Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oudoin" paikka, missä olet ollut kun puhelin myyjä soittaa?

Vierailija
21.08.2017 |

Eli siis otsikko. Puhelinmyyjistä kun saatetaan yrittää eroon aina hiukan valehtelemalla että tilanne päällä. Mikä siis on ollut semmoinen paikka, mikä kuulostaa siltä kuin yrittäisit vain päästä eroon heistä, mutta missä olet oikeasti ollut?

Minä olin synnyttämässä. Ja vastasin koska oli normaali numero ja ajattelin sen olevan siskoni tms jonkun kaverin puhelimesta. (En kuitenkaan vielä ponnistanut, mutta kipeää silti tekí)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/27 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemässä Tallinnassa satamaa kohti. En vastannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksasissa.

Vierailija
4/27 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla

5/27 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pois sairaalahuoneesta, jossa makoi kuollut äitini. Olin juuri hyvästellyt hänet ja samalla sekunnilla, kun poistuin huoneesta, puhelin soi. Jotenkin automaattisesti vastasin siihen ja lehtimyyjä sanoi, että" sinulla on nyt kuulkaas oikea onnenpäivä, voit tilata lehden alennettuun hintaan....". Löin luurin.

Vierailija
6/27 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalla

Vierailija
7/27 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumassa New Yorkissa. Vastasin ja kerroin missä olen ja mitä tekemässä ja ei tarvinnut enempää keskustella kun kuului tuut tuut tuut. Taidan käyttää jatkossakin.. saa myös lainata. Kai se ymmärsi että puhelu tulis kalliimmaksi kuin hänen tuntipalkkansa :)

Vierailija
8/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täpötäyteen ahdatussa autossa ja äänekkäässä seurueessa matkalla festiivaaleille, kun puhelinmyyjä soitti tatjotakseen kotain gynekologipalveluita.

Vierailija
9/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemässä hampaita.

Vierailija
10/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottamassa hiihtohissiin. Vastasin, kun luulin sen olevan kaverini joka oli mennyt lämmittelemään kahvilaan.

Vierailija
11/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja olin osastokierrolla sairaalassa. Puhelinmyyjä soitti, sanoin, että olen töissä, enkä voi puhua. Rupesi ilkkumaan, että mikä nyt sellainen työ on, ettei voi puhua. Löin luurin korvaan.

Vierailija
12/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle soittele puhmyyjät kun en ole numeroani minnekään antanut.

Vierailija
13/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro puhelinmyyjille todellista tai kuvitteellista olinpaikkaani. Sanon vain "En tilaa mitään. Kiitos heihei" ja katkaisen puhelun.

Vierailija
14/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri astumassa huoneeseen, jossa käytäisiin työehtosopimuksen neuvotteluista viimeinen kierros. Oli ehkä iltakymmenen. Oletin, että puhelu olisi liittoni hallitukselta, tms. viime hetken evästystä tiukkaan neuvotteluun. Sieltä yritettiin sitten myydä vauvalehteä.

Vierailija
15/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tunti synnytyksen jälkeen makoilin vauva rinnalla kun puhelin soi. Ajattelin että tuore mummo siellä soittaa onnitteluja, enkä edes katsonut puhelinta kunnolla kun vastasin. Puhelinmyyjän aloittaessa jaarittelunsa tuumasin että oon kuule just synnyttäny.... Ei tarvinnu jatkaa pidempään. :D

Vierailija
16/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhelinmyyjille pitää avautua missä on ja mitä tekee? Sanon vain, että ei kiitos en tilaa mitään, heippa + punainen luuri.

Vierailija
17/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt, miksi puhelinmyyjälle pitäisi valehdella tai muutenkaan perustella, ettei tilaa. Ei kiitos ja luuri kiinni riittää ihan hyvin. Säästyy molempien aikaa ja erityisesti omia hermoja.

Vierailija
18/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittamassa sanaa "up" av:lle ja laittamassa hymiötä perään.

Vierailija
19/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään kummallisessa paikassa mutta työnumeroon tulevat myyntipuhelut alkaa kysymyksessä onko "teollisuuskatu 5" (työpaikan osoite) omistaja... Nyt sais kattoa/ikkunaa/muuta vastaavaa remonttia, sovitaanko esittely.

Yleensä vastaan että jos mä tän teollisuuskiinteistön omistaisin olisin makoilemassa palmun alla enkä duunissa :)

Vierailija
20/27 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heiii ihan sellaisella mukavalla asialla tässä soittelen kun..."

"Ei kiinnosta, kiitos hei!" Klik.

Miksi ihmeessä mun pitäis puhelinmyyjälle alkaa kertoa missä oon ja mitä teen? Säästän aikaa ja hermoja molemmilta kun katkaisen saman tien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan