Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa joku!? :( (alavatsakipu)

21.08.2017 |

Eli mulla on ollut nyt ainakin viisi tuntia alavatsa kipeä oikealta puolelta ja pelottaa että olisi kysta :(
Kipu ei mun mielestä oo mennyt tässä mitenkään pahemmaksi, sattuu liikkuessa, paikallaan ei tunnu oikein miltään. Kakallakin oon tänään käynyt. Kipuarvosanaksi antaisin yhdestä kymmeneen 4/10. Luulisin että ovulaatiokin oli viime viikolla.

Oon siis vasta 15 vuotias, asun todella syrjäisessä paikassa ja oon huomisen päivän pois koulusta todella kovan flunssan takia. Vähän kieltämättä pelottaa jäädä yksin tän kivun kanssa. Ja kun pelottaa sanoa äidillekkään mitään ja näänkin sen vasta ensikerralla huomenna n. klo 16 :/

Voi olla että vaan ylireagoin kun oon tosi herkkä ja en oikein tiedä mikä tän avautumisen idea oli. :/ Mut jos joku osaa kertoa et mitä tää vois olla ni antaa tulla. Ei varmaan voi kuitenkaan flunssastakaan johtua?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuansulatusvaivat, ilmavaivat, kuukautiskivut?

Vierailija
2/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lämmintä vatsalle, esim. lämmitettävä viljatyyny tai kuuma vesipullo. Kyseessä saattaa olla kramppi, joka menee kyllä ohi. Jos ei mene tai kipu tulee myöhemmin takaisin niin sitten käymään gynekologilla. :-)

Vierailija
4/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo tuollaiset kivut eivät ole vakavia,voivat johtua ihan lihaksista (kyllä,lihaksista). Ota särkylääke ja mene nukkumaan. Kipu varmasti hellittää huomiseen mennessä.

Vierailija
5/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettele oman kuntasi terveysneuvontapuhelimen numero (päivystävä), se löytyy aika todennäköisesti kunnan terveyskeskuksen sivuilta. Sinne voi soittaa ja kuvailla oireitasi luultavimmin sairaanhoitajille, jotka arvioivat tilanteesi ja antavat neuvoja.

Vierailija
6/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaista kun on ilmavaivoja. Tuskin mitään vakavaa sullakaan siis. :)

Vierailija
7/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpisuoli?

Tää mua vähän pelottaa, mut en kyl usko et ois se kun kivut ei oo pahentunu ainakaan vielä :/

Vierailija
8/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

willi veikkaus kirjoitti:

Ruuansulatusvaivat, ilmavaivat, kuukautiskivut?

Ilmavaivoja ei oo, ruuansulatusvaivoista en tiiä ja toivon et tää kipu johtuis kuukautiskivuista kun mulla on kuitenkin tosi epäsäännölliset ne :/

Vierailija
9/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lämmintä vatsalle, esim. lämmitettävä viljatyyny tai kuuma vesipullo. Kyseessä saattaa olla kramppi, joka menee kyllä ohi. Jos ei mene tai kipu tulee myöhemmin takaisin niin sitten käymään gynekologilla. :-)

Mua pelottaa että pitäis lähtee käymään gynellä, kun en oo ikinä ollut siellä ja ahdistaa tosi paljon ajatuskin siitä D:

Vierailija
10/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tosiaan terveysneuvontaan, jos mietityttää. Ja kuulemma umpisuolikipu on niin kovaa, että väkisin lähtee lääkäriin. Mutta ota ensalkuun särkylääke, pieraise(!) ja mene nukkumaan. Hyvää yötä!

Vierailija
11/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollaista kun on ilmavaivoja. Tuskin mitään vakavaa sullakaan siis. :)

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuo tuollaiset kivut eivät ole vakavia,voivat johtua ihan lihaksista (kyllä,lihaksista). Ota särkylääke ja mene nukkumaan. Kipu varmasti hellittää huomiseen mennessä.

Nää helpotti mun oloa :) toivon ettei olis mitään vakavaa

Vierailija
12/12 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita tosiaan terveysneuvontaan, jos mietityttää. Ja kuulemma umpisuolikipu on niin kovaa, että väkisin lähtee lääkäriin. Mutta ota ensalkuun särkylääke, pieraise(!) ja mene nukkumaan. Hyvää yötä!

Naurahdin tolle pieraise kohdalle :D Mutta joo taidan ottaa ainakin sen särkylääkkeen nyt ja ehkä pian koitan mennä nukkumaan..