Vauva 2kk ja mies edelleen pettynyt toimintaani synnytyksessä

Vierailija

Mies olisi halunnut vauvan syntyvän veteen, mutta se ei ollut mahdollista koska minulla oli joku bakteeritesti positiivinen ja sain ab-tipan. Mies myös toivoi etten ottaisi epiduraalia tai muuta lääkettä, etteivät ne vaikuttaisi vauvaan ! Kas kun ei vaatinut kotisynnytystä...
Koko raskaus oli muutenkin vaikea, olin niin väsynyt että nukuin suunnilleen vessanpytylle ja jalkani turposivat. Neuvolakäynneillä olin niin pihalla, etten jälkeenpäin ollut muistaa mistä oli puhuttu. Tuntuu, että petin miehen jo tuolloin kun en ollut hehkuva kaunis odottaja, vaan uupunut ja turvonnut haamu. Mies olisi halunnut kuvaajan ottavan meistä kuvia niin , että meillä on miehen kanssa vain alushousut ja nämä taideteokset olisi tietenkin laitettu seinälle! En ensin suostunut, lopulta kuitenkin annoin periksi sillä ehdolla että meillä on vaatteet. Kuvaaja tuli kotiin ja mies oli innoissaan, mutta minua väsytti ja pieretti. Toinen koettaa pussailla herkkänä mahaani ja minä kaasutan ja haukottelen. Taidetta!
Mies juoksi luontaistuotekaupassa ja raahasi minulle kaikenmaailman valmisteita väsymykseen ja muuhun, eipä niistä ollut apuja kuten ei rautatableteistakaan sillä hemppa oli hyvä. Olin vain väsynyt.

Ja sitten synnytys..! Mies koetti hyräillä jotain ja näyttää miten hengitetään, kunnes huusin että " turpa kiinni!" noin 15 min siitä, kun olin päässyt saliin kiljuin epiduraalia mistä mies ei pitänyt lainkaan, oli sitä mieltä että selkähieronnan ja taustalla soivan musiikin olisi pitänyt auttaa. Ja siitä epiduraalista mies murjottaa vieläkin ! .
Kun kaverin vaimo on kuulemma pukannut kaksi lasta luomuna ulos ja lähtenyt vielä samana päivänä sairaalasta! Varmaan perkele leiponut pullatkin samantien ja pessyt lattiat. Tämän ihmenaisen takia
mies ilmeisesti kuvitteli, että kävelen hymyillen ja laulaen synnytyssaliin ja ponnistan ääntäkään päästämättä vauvan ulos ! Voi perk.. en muuta sanoa. Olen tosissani miettinyt eroamista, sen verran tämä nyt hiertää välejä. Vaikka mitä muuta nyt voisi odottaa ihmiseltä, joka kokeilee päänsärkyyn ensin juoksulenkkiä ja sitten saunaa ja teekupillista ennenkuin nöyrtyy ottamaan Buranan. Kuka käski ottaa mieheksi tuollaisen vi""n hipin ? Kikkelis kokkelis, mitäs läksit..

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

:D. Sano, että synnyttää seuraavan itse, niin tietää mitä se on.

Ps. hemppa ei kerro hyvistä rauta-arvoista yhtään mitään.

Vierailija

Siisti avautuminen, verbaalisesti lahjakasta. Toivottavasti kätilö sanoi samaa, sun synnytys oli ehkä samoin kuvattavissa. Voimia kestää ei niin älikäs ainakaan tunneälikäs mies. Toivottavasti vauva perii sun geenit ja miehen rahat.

Käyttäjä396
Seuraa 
Liittynyt5.12.2015

No voi hemmetti. Jos mies olisi pettynyt siihen miten minä toimin synnytyksessä, ehdottaisin melonin työntämistä miehen takapuoleen ja soittaisin sitä rentouttavaa musiikkia ja hyröilisin vieressä. Jos mies ei sitä kipua koe, hänellä ei ole mitään sanomista miten se synnytys pitäisi hoitaa. Sanoisin tämän myös miehelle. Tosin jännintä tässä taitaa olla lapsen kasvatus tulevaisuudessa jos arvot on noin erilaiset. Tulette tappelemaan siis siitäkin että annetaanko hammaskipuun lääkettä vai yrttejä tai annetaanko rokotuksia... Tosi kivan kuuloista.

Vierailija

Kuukauden päästä pääsette tappelemaan siitä, annetaanko lapselle rokotuksia. Onnea vaan. Arvaan, että miehellä on myös painavaa sanottavaa aiihen, miten vauvaa hoidetaan, vaikkei hän itse vauvaa hoidakaan. Täysimettää pitää ja soseet tehdä itse, siis sinun tietty. Kotona pitää hoitaa sinne kolmevuotiaaksi, siis sinun. En jaksais. Näyttäisin ovea.

Vierailija

Ai luoja mä nauroin..😁 sano sille että koittaa tunkea viiskiloisen kinkun ensin persuksistaan ulos Ennenkuin alkaa määräillä miten kuuluu synnyttää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat