Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä tuntuu kun saa kutsuja juhliin?

Vierailija
04.06.2023 |

Tai ihan vaikka illanistujaisiin? Tuleeko kutsuja niin paljon, että joistain on pakko kieltäytyä, kun on sovittu jo meno toisiin häihin tms.?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän masentaa, mutta loppujen lopuksi ainakin itseä helpottaa kun ei tarvi mennä puolituttujen kanssa väkisin jotain keskustelua pitämään.

Vierailija
2/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vähän masentaa, mutta loppujen lopuksi ainakin itseä helpottaa kun ei tarvi mennä puolituttujen kanssa väkisin jotain keskustelua pitämään.

Luin sitten väärin OPn aloituksen, luin että miltä tuntuu kun ei saa kutsuja

Vierailija
4/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan menoa.

Vierailija
5/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aika paljon kutsuja häihin, ristiäisiin, valmistujaisiin jne. Valitsen yleensä ne mihin saan ottaa mieheni ja lapseni mukaan. Meillä on niin pitkät työpäivät, että vapaa-aikanamme haluamme olla perheen kanssa yhdessä ja mennä juhliin yhdessä, joten siksi näin.

Vierailija
6/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mihin kutsutaan ja kuka kutsuu. Työn puolesta osallistun vain poikkeustapauksissa rennompiin asiakastilaisuuksiin. Sukulaisten juhlista käyn totta kai lähimpien sukulaisten isommissa juhlissa, mutta mitään isän uuden naisystävän edellisestä avioliitosta olevan pojan kymmenenvuotissynttäreitä en ala kiertelemään. Kavereiden häät ja synttärit totta kai jos vaan pääsen.

Mulla on onneksi suht pieni suku, niin ihan joka viikonlopulle ei osu noita yo-, valmistujais-, rippi- tms. juhlia. En ole perusluonteeltaan mitenkään sellainen, että nauttisin erityisemmin juhlista, mutta yritän aina ajatella, että ne ovat järjestäjälleen tärkeitä ja haluan siksi olla mukana mahdollistamassa hänen juhlapäiväänsä.

Vierailija
7/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee aika paljon kutsuja häihin, ristiäisiin, valmistujaisiin jne. Valitsen yleensä ne mihin saan ottaa mieheni ja lapseni mukaan. Meillä on niin pitkät työpäivät, että vapaa-aikanamme haluamme olla perheen kanssa yhdessä ja mennä juhliin yhdessä, joten siksi näin.

Keitä nämä kutsujat ovat? Itse en tunne edes niin paljon ihmisiä, että juhlia olisi paljon.

Vierailija
8/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä nämä kutsujat ovat? Itse en tunne edes niin paljon ihmisiä, että juhlia olisi paljon.

Meillä molemmilla on isot suvut, sisaruksia, kavereita, työkavereita ja ollaan siinä iässä että. On paljon häitä ja nimiäisiä, ristiäisiä yms.

Vierailija
9/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä molemmilla on isot suvut, sisaruksia, kavereita, työkavereita ja ollaan siinä iässä että. On paljon häitä ja nimiäisiä, ristiäisiä yms.

Kutsutaanko nimiäisiin ja häihin oikeasti työkavereita ja muita ei niin läheisiä? Vaikea kuvitella.

Vierailija
10/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää juhlista missä paljon ihmisiä. Kieltäydyn aina kohteliaasti kutsusta.

Vierailija
11/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kutsuja silti satelee?

Vierailija
12/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kutsuja silti satelee?

Ei onneksi satele. Silloin tällöin kuitenkin kutsuja tulee. Varmaan kohteliaisuussyistä.

Vierailija
13/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hämmentävää. Itse en ole saanut aikuisiällä kuin yhden hääkutsun ja yhden ristiäiskutsun, ja niistäkin on jo aikaa.

Ap

Vierailija
14/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee fiilis että vitsi kun pitää mennä ja tuhlata vapaapäivä siihen. Mahdollisuuksien mukaan kieltäydyn. On kuitenkin joitain ihmisiä joiden juhliin menen suhteellisen mielelläni, tosin niissäkään en viihtyisi tuntia pidempään. Kutsuja ei kuitenkaan onneksi satele, eikä koskaan ole tarvinnut kieltäytyä siksi että olisi useampi kutsu per päivä.

Vierailija
15/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hämmentävää. Itse en ole saanut aikuisiällä kuin yhden hääkutsun ja yhden ristiäiskutsun, ja niistäkin on jo aikaa.

Ap

Onko sinullakin iso suku josta iso osa ei laita kutsuja sinulle, vai miksi hämmennyt?

Itse olen saanut aikuisiällä yhden hääkutsun miehen kautta. Yo-juhlia, valmistujaisia ja rippijuhlia on ollut muutamia, koska suvussa on ollut vielä useita sen ikäisiä. Nyt taisi olla toisiksi viimeiset, joihin en kuitenkaan osallistunut, koska minua nuorempi serkku ei käytännössä edes tunne minua eikä varmasti ole kaivannut juhliinsa.

Vierailija
16/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tule kutsuja juurikaan. Ja se on minusta sääli, viihdyn juhlissa, ja nykyään muutenkin näkee niin harvoin ystäviä/sukulaisia. Eilen oli poikkeuksellisesti kahdet ylioppilasjuhlat, ja oli tosi kivaa.

Vierailija
17/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tule kutsuja juurikaan. Ja se on minusta sääli, viihdyn juhlissa, ja nykyään muutenkin näkee niin harvoin ystäviä/sukulaisia. Eilen oli poikkeuksellisesti kahdet ylioppilasjuhlat, ja oli tosi kivaa.

Ei tule juurikaan kutsuja, mutta silti oli kahdetkin juhlat päällekkäin?

Vierailija
18/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kutsusta, joskus on kiva saada kutsu ja joskus ei. Läheisten kavereiden/sukulaisten juhlii menen mielelläni eikä niitä kutsuja usein tule. Jonkun kaukaisen tutun/sukulaisen juhliin tuskin lähden.

Vierailija
19/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ne kilteinmät pojat olisivat nuorena lähteneet juhliin, jos joku olisi kutsunut mukaan... 😔

Vierailija
20/20 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kutsuja. Nytkin olisi jokaiselle kesäviikonlopulle joku meno.

Jokainen postiluukusta kolahtava kutsu ärsyttää. Haluaisin joskus olla rauhassa kotona. Juhlat kuormittavat kun pitää jatkuvasti miettiä mitä laitetaan päälle, miten hiukset ja meikit, mitä lahjaksi...