytkkäätkö anaaliseksiä? Tämä on ehdoton edellytys tutustumiselle.

-Hei anna numerosi ja lähetä kuvia tähän mailiosoitteeseen.

Ja olen tehnyt lukuisia aloitteita kiinnostavan oloisille miehille, kertaakaan en ole saanut vastausta. Aloitteen tekevä nainen = liian epätoivoinen, ei jatkoon.

Olisi kiva tietää missä voi livenä tutustua ihmisiin. Täälläpäin liikkuu pelkkiä kaveriryhmiä jotka eivät halua uusia joukkoonsa.

Onkohan sinun mielestäsi kiinnostavan oloiset miehet sitten täysin eri levelillä? Meinaan, että minua lähestyneet naiset ovat olleet lähes kaikki 6-10 vuotta itseäni vanhempia, eivätkä kyllä ulkoisesti ihan sitä mitä haen. Ainoastaan yksi lähestyjä oli ikäiseni ja muutenkin kiinnostava. Tapailimme jonkin aikaa.

Täähä se ois. Sen tietää melkeen jo etukäteen, että jos nainen laittaa viestiä niin kyseessä on täysin eri levelin tapaus. Ei niillä naisilla jotka minulle kelpaavat ole mitään tarvetta ottaa netissä yhteyttä miehiin. Niillä on postilaatikot täynnä jatkuvasti. 

t: urheilullinen, akateeminen mies, 28v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle aloittajan esimerkeistä kaksi jälkimmäistä ovat niin huonoja keskustelunavauksia, että jättäisin todennäköisesti vastaamatta.

- Ikisinkku - vierastan kyseistä termiä tosi paljon. Minulle tulee siitä mieleen ihminen, joka uskoo, ettei koskaan voi löytää parisuhdetta, vaan on ikuisesti sinkku. En muutenkaan katso tarpeelliseksi mainostaa parisuhdehistoriaansa heti ensimmäisessä viestissään toiselle. Lisäksi olen itse jo päälle 40 v ja haen ikäistäni miestä. Jos tämän ikäinen mies ei ole koskaan elämässään seurustellut, niin se on jo aika outoa. Ei missään nimessä asia, joka kannattaa ottaa esille ensimmäisessä yhteydenotossa.

- "näytät ihanalta". Tulee mieleen että mies on liiaksi ulkonäön perässä. Emme siis sopisi toisillemme kuitenkaan.

Oletko sä oikeasti niin heikkoitsetuntoinen- ja epävarma itsestäsi, että et voi vastaanottaa vilpitöntä kehua ulkonäöstäsi? WTF?

Vierailija
64/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, miksi ette sitten itse aloita keskustelua?

Ja miten aloittaisitte?

Vierailija
65/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mun käy oikeasti sääliksi miehiä, ihan näiden teidän vaatimusten vuoksi.

Itsellänikin on ollut profiili deittipalstoilla, mutta en koskaan miettinyt asioita noin.

Mitä sillä on väliä kuinka joku aloittaa keskustelun tai siis jos se ei teille sovi, niin eikö se vain ole hyvä, että huomaat jo heti ettei teillä synkkaa..

Minä olen jutellut varmasti kymmenien kanssa, mutta muistan että vain neljän kanssa minulla olisi heti kirjoitteluvaiheessa synkannut, mutta mitä väliä niillä muilla edes on?

Ja miksi niistä tarvitsee tehdä niin iso numero?

Ei synkannut, ei ole sitä mitä haen, mutta mitä sitten?

Ja muistetaan se että kaikille meille toimii eri asiat. Itselleni rehellinen moi, toimi parhaiten.

Olen tosin puolueellinen, löysin aviomieheni tinderistä ;)

No mut kyllähän sitä nettideittien kohdalla välillä miettii, mikä osuus on sattumalla ja väärintulkitsemisella, meneekö joku ihan kiva tyyppi ohi vain sattuman tai väärinkäsityksen takia.

Tätä mietin monesti itsekin, varsinkin kun olen naiseksi huono kirjoittamaan ja tuomaan persoonaani näkyviin siinä. Varmaan juuri siksi minulle tuo moi toimikin, eipähän heti tarvinnut alkaa miettimään että miten saisin nasevan vastauksen takaisin :)

Ja kyllä minä ainakin naisena tein myös alotteita miehille. Opinpahan siinä sen ettei todellakaan ole aina helppoa miettiä mitä sanoisi, että varmistaisi mielenkiinnon.

Ja kyllä minä ainakin kävin myös treffeillä sellaisten kanssa, jonka kanssa kirjoittelu ei niin hyvin sujunutkaan. Täytyy muistaa juuri tuo, ettei kaikki persoonaansa tekstiin saa.

Nyt naisille eräs kysymys mikä itseäni välillä mietityttää.
Miksi se on niin paha jos mies kehuu teitä kauniiksi tai nätiksi?

Toki alatyyliset ja tisseihin vetoamisen ymmärrän, mutta että ihan pelkkä kaunis tai nättikin tuntuu saavan jotkut näkemään punaista.

Vaihdoin jossain vaiheessa kokeen: laitoin profiilikuvakseni kuvan, jossa olin talvivaatteissa, pipo syvällä päässä ja kaulaliina naaman ympärillä niin ettei alta näy kuin meikittömät silmät ja pakkasessa punoittava iho. Minulla ei ole kauniit kauriinsilmät, siinä kuvassa ne ovat vetiset ja täysin meikittömät. Siitä huolimatta sain "WOW!" ja kauniiksikehumisviestejä.

Eli ne eivät yksinkertaisesti kerro minulle mitään muuta kuin että kyseiset miehet copy-pastettavat samat yhden-kahden lauseen viestit kaikille kuvallisille profiileille.

Tai sitten miehet vain näkevät suurimman osan naisista kauniina, kun taas naiset näkevät suurimman osan miehistä taviksina tai rumina. Tästä oli joku tutkimuskin tehty.

Mutta se, että lähestyt naista deittipalvelussa kertoo jo sen, että hänen ulkonäkönsä miellyttää sinua. Eli eikö siinä itse viestissä sitten voisi osoittaa kiinnostusta jotakin muuta kohtaan kuin ulkonäköä?

Toki on eri asia, jos kirjoitat pidemmän ja persoonallisemman viestin, josta ulkonäön kehuminen on vain yksi pieni osa, on tilanne toinen. Mutta kun yleensä miesten ensimmäiset yhteydenotot ovat varsin lyhyitä, niin silloin kannattaisi kertoa jotain, miksi olet kiinnostunut juuri siitä kyseisestä naisesta. Jos näet suurimman osan naisista kauniina, niin silloinhan minussa ei ole mielestäsi mitään sen kummemmin kiinnostavaa kuin suurimmassa osassa muitakaan naisia, jos pelkkää ulkonäköä kehut. Eli kerro naiselle mieluummin jotain sellaista, miksi kiinnostuit juuri hänestä enemmän kuin kaikista muista treffipalvelun naisista.

Vierailija
66/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä itseäni ärsyttää naisissa (ei nyt sentään kaikissa tietenkään), on se että yhdestä pienestä mokasta/väärästä sananvalinnasta/miehessä olevasta ominaisuudesta tai vaikka vain miehen käyttämästä vaatekappaleesta nainen saa yhtäkkiä pääteltyä, että mies ei ole sopiva ja voi dumpata tuosta vaan.

Vierailija
67/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen tehnyt lukuisia aloitteita kiinnostavan oloisille miehille, kertaakaan en ole saanut vastausta. Aloitteen tekevä nainen = liian epätoivoinen, ei jatkoon.

Olisi kiva tietää missä voi livenä tutustua ihmisiin. Täälläpäin liikkuu pelkkiä kaveriryhmiä jotka eivät halua uusia joukkoonsa.

Onkohan sinun mielestäsi kiinnostavan oloiset miehet sitten täysin eri levelillä? Meinaan, että minua lähestyneet naiset ovat olleet lähes kaikki 6-10 vuotta itseäni vanhempia, eivätkä kyllä ulkoisesti ihan sitä mitä haen. Ainoastaan yksi lähestyjä oli ikäiseni ja muutenkin kiinnostava. Tapailimme jonkin aikaa.

Mielestäni ei. Mahduin ikäkriteereihin ja olin aina miehiä nuorempi. Muutkin kriteerit täsmäsi, olen hoikka ja urheilullinen ja kiinnostuksenkohteetkin aika samanlaiset, samoin tulevaisuudentoiveet. En todellakaan ottanut yhteyttä miehen kuvan tai tulojen perusteella vaan ihan sen takia että uskoin että meillä voisi olla paljonkin yhteistä juteltavaa ja voisi olla kiva tutustua.

En oikeasti keksi muuta syytä kuin että joko kaikki ne miehet olivat jo löytäneet sopivaa seuraa tai sitten aloitteellinen nainen oli turn off.

Vierailija
68/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmikymppinen nainen, joka on ihan kiinnostava niin ulkonäon kuin muunkin puolesta . Etsin Tinderissä ns. vakavampaa suhdetta aika monella kuvalla ja tekstillä varustettuina. Suurin osa matcheistani ei ikinä avaa keskustelua, joka on todella syvältä. En tajua miksi ihmeessä ovat Tinderissä jos eivät halua kehenkään tutustua. Olen sitten tehnyt niin, että itse avaan yleensä keskustelun, koska olen sellainen livenäkin, tottunut small talkiin niin suomeksi kuin englanniksikin. Pääkohderyhmässä oman ikäiset tai vähän nuoremmat suomalaiset miehet. Avaukseni ovat olleet sekä persoonallisia että tavallisia, mutta aika usein käy siten, että miehet eivät vastaa yhtään mitään. Ei siis ole mistään vain naisten nirppanokkaisuudesta kiinni, miehet ovat ihan samanlaisia. 

Vierailija
69/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäsuavaivaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle aloittajan esimerkeistä kaksi jälkimmäistä ovat niin huonoja keskustelunavauksia, että jättäisin todennäköisesti vastaamatta.

- Ikisinkku - vierastan kyseistä termiä tosi paljon. Minulle tulee siitä mieleen ihminen, joka uskoo, ettei koskaan voi löytää parisuhdetta, vaan on ikuisesti sinkku. En muutenkaan katso tarpeelliseksi mainostaa parisuhdehistoriaansa heti ensimmäisessä viestissään toiselle. Lisäksi olen itse jo päälle 40 v ja haen ikäistäni miestä. Jos tämän ikäinen mies ei ole koskaan elämässään seurustellut, niin se on jo aika outoa. Ei missään nimessä asia, joka kannattaa ottaa esille ensimmäisessä yhteydenotossa.

- "näytät ihanalta". Tulee mieleen että mies on liiaksi ulkonäön perässä. Emme siis sopisi toisillemme kuitenkaan.

Oletko sä oikeasti niin heikkoitsetuntoinen- ja epävarma itsestäsi, että et voi vastaanottaa vilpitöntä kehua ulkonäöstäsi? WTF?

En ole heikkoitsetuntoinen saati epävarma itsestäni. Haluan vain että mies on minusta kiinnostunut ensisijaisesti muista kuin ulkoisista syistä. Tiedän jo, että todennäköisesti hän pitää minua ulkoisesti viehättävänä, kun kerran lähestyy minua. Sitten olisi kiva, että hän osoittaisi viestissään kiinnostusta muuhun kuin ulkonäkööni. Minä en kiinnostu muista ihmisistä ulkonäön perusteella, ja luonnollisestikin haen samanhenkistä seuraa.

Jos saan viestin, jossa minua kehutaan nätiksi, en toki pahastu tai loukkaannu siitä, mutta se ei todennäköisesti herätä mielenkiintoani niin paljon, että alkaisin hieroa tuttavuutta sen lähettäjän kanssa. Ei minulla ole aikaa saati mielenkiintoa viestitellä kymmenen miehen kanssa samanaikaisesti, joten jollakin tavalla sitä karsintaa kai pitää tehdä. Mitä pahaa siinä on? Vai pitäisikö minun lähettää joku Kiitos kehuistasi-viesti, vaikken olisi sen enempää kiinnostunut miehen kanssa viestittelemään?

Vierailija
70/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ennätys kun valittaminen alkaa ennen kun on koko suhdekaan alkanut.

Ymmärtääkseni tämä avaus käsittelee keskustelunaloituksia, jotka torppaavat kaiken kommunikaation ettei päästä edes mihinkään tuttavuuteen asti.

Mies voi mokata ensin huonoilla kuvilla, sitten huonolla profiilitekstillä, sitten huonolla keskustelunaloituksella, sitten lopulta huonoilla ensitreffeillä.

Ei ole ihme, että suhteiden muodostuminen on niin vaikeaa.

Voit arvata ketutuksen, kun feilaan huonoihin kuviin, mutta jälkimmäisissä kohdissa olisin hyvä :D

Vierailija
71/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä turn offeja:

Iltaa

Mitäs sinun iltaasi

Vierailija
72/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitätte, että olisitte menneet treffeille jos olisi ollut joku muu avaus?  

Vierailija
73/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lukiessani ketjua, saapui Tinderiin viesti naiselta: "Mo"

Vierailija
74/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei. Mahduin ikäkriteereihin ja olin aina miehiä nuorempi. Muutkin kriteerit täsmäsi, olen hoikka ja urheilullinen ja kiinnostuksenkohteetkin aika samanlaiset, samoin tulevaisuudentoiveet. En todellakaan ottanut yhteyttä miehen kuvan tai tulojen perusteella vaan ihan sen takia että uskoin että meillä voisi olla paljonkin yhteistä juteltavaa ja voisi olla kiva tutustua.

En oikeasti keksi muuta syytä kuin että joko kaikki ne miehet olivat jo löytäneet sopivaa seuraa tai sitten aloitteellinen nainen oli turn off.

Jaa-a, todella erikoista. Näköjään sitten aloitteelliset naiset (ne harvat) tekevät aloitteita lähinne niille miehille, jotka haluavat itse metsästää. Minä olen kyllä erittäin iloinen naisen aloitteista, jos nainen muuten vaikuttaa sopivalta.

Vierailija
75/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi neiti mutta katkarapuni anoo audienssia vulvaanne.

Toimisiko?

M

Vierailija
76/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni miehenä on ihan valtava turn off, jos nainen odottaa jotain uskomattoman nasevia ja omaperäisiä kommentteja. Ei siinä saa tavallista kommunikaatiota aikaan ollenkaan.

Vierailija
77/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ennätys kun valittaminen alkaa ennen kun on koko suhdekaan alkanut.

Ymmärtääkseni tämä avaus käsittelee keskustelunaloituksia, jotka torppaavat kaiken kommunikaation ettei päästä edes mihinkään tuttavuuteen asti.

Mies voi mokata ensin huonoilla kuvilla, sitten huonolla profiilitekstillä, sitten huonolla keskustelunaloituksella, sitten lopulta huonoilla ensitreffeillä.

Ei ole ihme, että suhteiden muodostuminen on niin vaikeaa.

Voit arvata ketutuksen, kun feilaan huonoihin kuviin, mutta jälkimmäisissä kohdissa olisin hyvä :D

Sehän se. Johonkin noista portaista aina feilaa suurin osa :D

Vierailija
78/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itse panostin esittelytekstiin suht paljon, ihan useamman minuutin siihen käytin. Kerroin itsestäni, elämästäni ja kiinnostuksenkohteistani ja lopussa esitin toiveen, että vastapuolikin kertoisi itsestään jotain. Sain viestin, joka todellakin järisytti elämääni: "mistpäin oot". Tuo viesti todellakin teki vaikutuksen, mutta jostain syystä en vastannut. Olisikohan pitänyt? 

Vierailija
79/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole mitään todellisuudentajua. Joku 50-60- vuotias voi silmääkään räpäyttämättä pitää itseään sopivana parikymmentä vuotta nuoremmalle naiselle. Oksettavaa.

Vierailija
80/129 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin yhdelle naiselle ja tulimme siihen tulokseen, että voisimme käydä kävelyllä. Kysyin missä hän asuu ja hän sanoi, että ei halua kertoa. Poistin parin.