Onko sinussa jokin geneettinen epäkohta jonka vuoksi et haluaisi hankkia lapsia?
Koska et haluaisi sen periytyvän heille. Esim. jokin kauneusvirhe tai sairaus jolla on geneettistä taustaa.
Kommentit (110)
Ei tarvitse miettiä, kun olen jo päättänyt olla lapseton, koska ongelmat taatusti periytyisi. Oppimisvaikeudet, mt-ongelmat jne.
Lyhyt, liian vaalea iho, suvussa kaikenmaailman 'päävaivat', mm. masennus, migreeni.. Itselläni horton. Huono lukupää, huono itsetunto, ylipaino.. Ja ylipäätään en halua jälkeläisiä tähän maailmaan ja kaikkeen siihen pskaan mitä on meneillään
Olen 176 cm pitkä mies ja painan 82 kg. Vatsassa ja käsissä ei ole paljoa rasvaa, mutta perseseen ja manboobsien alkuihin rasva kertyy. Teston puutekaan ei luultavasti ole, koska penis on 22 cm pitkä ja ääni keskivertoa matalampi. Voisin treenata liiat rasvat pois. Periytyykö toi mihin rasva tuppaa kertymään?
h_ kirjoitti:
liian vaalea iho
No sen periytymiseen voi vaikuttaa kumppanin valinnalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella pieni penis. Naurakaa vaan, mutta totta se on. En tahdo sen takia lisääntyä, koska en toivo kenellekään muulle vastaavaa kärsimystä kuin mitä se on minulle aiheuttanut. Ei 14 senttiä pitkällä ja 12 ympärysmitaltaan olevalla peniksellä taitaisi kylläkään edes pystyä siittämään lasta. Jotain positiivista siis siinäkin...
14 senttinen on ihan keskimittainen
Ei kyllä ole :D Olen harrastanut seksiä yli sadan miehen kanssa ja sanoisin keskiarvon olevan 18-20 cm. Toki todella huonojakin kokemuksia mahtuu mukaan, mutta tuollaisten 14 cm tai alle laskemiseen riittää hyvin yhden käden sormet. Enkä usko, että vetäisin puoleeni jotenkin erityisen isokaluisia miehiä. Otantaan sisältyy lähes kaikentyyppisiä (suomalaisia, paria poikkeusta lukuunottamatta) miehiä.
Scheuermanin tauti, tosin on aiemmilla sukupolvilla eikä minulla tai sisaruksillani.
Muut geenit olisikin aika priimaa. Pitää vaan skipata itä-suomessa elävät miehet, niin saisi vältettyä tuon taudin esiintulon.
Ei ole vaan miestä löytynyt ja kohta alkaa olla jo liian myöhäistä.
Minun geenit ovat täydelliset, itsekin olen lähes täydellinen.
Olen terve kuin pukki (en sairasta koskaan), lihaksikas (vaikken paljoa treenaa), älykäs, rikas, todella (ja tarkoitan siis TODELLA) komea, miehekäs bassoääni ja penikseni on iso (24/14 cm).
En tosin ole vielä tuottanut jälkeläisiä, koska on todella vaikeaa löytää edes melkein yhtä hyvän geeniperimän omaavaa naista :(.
M57
Vierailija kirjoitti:
Olen 176 cm pitkä mies ja painan 82 kg. Vatsassa ja käsissä ei ole paljoa rasvaa, mutta perseseen ja manboobsien alkuihin rasva kertyy. Teston puutekaan ei luultavasti ole, koska penis on 22 cm pitkä ja ääni keskivertoa matalampi. Voisin treenata liiat rasvat pois. Periytyykö toi mihin rasva tuppaa kertymään?
Tietääkö joku periytyykö tää?
-sama
On kyllä hyvä, kun monet sukulaiseni ovat käyttäneet runsaasti alkoholia, sokeria ja tupakkaa, mutta silti elävät 8-kymppisiksi.