Miesten aloitukset nettideittikeskusteluissa--turn off.
Jos ensimmäiset sanat ovat:
-asutko ******ssa?. En halua heti kertoa asuinpaikkaani.
-kuis hurisee?
-täällä tällainen ikisinkku hakee seuraa.
-näytät ihanalta
Keskustelun voi aloittaa asiallisemminkin. Kirjoitan lähes kaikille jotain, mutta nuo jäävät omaan osioonsa.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs hyvää söit aamupalaksi tänään? :)" yhdellekään en vastannut.
Alanuolien määrästä tulkitsen että tämä aloitus on palstalle ok? Haluaisiko joku perustella miksi? Mun mielestä suurinpiirtein paskin, anaaliseksin ehdottamisen jälkeen.
Minä kyllä vastaisin tuollaiseen kysymykseen, tykkään lähteä liikkeelle suht kevyillä ja persoonallisella aiheilla. Sitä paitsi ihmisestä kertoo aika paljon se, mitä hän syö aamupalaksi :)
Itse avasin kerran Tinderissä keskustelun kysymällä, voiko korvapuustiin laittaa rusinoita. Siitä syntyi koko yön kestänyt viestittely, treffit seuraavalle päivälle ja tapailusuhde, joka on nyt jatkunut pari kuukautta. Eli pienestä se voi joskus lähteä liikkeelle ;) Ja siis nainen olen.
Jos molemmat tykkää tuollaisesta pikkunäppärästä nokkeluudesta, niin silloin voi toimia. Minua ei pätkääkään kiinnosta voiko rusinoita laittaa korvapuustiin. Voin yhteen tuollaiseen vastata jotain, mutta jos viestittely tulee sisältämään enemmänkin tuollaista tyhjänpäiväistä lätinää, niin minua ei kyllä kiinnosta.
Taitaa mennä niin, että Tinderiin ei tietynlaiset vaan hakeudu muutenkaan. Minua ei kiinnostaisi muutenkaan tuntemattoman kanssa chattaily kumppaninhaku mielessä. Haluan nähdä ihmisen ensin, arvioida käytöstä ja eleitä keskustelun lomassa. Tuntuu tosi vaivalloiselta että ensin pitäisi chattailla päiviä tai jopa viikkoja, ja sitten vasta nähdä miten käyttäytyy livenä ja minkälainen on olemukseltaan. Ja tämä sama uuden ja uuden kanssa. Miten jaksatte?
Itse aloitan keskustelun kertomalla vuosituloni ja "sen" strategiset mitat. Voin kertoa että vientiä on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus itse panostin esittelytekstiin suht paljon, ihan useamman minuutin siihen käytin. Kerroin itsestäni, elämästäni ja kiinnostuksenkohteistani ja lopussa esitin toiveen, että vastapuolikin kertoisi itsestään jotain. Sain viestin, joka todellakin järisytti elämääni: "mistpäin oot". Tuo viesti todellakin teki vaikutuksen, mutta jostain syystä en vastannut. Olisikohan pitänyt?
Kaikki nämä vaatimuslistat ja turn-offit luettuani minusta tuntuu että miehen on turvallisinta ottaa ensikontakti juuri noin varovaisesti, kysymällä esimerkiksi 'mistpäin oot?'. Eli kyllä, sinun olisi ehkä kannattanut vastata ja olisit vaikka heti ensiviestissäsi opettanut mihin tyyliin sinulle saa kirjoittaa ja mitä sanoja käyttää sekä toisaalta mitä ei.
Esittelytekstissäni kerroin olevani kiinnostunut mm. kirjallisuudesta. Kirjoitin viestin loppuun "Tee vaikutus." Joo, en mitään järisyttävän omaperäistä odottanut mutta toivoin kuitenkin vastapuolen olevan kykenevä kertomaan itsestään jotain muutamalla lauseella. Tuon loppusilauksen laitoin toki hieman huumorilla. Sieltä sitten tuli tuo "mistpäin oot" ilman isoa alkukirjainta ja kysymysmerkkiä, ei mitään muuta. Voin sanoa, ettei se varsinaisesti herättänyt kiinnostusta. Selventääkö tämä asiaa?
Muistelen tuota juttua lähinnä huvittuneena. En harrasta mitään nettideittijuttuja enää.
Tuohan osoittaa mieheltä kykyä keskittyä olennaiseen. Vaikka olisit esittelytekstiin kirjoittanut otteita väitöskirjastasi, mutta asut useamman sadan kilometrin päässä, niin suhteen syntyminen on epätodennäköistä.
Sinänsä "mistpäin oot" on harmiton eikä viestitä epäkohteliaisuutta. Se on vain täysin mitäänsanomaton ja epäkiinnostava eikä houkuttele vastaamaan. Tämä "olennaiseen keskittyvä mies" voisi käyttää muutaman sekunnin tai jopa jokusen minuutin elämästään siihen, että muotoilisi kiinnostusta herättävän ja sisällöllisen vastausviestin. Lisäksi mielestäni nettideittikontekstissakin on kohteliasta tervehtiä ja esitellä itsensä jollain tavalla - peräänkuulutan siis lähinnä käytöstapoja.
Sitä paitsi, miksi tuo "olennaiseen keskittyvä mies" ei voinut itse kertoa heti, missä hän asuu? Vaikkapa "Mistäpäin olet? Itse olen paikasta X." Siihen vielä tervehdys ja jotain pientä tietoa itsestä, niin olisin voinut vastatakin.
Ärsyttää myös jatkuvasti profiiilissa vierailevat miehet, jotka eivät kiinnosta. Yksikin pommitti jatkuvasti, miksen vastaa hänelle.
Ongelma on siinä, että kun nainen saa kymmeniä viestejä, niin ei kaikkien kanssa edes pysty viestittelemään tai tutustumaan jokaiseen. Ei kyse omalla kohdallani ainakaan ole siitä, että lyhyet mitäänsanomattomat aloitukset olisivat mitään turn offeja, vaan kun tulee niitä aloituksia, jotka kolahtaa enemmän, niin niihin keskusteluihin tulee sitten lähdettyä mukaan. En usko, että naiset niistä perusaloituksista mitään hernettä nenään vetää, vaan ne jäävät vaan helposti vähemmälle huomiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus itse panostin esittelytekstiin suht paljon, ihan useamman minuutin siihen käytin. Kerroin itsestäni, elämästäni ja kiinnostuksenkohteistani ja lopussa esitin toiveen, että vastapuolikin kertoisi itsestään jotain. Sain viestin, joka todellakin järisytti elämääni: "mistpäin oot". Tuo viesti todellakin teki vaikutuksen, mutta jostain syystä en vastannut. Olisikohan pitänyt?
Kaikki nämä vaatimuslistat ja turn-offit luettuani minusta tuntuu että miehen on turvallisinta ottaa ensikontakti juuri noin varovaisesti, kysymällä esimerkiksi 'mistpäin oot?'. Eli kyllä, sinun olisi ehkä kannattanut vastata ja olisit vaikka heti ensiviestissäsi opettanut mihin tyyliin sinulle saa kirjoittaa ja mitä sanoja käyttää sekä toisaalta mitä ei.
Esittelytekstissäni kerroin olevani kiinnostunut mm. kirjallisuudesta. Kirjoitin viestin loppuun "Tee vaikutus." Joo, en mitään järisyttävän omaperäistä odottanut mutta toivoin kuitenkin vastapuolen olevan kykenevä kertomaan itsestään jotain muutamalla lauseella. Tuon loppusilauksen laitoin toki hieman huumorilla. Sieltä sitten tuli tuo "mistpäin oot" ilman isoa alkukirjainta ja kysymysmerkkiä, ei mitään muuta. Voin sanoa, ettei se varsinaisesti herättänyt kiinnostusta. Selventääkö tämä asiaa?
Muistelen tuota juttua lähinnä huvittuneena. En harrasta mitään nettideittijuttuja enää.
Tuohan osoittaa mieheltä kykyä keskittyä olennaiseen. Vaikka olisit esittelytekstiin kirjoittanut otteita väitöskirjastasi, mutta asut useamman sadan kilometrin päässä, niin suhteen syntyminen on epätodennäköistä.
Tosi hyvin kyllä keskitytty olennaiseen, kun laittaa viestin, johon on hyvin heikot mahdollisuudet saada vastaus. 😂😂
Sellainen pieni vinkki, että kun nainen kertoo itsestään ja pyytää mieheltä samaa, niin mahdollisuudet saada vastaus kasvavat eksponentiaalisesti, jos oikeasti viitsii edes parilla virkkeellä tehdä mitä toinen pyytää, eli kertoa jotain itsestään. Voi sitä kolmanneksi virkkeeksi sitten laittaa sen "mistpäin oot" kysymyksenkin, kun kerran on tärkeää keskittyä olennaiseen. Mutta jos ei tuota vähää jaksa vaivautua, niin miksi vastaa mitään sitten? Mutta ilmeisesti miehillä on tapana vain räiskiä viestejä sinnetänne, ilman että ovat vähääkään oikeasti kiinnostuneita naisista, joille niitä räiskivät. No, kukin tavallaan. Onneksi naiset voivat jättää räiskijät omaan arvoonsa ja keskittyä niihin miehiin, joille parin kokonaisen lauseen kirjoittaminen isoilla alkukirjaimilla ja välimerkeillä varustettuna ei ole liian haasteellinen ponnistus. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs hyvää söit aamupalaksi tänään? :)" yhdellekään en vastannut.
Alanuolien määrästä tulkitsen että tämä aloitus on palstalle ok? Haluaisiko joku perustella miksi? Mun mielestä suurinpiirtein paskin, anaaliseksin ehdottamisen jälkeen.
Minä kyllä vastaisin tuollaiseen kysymykseen, tykkään lähteä liikkeelle suht kevyillä ja persoonallisella aiheilla. Sitä paitsi ihmisestä kertoo aika paljon se, mitä hän syö aamupalaksi :)
Itse avasin kerran Tinderissä keskustelun kysymällä, voiko korvapuustiin laittaa rusinoita. Siitä syntyi koko yön kestänyt viestittely, treffit seuraavalle päivälle ja tapailusuhde, joka on nyt jatkunut pari kuukautta. Eli pienestä se voi joskus lähteä liikkeelle ;) Ja siis nainen olen.
Jos molemmat tykkää tuollaisesta pikkunäppärästä nokkeluudesta, niin silloin voi toimia. Minua ei pätkääkään kiinnosta voiko rusinoita laittaa korvapuustiin. Voin yhteen tuollaiseen vastata jotain, mutta jos viestittely tulee sisältämään enemmänkin tuollaista tyhjänpäiväistä lätinää, niin minua ei kyllä kiinnosta.
No emme mekään koko yötä pullasta puhuneet vaan parin "lämmittelyviestin" jälkeen päästiin jo huomattavasti vakavampiin aiheisiin :) Mutta makuasioitahan nämä tietysti ovat.
Itse en tykännyt yhtään, kun eräs toinen Tinder-mies kysyi aloitusviestissään, mitä arvostan eniten ihmisissä ja millaista minulle on hyvä elämä. Ei minulla ole tuollaiseen mitään nopeaa vastausta vaan haluan miettiä huolella. Ja toisaalta noista kysymyksistä tuli sellainen fiilis, että mies laittaa ne samat automaattisesti kaikille matcheilleen. En syttynyt, vaikka johonkuhun toiseen tuollainen mukasyvällisyys ehkä tekisikin vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät aloitakaan viestittelyä koskaan.
Jokaisen kiinnostavan kanssa aikoinaan aloitin. Edellyttäen, että
- mahduin varmasti hänen kriteereihinsä eikä niissä lukenut esim. että naisen odotetaan olevan kaunis, uhkea tms. En myöskään vastannut, mikäli miehen ikähaarukka oli suuri, vaikka olisin siihen mahtunutkin.
- mies ei ollut vielä vieraillut omassa profiilissani. Jos hän oli vieraillut tekemättä aloitetta, tulkitsin niin etten kiinnosta häntä.
Ja arvaa mitä. Yksikään tekemistäni aloitteista ei johtanut treffeille saakka.
"Jos hän oli vieraillut tekemättä aloitetta, tulkitsin niin etten kiinnosta häntä": En ymmärrä, miksi oletat että miehen pitää tehdä aloite? Kyllä mieskin voi olla passiivinen, suurin osa naisistakin on:)
Saa tottakai olla ihan vapaasti, mutta kyllä minusta tuo ihan yksiselitteisesti kertoo, ettei ole kokenut riittävän kiinnostavaksi. Jos mies todella kiinnostuu, niin ei hän ota sitä riskiä, ettei nainen tee hänelle aloitetta. En enää ole nettideiteillä, joten minulle on aivan sama vaikka molemmat sukupuolet heittäytyisivät 100 % passiivisiksi.
Ei kerro. Tuleeko mieleesi että mies(kin) voi käy katselemassa ja vertailemassa profiileja ilman että heti käy kimppuun kuin sika limppuun ts. lähettää viestin?
Voi elämä taas... siinähän käy. Käyköön vaikka kymmenen kertaa, mutta jos oli käynyt minun profiilissani eikä tehnyt aloitetta niin en tehnyt minäkään, vaikka olisin kiinnostavana pitänytkin. Hänellä olisi ollut siihen ensin tilaisuus ja jos hän sen missasi niin se siitä.
Ja kuten sanottu: joka tapauksessa omat aloitteeni eivät koskaan johtaneet treffeille saakka, joten enpä aio öitäni valvoa miettien millainen kultakimpale saattoi mennä ohi, kun en tajunnut ottaa yhteyttä.
Aika jännää että tuollainen Miss congieniality ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä "mistpäin oot" on harmiton eikä viestitä epäkohteliaisuutta. Se on vain täysin mitäänsanomaton ja epäkiinnostava eikä houkuttele vastaamaan. Tämä "olennaiseen keskittyvä mies" voisi käyttää muutaman sekunnin tai jopa jokusen minuutin elämästään siihen, että muotoilisi kiinnostusta herättävän ja sisällöllisen vastausviestin. Lisäksi mielestäni nettideittikontekstissakin on kohteliasta tervehtiä ja esitellä itsensä jollain tavalla - peräänkuulutan siis lähinnä käytöstapoja.
Sitä paitsi, miksi tuo "olennaiseen keskittyvä mies" ei voinut itse kertoa heti, missä hän asuu? Vaikkapa "Mistäpäin olet? Itse olen paikasta X." Siihen vielä tervehdys ja jotain pientä tietoa itsestä, niin olisin voinut vastatakin.
Miehen aloitushan toimi. Karsi pois tärkeilevän naisen, joka odottaa miehiltä sirkustemppuja ja alisteista asemaa.
Onhan se järkevää kysyä missä asut. Asutko ommarissa vai kommarissa. Mikä koulutus mikä työ. Siinä karsiutuu jo 99.8 pros pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut seuraavanlaisia aloituksia:
-Tytkkäätkö anaaliseksiä? Tämä on ehdoton edellytys tutustumiselle.
-Hei anna numerosi ja lähetä kuvia tähän mailiosoitteeseen.
Ja olen tehnyt lukuisia aloitteita kiinnostavan oloisille miehille, kertaakaan en ole saanut vastausta. Aloitteen tekevä nainen = liian epätoivoinen, ei jatkoon.
Olisi kiva tietää missä voi livenä tutustua ihmisiin. Täälläpäin liikkuu pelkkiä kaveriryhmiä jotka eivät halua uusia joukkoonsa.
Onkohan sinun mielestäsi kiinnostavan oloiset miehet sitten täysin eri levelillä? Meinaan, että minua lähestyneet naiset ovat olleet lähes kaikki 6-10 vuotta itseäni vanhempia, eivätkä kyllä ulkoisesti ihan sitä mitä haen. Ainoastaan yksi lähestyjä oli ikäiseni ja muutenkin kiinnostava. Tapailimme jonkin aikaa.
Täähä se ois. Sen tietää melkeen jo etukäteen, että jos nainen laittaa viestiä niin kyseessä on täysin eri levelin tapaus. Ei niillä naisilla jotka minulle kelpaavat ole mitään tarvetta ottaa netissä yhteyttä miehiin. Niillä on postilaatikot täynnä jatkuvasti.
t: urheilullinen, akateeminen mies, 28v
Mitäs se sitten tarkoittaa, että itseäni kymmenen - tai jopa enemmän - vuotta nuorempien kanssa on tullut matchejä? Kaveri klikkaili mun profiilissa estoitta tykkäämisiä nuorille miehille, en ikinä olisi itse niitä laittanut. Sitten muutamia matchejä on tullut ja joku jopa laittanut viestin. Ja komeita nuoria miehiä ovat, varmasti saisivat ikäisiäänkin. Ihmettelen suuresti.
T. Nelikymppinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olen tehnyt lukuisia aloitteita kiinnostavan oloisille miehille, kertaakaan en ole saanut vastausta. Aloitteen tekevä nainen = liian epätoivoinen, ei jatkoon.
Olisi kiva tietää missä voi livenä tutustua ihmisiin. Täälläpäin liikkuu pelkkiä kaveriryhmiä jotka eivät halua uusia joukkoonsa.
Onkohan sinun mielestäsi kiinnostavan oloiset miehet sitten täysin eri levelillä? Meinaan, että minua lähestyneet naiset ovat olleet lähes kaikki 6-10 vuotta itseäni vanhempia, eivätkä kyllä ulkoisesti ihan sitä mitä haen. Ainoastaan yksi lähestyjä oli ikäiseni ja muutenkin kiinnostava. Tapailimme jonkin aikaa.
Täähä se ois. Sen tietää melkeen jo etukäteen, että jos nainen laittaa viestiä niin kyseessä on täysin eri levelin tapaus. Ei niillä naisilla jotka minulle kelpaavat ole mitään tarvetta ottaa netissä yhteyttä miehiin. Niillä on postilaatikot täynnä jatkuvasti.
Mitäs se sitten tarkoittaa, että itseäni kymmenen - tai jopa enemmän - vuotta nuorempien kanssa on tullut matchejä? Kaveri klikkaili mun profiilissa estoitta tykkäämisiä nuorille miehille, en ikinä olisi itse niitä laittanut. Sitten muutamia matchejä on tullut ja joku jopa laittanut viestin. Ja komeita nuoria miehiä ovat, varmasti saisivat ikäisiäänkin. Ihmettelen suuresti.
T. Nelikymppinen nainen
Ajattelevat varmaan saavansa helppoa seksiä puumalta. Toisekseen osa miehistä painaa sydäntä edes kuvia tai ikää katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, että kun nainen saa kymmeniä viestejä, niin ei kaikkien kanssa edes pysty viestittelemään tai tutustumaan jokaiseen. Ei kyse omalla kohdallani ainakaan ole siitä, että lyhyet mitäänsanomattomat aloitukset olisivat mitään turn offeja, vaan kun tulee niitä aloituksia, jotka kolahtaa enemmän, niin niihin keskusteluihin tulee sitten lähdettyä mukaan. En usko, että naiset niistä perusaloituksista mitään hernettä nenään vetää, vaan ne jäävät vaan helposti vähemmälle huomiolle.
Tämä.
Älkää miehet vihatko meitä naisia vain siksi, että emme vastaile teidän hei, moi, oot nätti ja mitäkuuluu -avauksiinne. Jos tietäisitte kuinka paljon noita ja vastaavia meille tulee, tajuaisitte ehkä mikä niissä on vikana. Se sinun lähettämäsi moikka on ihan saman "arvoinen" kuin ne kolmekymmentä muutakin, ei siis kerro sinusta yhtään mitään. Kun joukossa on aina niitäkin miehiä, jotka tajuavat laittaa avauksen joka tuo heidän persoonallisuudestaan jonkin puolen esille, niin totta kai sellaisiin avauksiin tulee vastattua ensimmäiseksi. Varsinkin jos mainittu persoonallisuus vaikuttaa mukavalta.
Laittaisitko itse viestin mukavalta vaikuttavalle naiselle, vai jollekulle kolmestakymmenestä muusta naisesta, joista sinulla ei ole minkäänlaista käsitystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nelikymppinen nainen
Ajattelevat varmaan saavansa helppoa seksiä puumalta. Toisekseen osa miehistä painaa sydäntä edes kuvia tai ikää katsomatta.
Tämän takia naiset eivät tee aloitteita tinderissä. Ainakin minun aloitteen tekoani on tämä tieto vähentänyt huomattavasti.
Omia kokemuksiani:
Kerron esittelytekstissä elämäntavoistani, harrastuksistani ja sun muusta. Saan vastaukseksi viestejä, joista selviää ettei toinen ole edes lukenut esittelyäni tai ei ole lukenut sitä kunnolla. Tyyliin kerron, että en kulje baareissa - toinen ihmettelee kuinka ei ole törmätty, jos kerran kuljen baareissa.
Toinen klassinen: miehellä on hyvin niukka esittelyteksti, josta ei selviä juuri mitään. Mies lähestyy viestillä ja kyselee, josko kiinnostaisi. Vastaan ystävällisesti, kyselen miehestä ja pyydän häntä kertomaan jotain itsestäni. Vastaus: "Sieltä esittelystä löytyy aika hyvin". Joojoo, mutta kun kiinnostaisi tosiaan muukin kuin ikä ja paikkakunta. Koska en jaksa tinkoa, olen vastannut, että ehkäpä mä tosiaan katson sitten sieltä profiilista.
Turn Off on, jos toinen kyselee liian intiimejä heti aluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nelikymppinen nainen
Tämän takia naiset eivät tee aloitteita tinderissä. Ainakin minun aloitteen tekoani on tämä tieto vähentänyt huomattavasti.
Mitähän pahaa siitä aiheutuu jos viestiisi ei vastata? Tuolla toiminnalla aiheutat haittaa lähinnä vain itsellesi kun et voi valita niitä oikeasti mieluisimpia elleivät satu aloittamaan keskustelua kanssasi.
Vastaamattamuus ei aina edes kerro siitä, että ei kiinnosta. Kaikki kun eivät käytä sovellusta kovin aktiivisesti tai ei vain halua tällä hetkellä alkaa tutustumaan, vaikka sitä sydäntä painoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nelikymppinen nainen
Mitähän pahaa siitä aiheutuu jos viestiisi ei vastata? Tuolla toiminnalla aiheutat haittaa lähinnä vain itsellesi kun et voi valita niitä oikeasti mieluisimpia elleivät satu aloittamaan keskustelua kanssasi.
Vastaamattamuus ei aina edes kerro siitä, että ei kiinnosta. Kaikki kun eivät käytä sovellusta kovin aktiivisesti tai ei vain halua tällä hetkellä alkaa tutustumaan, vaikka sitä sydäntä painoikin.
No sitä pahaa, että joku on vain siellä odottamassa epätoivoista helppoa naista, joka ei oikeasti kiinnosta pätkääkään, mutta seksiin kelpaa. Sitten kun tällaiselle "reikä kun reikä kelpaa" -tyypille sitten ilmoittaudut vapaaehtoisesti, niin on aika todennäköistä tulla hyväksikäytetyksi.
Jos näistä ei puhuttaisi näin paljon, olisi pienempi kynnys tehdä niitä aloitteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nelikymppinen nainen
No sitä pahaa, että joku on vain siellä odottamassa epätoivoista helppoa naista, joka ei oikeasti kiinnosta pätkääkään, mutta seksiin kelpaa. Sitten kun tällaiselle "reikä kun reikä kelpaa" -tyypille sitten ilmoittaudut vapaaehtoisesti, niin on aika todennäköistä tulla hyväksikäytetyksi.
Jos näistä ei puhuttaisi näin paljon, olisi pienempi kynnys tehdä niitä aloitteitakin.
Miksi kuvittelet, että niissä keskustelun aloittavissa ei olisi heitä, jotka hakevat vain seksiä eivätkä ole muuten kiinnostuneita? Onhan tuolla paljon heitäkin, jotka aloittavat keskustelun kaikkien kanssa ja sitten napsivat ne helpoimmat/mukavimmat, panevat ja etsivät seuraavan. Onhan myös selvää, että keskustelua aloittamattomissakin on vaikka kuinka paljon miehiä, jotka voivat olla sinusta kiinnostuneita, mutta eivät vain ole aloittaneet. Itsellänikin on yli 400 paria, enkä todellakaan ole aloittanut keskustelua kaikkien kiinnostavien kanssa. En yksinkertaisesti jaksa kirjoittaa niin paljon. Sydämiä tulee joskus paineltua, koska ajankuluksi selaan profiileja, eikä niitä voi selata ellei päätä antaako rastia vai sydäntä. En viitsi hyville rastiakaan antaa.
Tapasin mun miehen baarissa ja heti alkuun hän sanoi mun näyttävän disney prinsessalta. Oikeesti tykkäsin tuosta. Ja vuosien jälkeenkin mies välillä sanoo mua disneyprinsessaksi. Mut jos netissä joku olis heittänyt kärkeen tuon niin deleteä olisin heittänyt perään. Tilannetaju on vaikeata varsinkin kun ei olla kasvotusten.
Jos kerron profiilissani harrastavani liikuntaa, pidän matkailusta, en käytä päihteitä ja olen kirjoittanut toivovani mieheltä samaa. Silti vastaa 15v vanhempi neste-tai muussa pöhössä oleva hemmo, joka viestittää tyyliin: voisha sitä lähtee joskus lenkille ku ois joku joka mukaan pyytäis.