Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin naisen epätoivoiset temput saada mieheni kiinnostumaan hänestä, hermo menee

Vierailija
22.08.2017 |

Keksii kaikkea mahdollista että saisi mieheni huomion. Ensin pyörän ketjut menivät paikaltaan eikä hän muka osannut laittaa niitä paikalleen, mies auttoi. Sitten "otti aurinkoa" pieni toppi ja minishortsit päällä kun ulkona oli 11 astetta lämmintä, sattumoisin juuri ikkunamme alla. Nyt eilen tuli pimputtamaan ovikelloa ja kysyi onko mies paikalla, kun hän ei saa kurkkupurkkia auki. Minä sanoin että ei ole kotona mutta minä voin avata, ja avasin sen ihan vaivatta. Olen siis pienikokoinen ruipelo ja tämä nainen käy kropasta päätellen salilla, habaa löytyy.

Miten saan tämän loppumaan?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan nyt on vaan tuollaista pientä hyväntahtoista flirttailua, ei mitään vakavaa. Piristää arkea.

Vierailija
2/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin miehen joka hyppii jonkun naikkosen mukaan. Kertaalleen voi tietysti auttaa jos sattuu kohdalle mutta muuten se on sen miehen tehtävä laittaa rajat. Tai vaihtoehtoisesti sinä hommaat jonkun adoniksen arjen avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan nyt on vaan tuollaista pientä hyväntahtoista flirttailua, ei mitään vakavaa. Piristää arkea.

Ai, että voi mennä toisen oven taa flirttailemaan kurkku purkin kanssa????????  Rajansa röyhkeydellä.

Vierailija
4/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni flirtti on ihan ok kun törmätään naapurin kanssa pihalla tai lähikaupassa, mutta ap:n kuvailema tilanne että naapuri tulee tikusta asiaa tehden ovelle, on jo häiritsevää.

Vierailija
5/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy haluisko se kolmen kimppaan. Voisi olla sinullakin hauskaa...

Vierailija
6/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies on kiinnostunut.

Vierailija
7/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa päästä eroon, on kun mies viettää muutaman kiihkeän yön tämän naisen kanssa ja tekee selväksi että se on sitten siinä.

Vierailija
8/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, ei ole röyhkeydellä rajaa. Mä olisin ajanut ämmän purkkeineen hemmettiin oveltani. Miten mies suhtautuu tuohon touhuun?

Vierailija
9/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samantyyppistä. Sanoin asiasta miehelle "Ootko huomannut että..."

Miestä hieman huvitti asia ja naurettiin yhdessä sille. Tosin sen jälkeen mies alkoi tietoisesti vältellä naapurin kohtaamista pihalla ja aina kun ovikello soi sanoo mulle että sä avaat.

Vierailija
10/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin miehen joka hyppii jonkun naikkosen mukaan. Kertaalleen voi tietysti auttaa jos sattuu kohdalle mutta muuten se on sen miehen tehtävä laittaa rajat. Tai vaihtoehtoisesti sinä hommaat jonkun adoniksen arjen avuksi.

Kovinpa sitä ollan herkästi jättämässä.

Mutta joo, ap voisi vihjata miehelleen, että naapurin eukko on ilmeisen kiinnostunut hänestä ja toivoisinkin ettei lähtisi hänen jokaisen "avunpyyntöönsä" mukaan.

Jos noudattaa neuvoa, niin asia on kunnossa, jos taasen ei noudata, niin todennäköisesti tulisi pettämään jonkun kanssa joka tapauksessa.

Vierailija
11/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika epätoivoinen akka on kyllä, kun pitää keksiä jotain muka-asiaa ja mennä jonkun purkin kanssa oven taakse! Oliko pynttäytynyt viimeisen päälle?

Sinuna alkaisin virnistellä oikein leveästi aina tuon naisen nähdessäsi ja naureskella itseksesi aina hänet nähdessään, niin, että alkaa miettiä, että minulleko tuo nauraa. Epävarmojahan tollaset aina on, niin alkavat herkästi kuvittelemaan kaikenlaista ja kohta juoksee sinua karkuun. :)

Asuuko nainen yksin vai onko sillä mies?

Vierailija
12/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea flirttailemaan tälle naiselle nousevalla aggressiivisuudella! Luulottele naiselle, että kuvittelet hänen olevan SINUSTA kiinnostunut. Ihaile kroppaa, pyri iholle, pyydä ulos, keksi mitä tahansa semitörkeää :-) Takaan, että katoaa ja pian.

Vierailija
13/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut oli jo aika viatonta mutta kurkkipurkki- homma kuulosti jo häiriintyneeltä. Ei ne kaikki vakavatkaan häiriöt päälle päin näy. Tämä nainen voi alkaa vaikka vainoamaan tai muuttua mustasukkaiseksi.

Parempi alkuun liioitella tilannetta ja tehdä heti stoppi kuin myöhemmin päästä epätoivotusta ihailijasta eroon.

Suosittelen ettette kiinnitä mitään huomiota tähän naiseen. Jos hän tulee kyselemään ovella miehen perään niin ette avaa ovea.

Vierailija
14/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen arkea tollaisen pitäisi piristää? Naapurin?

Vierailija
15/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette?

Vierailija
16/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, minä olen kyllä niin tyhmä, etten edes tajuaisi tuossa olevan jotain flirttiä. Voisin ihan täysin kuvitella vastaavan tilanteen ja itse olisin vaan että täytyyhän sitä naapuria jelpata.

Vierailija
17/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovinpa sitä ollan herkästi jättämässä.

Mutta joo, ap voisi vihjata miehelleen, että naapurin eukko on ilmeisen kiinnostunut hänestä ja toivoisinkin ettei lähtisi hänen jokaisen "avunpyyntöönsä" mukaan.

Jos noudattaa neuvoa, niin asia on kunnossa, jos taasen ei noudata, niin todennäköisesti tulisi pettämään jonkun kanssa joka tapauksessa.

Jos mies ei ymmärrä ettei varattuna hypätä joka mimmin pikkuasialla, niin todellakin on entinen mies. Kumppaniin pitää voida luottaa siinä että hän ei esimerkiksi tee minusta pelleä. Tuossa juuri on se tilanne. Naapuri v*ttuilee päin naamaa ap:lle ja mies ei tee mitään.

Vierailija
18/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, minä olen kyllä niin tyhmä, etten edes tajuaisi tuossa olevan jotain flirttiä. Voisin ihan täysin kuvitella vastaavan tilanteen ja itse olisin vaan että täytyyhän sitä naapuria jelpata.

Sama täälä! En tajuaisi että toi on flirttiä. Onkohan nyt kuitenkaan ettet vaan ap ylireagoi? Mitä miehesi on mieltä? Minäkin olen pyytänyt kerran naapurin miestä apuun ku minulla oli ongelmia auton kanssa. Ja pikkubikineillä minäkin otan aurinkoa. Toki ehkä en menisi naapurin ovelle kurkkupurkin kanssa mutta jonku vastaavanlaisen ongelman kanssa kyllä. En näe siinä mitään pahaa..

Niin ja mä olisin kyllä miehestä vaan ylpeä jos auttais naapurinrouvaa, onhan tuo nyt kohteliasta ja auttavaisia.

Vierailija
19/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ravata jonkun pariskunnan oven takana iskemässä perheen miestä😂😂

Vierailija
20/108 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea flirttailemaan tälle naiselle nousevalla aggressiivisuudella! Luulottele naiselle, että kuvittelet hänen olevan SINUSTA kiinnostunut. Ihaile kroppaa, pyri iholle, pyydä ulos, keksi mitä tahansa semitörkeää :-) Takaan, että katoaa ja pian.

TÄMÄ. Mä tekisin varmaan kans näin, koska hauskuus. ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi