Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pete Parkkosen miesystävä ja Sara Forsbergin kalju

Vierailija
24.08.2017 |

Mitä mieltä?
En jaksanut tehdä kahta eri ketjua, joten pistin samaan, sori siitä.
Lähde: Seiska & instagram

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan nykyään jotain kummallisuuksia on ...ei tuu yllätyksenä enää mikään

Vierailija
42/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja homot peukuttaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petellä kyllä juttua turkulaisen muijan kanssa myöskin.

Vierailija
44/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuisku osaa hyvin pelata median kanssa ja satuin kuulemaan radiovierailulla ihan huvittavan keskustelun kun toimittaja yritti saada Antin puhumaan :D Meni jotenki näin: 

Toimittaja: Joka haastattelun minkä mäki susta luin kysytään ootko homo? miksei ketään näy? mitä sä vastaisit näille jos sä kertoisit miten asiat on?

Tuisku: Mie en usko että se muuttais ihmisten mielikuvia suuntaan tai toiseen. Mie koen ettei ole enää mitää järkeä lähteä avaamaan asiaa näiden kaikkien vuosien jälkeen. 

Toimittaja: Mä muistan, kun alotin radiossa alotin hommat ja eka viesti oli "mikä viiksekäs homo studiossa on." Olin tosi imarreltu tästä ja mulla on vielä tyttöystävä. Homothan yleensä A pukeutuu hyvin B osaa tanssia C saa naisia ympärilleen, mutta ainoa ongelma on ettei ne tykkää naisista. 

Tuisku: Mun mielestä on aika tyhmää lokeroida ihmisiä. Mulle riittää kun mie ite tiiän suunnilleen mistä mie tykkään ja mitä elämältä halua. 

Toimittaja: Yritti jotain mumista päälle

Tuisku: Mun mielestä se kertoo aika paljon ihmisestä ittestään jos toisten seksuaalinen suuntauminen on joku kulminaatiopiste jollekkin. "Kaikelle on lokero ja pienen pieni komero" Nyt se sormi omaa itteensä.

Toimittaja meni aivan puihin :D

On se Ana viisas mies. Vain kapeakatseiset juntit lokeroi ihmiset.

Mua ärsyttää se ristiriitaisuus kun se esiintyy ja antaa ymmärtää olevansa homo, todennäköisesti onkin, mutta sitten haastatteluissa ollaan niin matalaa profiilia ja tuomitaan lokeroitsijat ym. Ymmärtäisin tuon jos se käyttäytyisi ihan normaalisti eikä lauluisi hanureista, eikä pukeutuisi kuin Tom of Finland, mutta nyt se mielestäni ihan kerjää niitä kysymyksiä homoudesta. Ihme tyyppi.

Huomaatko mitä itse teet tuossa? Jep, lokeroit.

Mikä ihmeen velvollisuus seksuaalivähemmistöillä on "tulla kaapista"? Pitäisikö heteroidenkin alkaa julistaa heterouttaan ympäriinsä? Hei nämä ovat yksityisasioita, ja niistä ei ole pakko puhua jos ei halua. On monia heterojulkkiksiakin jotka eivät puhu kumppaneistaan ja muusta yksityiselämästään julkisesti, ja se on ihmisille ihan fine, miksi sitten ei tämä?

Vierailija
45/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle sopii yllättävän hyvin tuo siili, toisaalta on meikannut niin taitavasti että näyttää naiselliselta.

Vierailija
46/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete sanoi Kioskissa, ettei ihastu sukupuoleen vaan ihmiseen. Helvetin viisaasti sanottu.

Mitä viisasta on olla bi-seksuaali? Toisekseen tuotahan on hoettu jo iät ja ajat, joten en sitä sanovaa kovin viisaana pitäisi. 

Mietin samaa juuri tänään. En tarkoita Parkkosta tietenkään vaan sitä, että joskus elämässä on tullut vastaan tilanteita, joissa biseksuaali henkilö on juuri tuolla yllämainitulla periaatteella tuntunut kohottavan itsensä heteroa ylemmäs (ja niin no, myös homoseksuaaleja ylemmäs), ikään kuin se olisi jokin alempi kehityksen taso kun ei syty sekä miehistä että naisista. On aivan ok, että jotkut syttyvät molemmista, mutta on silti aivan yhtä ok syttyä vain miehistä tai vain naisista. Heterous tai homous ei ole sen vähemmän viisasta, se on vaan taipumus.

Vierailija
47/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalit ovat jotenkin aina kauniimpia seksikkäämpiä kuin heterot.

Vierailija
48/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuisku osaa hyvin pelata median kanssa ja satuin kuulemaan radiovierailulla ihan huvittavan keskustelun kun toimittaja yritti saada Antin puhumaan :D Meni jotenki näin: 

Toimittaja: Joka haastattelun minkä mäki susta luin kysytään ootko homo? miksei ketään näy? mitä sä vastaisit näille jos sä kertoisit miten asiat on?

Tuisku: Mie en usko että se muuttais ihmisten mielikuvia suuntaan tai toiseen. Mie koen ettei ole enää mitää järkeä lähteä avaamaan asiaa näiden kaikkien vuosien jälkeen. 

Toimittaja: Mä muistan, kun alotin radiossa alotin hommat ja eka viesti oli "mikä viiksekäs homo studiossa on." Olin tosi imarreltu tästä ja mulla on vielä tyttöystävä. Homothan yleensä A pukeutuu hyvin B osaa tanssia C saa naisia ympärilleen, mutta ainoa ongelma on ettei ne tykkää naisista. 

Tuisku: Mun mielestä on aika tyhmää lokeroida ihmisiä. Mulle riittää kun mie ite tiiän suunnilleen mistä mie tykkään ja mitä elämältä halua. 

Toimittaja: Yritti jotain mumista päälle

Tuisku: Mun mielestä se kertoo aika paljon ihmisestä ittestään jos toisten seksuaalinen suuntauminen on joku kulminaatiopiste jollekkin. "Kaikelle on lokero ja pienen pieni komero" Nyt se sormi omaa itteensä.

Toimittaja meni aivan puihin :D

On se Ana viisas mies. Vain kapeakatseiset juntit lokeroi ihmiset.

Mua ärsyttää se ristiriitaisuus kun se esiintyy ja antaa ymmärtää olevansa homo, todennäköisesti onkin, mutta sitten haastatteluissa ollaan niin matalaa profiilia ja tuomitaan lokeroitsijat ym. Ymmärtäisin tuon jos se käyttäytyisi ihan normaalisti eikä lauluisi hanureista, eikä pukeutuisi kuin Tom of Finland, mutta nyt se mielestäni ihan kerjää niitä kysymyksiä homoudesta. Ihme tyyppi.

Huomaatko mitä itse teet tuossa? Jep, lokeroit.

Mikä ihmeen velvollisuus seksuaalivähemmistöillä on "tulla kaapista"? Pitäisikö heteroidenkin alkaa julistaa heterouttaan ympäriinsä? Hei nämä ovat yksityisasioita, ja niistä ei ole pakko puhua jos ei halua.

Missasit pointin. Kun tuo julistaminenhan on nimenomaan sitä, mitä Antti on musiikissaan vuodesta 2015 lähtien yksinomaa tehnyt. Jos ei ole halua puhua yksityisasioista, niin miksi piti vaihtaa koko musiikkityyliä?

49/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on hyvin seksikäs olemukseltaan. Hänessä on särmää ja hellyttävää kömpelyyttä.

Saran pitäisi panostaa ryhtiin. Ei tekisi pahaa että kävisi päivän kurssin aiheen parissa.

Hänellä on tapana hiukan laittaa hartioita kumaraan. Tämä tapa juontuu siitä että hän on nin pitkä ja hän yrittää "laskeutua" muiden pariin mutta tämä ei näytä kivalta.

Meillä pitkillä ja heikkoitsetuntoisilla on usein huono ryhti, kun yritämme teini-iässä olla erottumatta muista. Tytöillä varmaan vielä vaikeampaa, kun pituus nähdään "epänormaalina", valitettavasti. 

t. nykyään "vaan" 190cm, lapsena ja nuorena aina muita päätä pidempi mies 

Vierailija
50/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaran hiukset on ok.

pete, oho ai se on homo tms

51/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sara näyttää kauniilta kaljunakin.

-M22

Vierailija
52/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Peten saa repiä kaapista ulos kun sanoi ihastuvansa sukupuolesta riippumatta? Eikös sit ois aika lopettaa se Tuiskunkin hyysäys

Tuisku on hetero. Samassa Seiskassa kerrottiin että lähti Espanjaan Alicanteen lomalle naisystävänsä kanssa, ja kävi lentokineessa vessassa aurinkolasit päässä monta kertaa 😎.

Vierailija
53/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Antti tykkää miehistä(kin?)

Itselläni kaveripiirissä paljon homoja ja monet tietävät Antin niistä piireistä, sekä hänen kanssaan seurustelleita meihiä.

Vierailija
54/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku on aina kaikkien mielestä 100% homo, sillä ei ilmeisesti oo mitään väliä mitä se itse sanoo asiasta? Hups kun on puhunut seurustelleensa naisten kanssa ja ihan etunimiä luetellut. Ainii mutta  totta kai kaikki me suomen kansa tiedetään paremmin. Joo en kiistä bi-seksuaalisuutta mut onhan toi nyt huvittavaa :D

Tiedän monia, jotka pitää itseään ihan 100% homona, mutta ovat joskus seurustelleet silti naisen kanssa. Ehkä ne just siitä syystä tietävätkin niin varmaksi mitä ovat. Mutta ei sitä määritelmää tarvitse muiden puolesta tehdä, jokainen olkoot mitä on. 

Vierailija
55/58 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Peten saa repiä kaapista ulos kun sanoi ihastuvansa sukupuolesta riippumatta? Eikös sit ois aika lopettaa se Tuiskunkin hyysäys

Tuisku on hetero. Samassa Seiskassa kerrottiin että lähti Espanjaan Alicanteen lomalle naisystävänsä kanssa, ja kävi lentokineessa vessassa aurinkolasit päässä monta kertaa 😎.

Ai kerrottiin? Onpa outoa, koska yleensä Seiska tarkistaa faktat. Ja fakta on se, tämä nainen asuu Santa Monicassa. Antin avopuoliso asuu Suomessa heidän yhteisessä asunnossaan. Tämä Antin kanssa lomaileva nainen A on pitkäaikainen ystävä.

Vierailija
56/58 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa kylläkin luki, että matkusti naispuolisen ystävänsä kanssa.:D

Vierailija
57/58 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antissa on mun mielestä aika vahvasti kaksi eri puolta. Artistina lavalla ja mediassa vaatetus vedetään viimeisen päälle överiksi, kunnon homovivahde kaikessa mitä tekee. Snapchatissa taas näkee sen rauhallisen, pipoon pukeutuneen, ajamattoman parran omaavan miehen joka tekee ihan tavallisia juttuja. Se Antti taas vois hyvin seurustella naisen kanssa. Lienee tästä johtuu tää jatkuva kiinnostus kun ei saa vastauksia. Ite siis uskon, että rakastuu ihmiseen ei sukupuoleen :)

Ihan oikeasti oletteko niin juntteja, että todella kuvittelette kaikkien homojen olevan 24/7 jotain "överihomoja" (ja mitä se sit muka tarkoittaa?). Tervemenoa tutustumaan ihmisiin - niin homoja kuin heteroita löytyy tyylillisesti laidasta laitaan. Tsiisus tätä lokeroimista ja stereotyypittämistä. Että kun on pipo ja sänki niin sit vois kuvitella sen heteroksi 👀👀

Vierailija
58/58 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parkkosen poikaystävän instagram?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi