Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pete Parkkosen miesystävä ja Sara Forsbergin kalju

Vierailija
24.08.2017 |

Mitä mieltä?
En jaksanut tehdä kahta eri ketjua, joten pistin samaan, sori siitä.
Lähde: Seiska & instagram

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku osaa hyvin pelata median kanssa ja satuin kuulemaan radiovierailulla ihan huvittavan keskustelun kun toimittaja yritti saada Antin puhumaan :D Meni jotenki näin: 

Toimittaja: Joka haastattelun minkä mäki susta luin kysytään ootko homo? miksei ketään näy? mitä sä vastaisit näille jos sä kertoisit miten asiat on?

Tuisku: Mie en usko että se muuttais ihmisten mielikuvia suuntaan tai toiseen. Mie koen ettei ole enää mitää järkeä lähteä avaamaan asiaa näiden kaikkien vuosien jälkeen. 

Toimittaja: Mä muistan, kun alotin radiossa alotin hommat ja eka viesti oli "mikä viiksekäs homo studiossa on." Olin tosi imarreltu tästä ja mulla on vielä tyttöystävä. Homothan yleensä A pukeutuu hyvin B osaa tanssia C saa naisia ympärilleen, mutta ainoa ongelma on ettei ne tykkää naisista. 

Tuisku: Mun mielestä on aika tyhmää lokeroida ihmisiä. Mulle riittää kun mie ite tiiän suunnilleen mistä mie tykkään ja mitä elämältä halua. 

Toimittaja: Yritti jotain mumista päälle

Tuisku: Mun mielestä se kertoo aika paljon ihmisestä ittestään jos toisten seksuaalinen suuntauminen on joku kulminaatiopiste jollekkin. "Kaikelle on lokero ja pienen pieni komero" Nyt se sormi omaa itteensä.

Toimittaja meni aivan puihin :D

Vierailija
22/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Peten saa repiä kaapista ulos kun sanoi ihastuvansa sukupuolesta riippumatta? Eikös sit ois aika lopettaa se Tuiskunkin hyysäys

Antti on vasta vihjaillut, ei sanonut suoraan ja silloin asiaa ei paljasteta ja hyvä niin.

Mikä v Suomea vaivaa Antin suuntautumisen kanssa tai oikeastaan kenenkään suuntautumisen. Se kenen kanssa niitä sukupuolielimiään haluaa hiplailla on kaikkien yksityinen asia. Miltä tuntuu vähän vanhemmat mammat ja papat, kuin 2000-luvulla syntyneet hyväksyy toisensa erilaisina. Hyväksyy erilaiset seksuaalisuudet sekä ulkomaalaistaustaisuuden. Miltä tuntuu kuin jälkipolvi on inhimillisempi ja viisaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä Peten miesystävästä on kerrottu?

Vierailija
24/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuisku osaa hyvin pelata median kanssa ja satuin kuulemaan radiovierailulla ihan huvittavan keskustelun kun toimittaja yritti saada Antin puhumaan :D Meni jotenki näin: 

Toimittaja: Joka haastattelun minkä mäki susta luin kysytään ootko homo? miksei ketään näy? mitä sä vastaisit näille jos sä kertoisit miten asiat on?

Tuisku: Mie en usko että se muuttais ihmisten mielikuvia suuntaan tai toiseen. Mie koen ettei ole enää mitää järkeä lähteä avaamaan asiaa näiden kaikkien vuosien jälkeen. 

Toimittaja: Mä muistan, kun alotin radiossa alotin hommat ja eka viesti oli "mikä viiksekäs homo studiossa on." Olin tosi imarreltu tästä ja mulla on vielä tyttöystävä. Homothan yleensä A pukeutuu hyvin B osaa tanssia C saa naisia ympärilleen, mutta ainoa ongelma on ettei ne tykkää naisista. 

Tuisku: Mun mielestä on aika tyhmää lokeroida ihmisiä. Mulle riittää kun mie ite tiiän suunnilleen mistä mie tykkään ja mitä elämältä halua. 

Tuisku: Mun mielestä se kertoo aika paljon ihmisestä ittestään jos toisten seksuaalinen suuntauminen on joku kulminaatiopiste jollekkin. "Kaikelle on lokero ja pienen pieni komero" Nyt se sormi omaa itteensä.

On se Ana viisas mies. Vain kapeakatseiset juntit lokeroi ihmiset.

Vierailija
25/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitkät hiukset sopii naiselle aina paremmin. Ja pitkillä tarkoitan siis vähintään olkapäille ylettyviä hiuksia.

Mutaa Sara on kyllä todella kaunis nainen. Edes siili ei pilaa sitä.

Vierailija
26/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo Peten mies, "valokuvaaja-uimahyppääjä". Juuri sellainen, jonka jokainen nainen saa palstan mukaan aina halutessaan.

Vierailija
27/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskassa on juttua peten miehestä, myös kuva ja naams sutattu. On nuori musta mies, jenkkiläinen valokuvaaja-uimari. Tuli yllätyksenä tuo suuntautuminen

Vierailija
28/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sataa-aaa

Vierailija
29/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antissa on mun mielestä aika vahvasti kaksi eri puolta. Artistina lavalla ja mediassa vaatetus vedetään viimeisen päälle överiksi, kunnon homovivahde kaikessa mitä tekee. Snapchatissa taas näkee sen rauhallisen, pipoon pukeutuneen, ajamattoman parran omaavan miehen joka tekee ihan tavallisia juttuja. Se Antti taas vois hyvin seurustella naisen kanssa. Lienee tästä johtuu tää jatkuva kiinnostus kun ei saa vastauksia. Ite siis uskon, että rakastuu ihmiseen ei sukupuoleen :)

Vierailija
30/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se Ana viisas mies. Vain kapeakatseiset juntit lokeroi ihmiset.

Mua ärsyttää se ristiriitaisuus kun se esiintyy ja antaa ymmärtää olevansa homo, todennäköisesti onkin, mutta sitten haastatteluissa ollaan niin matalaa profiilia ja tuomitaan lokeroitsijat ym. Ymmärtäisin tuon jos se käyttäytyisi ihan normaalisti eikä lauluisi hanureista, eikä pukeutuisi kuin Tom of Finland, mutta nyt se mielestäni ihan kerjää niitä kysymyksiä homoudesta. Ihme tyyppi.

Vierailija
31/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antissa on mun mielestä aika vahvasti kaksi eri puolta. Artistina lavalla ja mediassa vaatetus vedetään viimeisen päälle överiksi, kunnon homovivahde kaikessa mitä tekee. Snapchatissa taas näkee sen rauhallisen, pipoon pukeutuneen, ajamattoman parran omaavan miehen joka tekee ihan tavallisia juttuja. Se Antti taas vois hyvin seurustella naisen kanssa. Lienee tästä johtuu tää jatkuva kiinnostus kun ei saa vastauksia. Ite siis uskon, että rakastuu ihmiseen ei sukupuoleen :)

Antti nyt on ihan umpihomo. Oli jo idols aikaan ja on sitä myös niissä snäpeissä. Pitää olla sokea jos ei sitä huomaa.

Vierailija
32/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sara Forsberg osaakin olla aika rasittava halutessaan, niin tuo hiusten leikkausvideo oli ihan hauska ja sänki sopii sille. Kun se laikkasi ensiksi sen päälaen ja jätti sivut pitkäksi, minulle tuli heti mieleen sellainen vanhempi mies, joka päältä kalju, muttei malta luopua lopuista. Nauroin sille kun se sanoi siitä että ihan kuin joku sukulaismies, joka halaa vähän liian pitkään sukujuhlissa.

Vierailija
33/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku on aina kaikkien mielestä 100% homo, sillä ei ilmeisesti oo mitään väliä mitä se itse sanoo asiasta? Hups kun on puhunut seurustelleensa naisten kanssa ja ihan etunimiä luetellut. Ainii mutta  totta kai kaikki me suomen kansa tiedetään paremmin. Joo en kiistä bi-seksuaalisuutta mut onhan toi nyt huvittavaa :D

Vierailija
34/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ajattelin aina, että ne Peten bi-puheet olisivat vain jotain muodikasta ympäripyöreää sanahelinää, mutta on niillä näköjään sittenkin jotain totuuspohjaa. :o Homotutkani on melko hyvä, mutta tätä en olisi koskaan arvannut...

Vierailija
35/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkejä kuviin, kiitos!

https://www.instagram.com/p/BYKuKUHHGIe/

En oo Seiskaa avannut, mutta kannessa suttuinen pikkukuva.

Saran siilistä ei ole kai vielä kuvaa, video youtubessa.

Vierailija
36/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku on aina kaikkien mielestä 100% homo, sillä ei ilmeisesti oo mitään väliä mitä se itse sanoo asiasta? Hups kun on puhunut seurustelleensa naisten kanssa ja ihan etunimiä luetellut. Ainii mutta  totta kai kaikki me suomen kansa tiedetään paremmin. Joo en kiistä bi-seksuaalisuutta mut onhan toi nyt huvittavaa :D

P-puhetta. Antti on todella tarkka yksityisyydestään, joten tuskin on koskaan luetellut kumppaniensa etunimiä julkisuudessa.

Vierailija
37/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan Pete on tämän miehensä tavannut Hawaijilla? 3 vuotta sitten julkaistu Mun-musavideo kuvattiin Hawaijilla, tapasivatkohan jo silloin?

Vierailija
38/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aina välillä hyvinkin aggressiivista pohdintaa jonkun julkkiksen seksuaalisesta suuntautumisesta sisältäviä keskusteluja. Itse en oikein ymmärrä näitä keskusteluja ja sitä, miten jonkun julkkiksen suuntautuminen vaikuttaa perus av-mamman elämään.En oikein pysty määrittelemään edes omaa seksuaalisuuttani, joten en kauheasti viitsi pohtia sitä jonkun toisen kohdalla, saati sitten kirjoitella mistään siihen liittyvästä provosoivaan tyyliin.

Vierailija
39/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Peten saa repiä kaapista ulos kun sanoi ihastuvansa sukupuolesta riippumatta? Eikös sit ois aika lopettaa se Tuiskunkin hyysäys

Antti on vasta vihjaillut, ei sanonut suoraan ja silloin asiaa ei paljasteta ja hyvä niin.

Mikä v Suomea vaivaa Antin suuntautumisen kanssa tai oikeastaan kenenkään suuntautumisen. Se kenen kanssa niitä sukupuolielimiään haluaa hiplailla on kaikkien yksityinen asia. Miltä tuntuu vähän vanhemmat mammat ja papat, kuin 2000-luvulla syntyneet hyväksyy toisensa erilaisina. Hyväksyy erilaiset seksuaalisuudet sekä ulkomaalaistaustaisuuden. Miltä tuntuu kuin jälkipolvi on inhimillisempi ja viisaampi.

Et kai tosissasi tälläistä kirjoittele! Ne nykypäivän homot ja lesbot julkisuhteessa olevat ovat meidän keski-ikäisten ja eläkeikäisten lapsia ja lastenlapsia eikä meillä ole mitään ongelmia asian suhteen. Meidän lapsuudessamme ja nuoruudessamme ei homo ollut mikään haukkumanimi kuten nykyään jo päiväkodissa ja ala-asteella. Meidän sukupolvemme ei myöskään riehu kaduilla vastustamassa pride- kulkueita tai erilaisia mielenosoituksia.

Vierailija
40/58 |
24.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Parkkonen homo??

Bi kuulemma, eikö hän sanonut niin jossain kesällä, Seiskassa tai jossain.

No niinpä tietysti.....kukaan enää normaali ,kaikki jotenki vinksahtaneita...ilmassa varmaan jotain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi