Therese Johaug painaa 45 kg - muistakaa tämä, kun seuraavan kerran yritätte väittää ylipainonne johtuvan isoista lihaksista, naiset
Anabolisia käyttävä huippu-urheilijakin on siro ja lihaksikas, eikä suinkaan ylipainoinen.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen miesystävänsä Hoff on 198 senttimetriä pitkä ja painaa 95 kiloa - siinä oikean miehen mitat, ihana mies :)
Pituuteen on vaikeampi vaikuttaa kuin painoon.
Ei minua kiinnosta pituuteen tai painoon mahdollinen vaikuttaminen vaan just näissä mitoissa oleva yksilö, ja tässä tapauksessa mies. Pituus mielellään pari metriä ja paino alle sata kiloa, Therese on onnen tyttö, ottaisin minäkin tuollaisen miehen. Sattuu olemaan vielä tosi komea uros, hyvä paketti.
No siitähän otat. Sulle niitä on varmasti tarjolla useampiakin.
Vierailija kirjoitti:
Se päivä kun menestyvällä kestävyysurheilijalla on ISOT lihakset..
Huoh. Se päivä kun av-mammat oppivat lukemaan. Missään ei sanottu Theresellä olevan ISOT lihakset.
Kävin kattoon sen Theresen miehen kuvan ja voi luoja, nyt meni yöunet.. nam olipa pitkä mies kun Therese itse on lyhyt nainen. Theresellä ei olisi mitään saumaa tuohon mieheen ellei hän olisi myös huippu-urheilija.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kattoon sen Theresen miehen kuvan ja voi luoja, nyt meni yöunet.. nam olipa pitkä mies kun Therese itse on lyhyt nainen. Theresellä ei olisi mitään saumaa tuohon mieheen ellei hän olisi myös huippu-urheilija.
Monet miehet tykkää siroista ja sporttisista naisista. Hyvinkin monet.
Therese on ihan nätti ja hyvässä kuosissa, mitä nyt vähän doupattu. Sen mies on soutaja ja maailmanmestari niin se selittää pitkän miehen lihaksikkuuden ja kieltämättä on miehellä näköä jos kokoakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäpäs ap vielä, että missä kohtaa Johaugilla on ne isot lihakset? Lihaksia hänellä toki on, mutta ei suinkaan isoja. Ei kestävyysurheilijalla kannatakaan olla.
Näytäpä ensin se kohta, jossa mä väitin TJ:lla olevan isot lihakset.
Kyllä hän on lihaksikkaampi kuin punttaava av-mamma, joka selittää painonousuaan lihaksilla.
https://www.instagram.com/p/BWAB9lahCfR/?hl=fi&taken-by=johaugtherese
Itse asiassa kuvan perusteella Therese EI ole kovinkaan lihaksikas. Hän on vain äärimmäisen kuiva, mistä johtuen lihakset näkyvät erittäin selvästi. Lyön vaikka vetoa, että minulla on isommat lihakset kuin hänellä, mutta ne eivät ole läheskään noin selvästi erottuvat siksi, että minulla on lihasten lisäksi myös läskiä vartalossani.
t. N28, 164 cm 65 kg :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytäpäs ap vielä, että missä kohtaa Johaugilla on ne isot lihakset? Lihaksia hänellä toki on, mutta ei suinkaan isoja. Ei kestävyysurheilijalla kannatakaan olla.
Kyllä hän on lihaksikkaampi kuin punttaava av-mamma, joka selittää painonousuaan lihaksilla.
Mm. siinä kohtaa kun otsikoit tämän keskustelun? Siihenhän sun argumentti juuri perustuu että sun mielestä Johaug on kevyt ja silti hänellä on isot lihakset, eli tavallinen nainen ei voi väittää ylipainonsa johtuvan isoista lihaksista koska Theresekin on kevyt isoine lihaksineen? Vai kävikö nyt niin ettei sun argumentti nyt ihan toiminutkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. siinä kohtaa kun otsikoit tämän keskustelun? Siihenhän sun argumentti juuri perustuu että sun mielestä Johaug on kevyt ja silti hänellä on isot lihakset, eli tavallinen nainen ei voi väittää ylipainonsa johtuvan isoista lihaksista koska Theresekin on kevyt isoine lihaksineen? Vai kävikö nyt niin ettei sun argumentti nyt ihan toiminutkaan..
Luepa ihan rauhassa tuo otsikko uudelleen. Lue vaikka pariin kertaan, jos et vieläkään ymmärrä, että siinä ei väitetä Theresellä olevan isoja lihaksia.
No mun ylipaino ainakin johtuu siitä, että rakastan hyvää ruokaa ja juomaa, ja tykkään nauttia elämästä. Olen myös äärettömän laiska urheilemaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Therese on ihan nätti ja hyvässä kuosissa, mitä nyt vähän doupattu. Sen mies on soutaja ja maailmanmestari niin se selittää pitkän miehen lihaksikkuuden ja kieltämättä on miehellä näköä jos kokoakin.
Mielestäni Therese on ikäisekseen hyvin vanhan näköinen kasvoistaan. Kroppa on liian urheilullinen makuuni, ei mitään muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa ihan rauhassa tuo otsikko uudelleen. Lue vaikka pariin kertaan, jos et vieläkään ymmärrä, että siinä ei väitetä Theresellä olevan isoja lihaksia.
En oo koko aikana oikein ymmärtänyt sun pointtia ja nyt ymmärrän vielä vähemmän. Eli päätit siis yhdistää kaksi toisiinsa liittymätöntä asiaa ja aloittaa keskustelun? Voisitko avata asiaa mulle ilmeisen tyhmälle ja kertoa, että miten Johaugin paino, isot lihakset ja naisten ylipaino liittyy toisiinsa? Sitenkö, että kestävyysurheilijat yleensä painavat aika vähän verrattuna ylipainoisiin? Eli oliko sun vinkki nyt kaikille ylipainoisille ja/tai isot lihakset omaaville se, että alkakaa hiihtää?
Entäs Riitta-Liisa Roponen
Pituus: 1,61 m
Paino: 54 kg
laiskat ja ylipainoiset naiset keksivät aina syitä, tunnen naisia joilla on useampi lapsi niin on aina aikaa treenata, ja tarkkailla sitä painoaan,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta erityisen lihaksikas ole, vaan sirorakenteinen ja toki treenatun näköinen kestävyysurheilija, jonka lihakset erottuvat paremmin johtuen pienestä rasvaprosentista. Oikeasti lihaksikkaat naiset ovat sitten erikseen. Lihasmassa painaa enemmän kuin rasva, joten on todella epätodennäköistä, että 45 kg painavalla naisella olisi erityisen paljon lihasmassaa.
Ai, olen hyvin pitkälle Riitta-Liisan mallinen. 162cm ja 55kg. Taidan olla hieman vanhempi 43-vuotta ja kolmen lapsen äiti. Ei tarvitse olla huippu-ammatti- tai himourheilija. Olen ollut samoissa mitoissa koko ikäni välillä kuntourheillen, toisinaan vain koti- ja palkkatöitä tehden.
Minkä piti en? Voi myös huijata painoa, aika moni huijaa. Ei kaikkien tarvi olla laihoja
Ei tol oo paljoo lihasta😁😁😁itelläkion on tollee jos ei oo rasvaa😁ja siis oon treenannut ja siis sillon ku oon treenannut nii on tollee
Poikamainen kropan malli 😁😁 mulle on eri malli ja hyvä niin xD myös rasvaa on jonka toki voi poistaa
En kyl nää tota heteromieheb mielestä hyvän näkösenä. Hirveen poikamainen kroppa 😐 en haluis tollasta itse 😁😁 tosta puuttuu kaikki naisen muodot
Mieluummin oisin vähä pyöree ku ton näkönen. Mut en ookkaa ikinä tykänny tommosest hiihtäjänkropasta, ei oo mun silmiin esteettinen. Ja turha valittaa jos naiset ei näytä tuolta, koska kovinkaan moni ei haluais näyttää tolt
Se päivä kun menestyvällä kestävyysurheilijalla on ISOT lihakset..