"Oudoin" paikka, missä olet ollut kun puhelin myyjä soittaa?
Eli siis otsikko. Puhelinmyyjistä kun saatetaan yrittää eroon aina hiukan valehtelemalla että tilanne päällä. Mikä siis on ollut semmoinen paikka, mikä kuulostaa siltä kuin yrittäisit vain päästä eroon heistä, mutta missä olet oikeasti ollut?
Minä olin synnyttämässä. Ja vastasin koska oli normaali numero ja ajattelin sen olevan siskoni tms jonkun kaverin puhelimesta. (En kuitenkaan vielä ponnistanut, mutta kipeää silti tekí)
Kommentit (27)
Puhmyyjä kirjoitti:
Entisenä puhelinmyyjänä haluan vain ilmoittaa, että jos sanotte, että "kiire!" tai "heihei!" ja paiskaatte luurin kiinni, niin teidät merkitään "soita myöhemmin uudelleen"-listalle. Jos ette halua, että teille soitellaan enää, niin ilmoittakaa selkeästi, että kiellätte soittamasta teille enää uudelleen, että teille ei tosiaankaan saa soittaa ja teidät pitää laittaa kieltolistalle. Tai valehdelkaa olevanne kehitysvammaisia tai dementikkomummon tai alaikäisen lapsenne puhelimessa.
Ja minä voin vastavuoroisesti ilmoittaa, että sillä mille soittolistalle minut heität ei ole mitään merkitystä, koska puhelinmyyjänä joudut välittömästi estolistalle :)
Tai jos eri numerosta soitat niin lyön luurin taas korvaan pikaisen ein ja heihein jälkeen. En tuhlaa aikaani puhelinmyyjän pakkojankkaukseen, vaikka muka joskus pääsisinkin yhden lafkan kieltolistalle.
Tallilla jahtaamassa pakoon sännännyttä ponia. Oltiin juuri haettu poni tarhasta ja se päättikin lähteä omistajan kukkamaahan ja riuhtasi vapaaksi...
Vastasin, kun liittymä oli miehen nimissä ja hänelle soittavat usein myös asiakkaat. Numero oli normi kännykkänumero, joten ei arvannut olevan lehtimyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis otsikko. Puhelinmyyjistä kun saatetaan yrittää eroon aina hiukan valehtelemalla että tilanne päällä. Mikä siis on ollut semmoinen paikka, mikä kuulostaa siltä kuin yrittäisit vain päästä eroon heistä, mutta missä olet oikeasti ollut?
Minä olin synnyttämässä. Ja vastasin koska oli normaali numero ja ajattelin sen olevan siskoni tms jonkun kaverin puhelimesta. (En kuitenkaan vielä ponnistanut, mutta kipeää silti tekí)
Minulle tarjoilija toi ravintolassa ruoka-annoksen ja laitoin kaiuttimen päälle sekä annoin myyjän vänkyttää koska en viitsinyt sanoa tupaten täynnä olevassa ravintolassa suoria sanoja koko puhelinmyyntitouhusta. Riitti kun kieltäydyin ja kiitin joka asiasta mitä myyjä tarjosi.
Vierailija kirjoitti:
Nukkumassa New Yorkissa. Vastasin ja kerroin missä olen ja mitä tekemässä ja ei tarvinnut enempää keskustella kun kuului tuut tuut tuut. Taidan käyttää jatkossakin.. saa myös lainata. Kai se ymmärsi että puhelu tulis kalliimmaksi kuin hänen tuntipalkkansa :)
Siis luuletko että puhelinmyyjät maksavat puhelinlaskut itse vai mitä tämä kommentti tarkoitti...? Myyjälle on ihan se ja sama missä puheluun vastataan. Todennäköisesti tuossakin linja vaan katkennut ja myyjä luuli että asiakas löi luurin..
Teho-osastolla hoitamassa potilasta. Joku oli työkännykästä perunut Hesarin ja nyt sitä tyrkytettiin mulle. Pidin saarnan, tyyppi poisti numeron heidän tiedoista.
Jos olen "oudossa" paikassa, en vastaa soitti kuka hyvänsä.
Entisenä puhelinmyyjänä haluan vain ilmoittaa, että jos sanotte, että "kiire!" tai "heihei!" ja paiskaatte luurin kiinni, niin teidät merkitään "soita myöhemmin uudelleen"-listalle. Jos ette halua, että teille soitellaan enää, niin ilmoittakaa selkeästi, että kiellätte soittamasta teille enää uudelleen, että teille ei tosiaankaan saa soittaa ja teidät pitää laittaa kieltolistalle. Tai valehdelkaa olevanne kehitysvammaisia tai dementikkomummon tai alaikäisen lapsenne puhelimessa.