Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa jokin geneettinen epäkohta jonka vuoksi et haluaisi hankkia lapsia?

Vierailija
21.08.2017 |

Koska et haluaisi sen periytyvän heille. Esim. jokin kauneusvirhe tai sairaus jolla on geneettistä taustaa.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni penis. Naurakaa vaan, mutta totta se on. En tahdo sen takia lisääntyä, koska en toivo kenellekään muulle vastaavaa kärsimystä kuin mitä se on minulle aiheuttanut. Ei 14 senttiä pitkällä ja 12 ympärysmitaltaan olevalla peniksellä taitaisi kylläkään edes pystyä siittämään lasta. Jotain positiivista siis siinäkin...

Vierailija
82/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuminen nuorena miehenä. En halua että poikani joutuisi kokemaan samaa ikävyyttä ja että naiset ei kiinnostu. Mutta tuskin edes tulen saamaan mahdollisuutta hankkia lapsia jonkun naisen kanssa niin turha miettiä ehkä

Ei se sinulta periydy, koska olet mies. Tulee äidiltä.

Tämä on kanssa sellainen "totuus", että olisi jo aika avata silmät, ja katsoa niitä munapäisiä isä-poika-pareja. Mä tunnen lukuisia, joissa äidin puolen suvussa EI OLE kaljuuntumis-geeniä. Eli mistä muualta se olisi niille pojille tullut kuin kaljuuntuneelta isältään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taipumus saada kaksoset. Äitini suvussa on joka polvessa kaksosia. Saattaisin just ja just haluta yhden lapsen, mutta ei huvita edes yrittää kun pelkään että tulee kaksi kerralla ja sitten halun vain paiskata itseni ikkunasta alas.

Vierailija
84/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräiset rintarauhaset kainaloissa, entsyymipuutos, joka vaikeuttaa tai estää nukutuksesta heräämisen, keliakia...kumpa olisin tiennyt näistä ennen lapsia 😢

Vierailija
85/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- silmäsairaus, joka saattaa olla perinnöllinen. On niin ärsyttävä, että en haluaisi kenellekään tätä samaa paskaa, en etenkään pienelle lapselle

- paha kahvikuppineuroosi ja ujous, taipumus näihinkin taitaa olla perinnöllistä

Vierailija
86/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Kaljuuntuminen jo kaksikymppisenä ja kiltteys. Toisaalta ei näytä olevan pelkoa että tulisin joskus isäksi, ainakaan muille kuin maksullisille naisille.

Periytyykö kiltteyskin?

Kyllä minusta, se on minuun sisäänleivottu luonteenpiirre, jota kasvatus hieman vielä ohjaa ja kilttimies kasvattaa vaistomaisesti lapsensa, mikäli onnistuu sellaisen saamaan, kiltiksi sekä muut huomioonottavaksi.

Vierailija
87/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani on paljon ylipainoisia.. ei siis mitään pullukoita vaan sairaaloisen lihavia ihmisiä. Itsellänikin on taipumusta lihomiseen ja joudun katsomaan tosi tarkkaan mitä suuhuni pistän. Ja lihavuuden takia sitten sukulaisilla on diabetesta ja korkeaa kolestrolia.

Vierailija
88/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimääräiset rintarauhaset kainaloissa, entsyymipuutos, joka vaikeuttaa tai estää nukutuksesta heräämisen, keliakia...kumpa olisin tiennyt näistä ennen lapsia 😢

Siis onko sulla ylimääräisiä nännejä? Joista tulee maitoa? Ne on aika yleisiä. Kamalin näkemäni oli naisen jalkapohjassa. Kyllä. Nänni.

Vierailija
89/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella pieni penis. Naurakaa vaan, mutta totta se on. En tahdo sen takia lisääntyä, koska en toivo kenellekään muulle vastaavaa kärsimystä kuin mitä se on minulle aiheuttanut. Ei 14 senttiä pitkällä ja 12 ympärysmitaltaan olevalla peniksellä taitaisi kylläkään edes pystyä siittämään lasta. Jotain positiivista siis siinäkin...

HAHAHAHAHHAAA MIKÄ NYSÄMUNA XDXDXD!!! Lisäänny ihmeessä minun puolestani, pysyy minun jälkeläiset Alfoina kun on tuollaisia surkimuksia mihin verrata ;)!

Vierailija
90/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla ylimääräisiä nännejä? Joista tulee maitoa? Ne on aika yleisiä. Kamalin näkemäni oli naisen jalkapohjassa. Kyllä. Nänni.

No ei varsinaisia nännejä, mutta kyllä kohdat joista tuli maitoa samalla kun imetin vauvaa.

Vierailija
91/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö. Enkä myöskään tahtoisi lapselleni sairasta äitiä. Kukaan lapsi ei ansaitse sellaista. Olisi itsekästä hankkia lapsi.

Vierailija
92/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on häntä mutta se voi olla hyväkin juttu että evoluutio kääntyy.

Apinoillakaan ei puussa ole juuri murheita.

Vierailija
93/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska et haluaisi sen periytyvän heille. Esim. jokin kauneusvirhe tai sairaus jolla on geneettistä taustaa.

Juha Sipilän näköinen luomi vasemmassa kiveksessä. Äidiltä peritty.

Vierailija
94/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen ihottuma ja colitis ulcerosa eli haavainen paksusuolentulehdus. Harmi vaan, että mahdollisella tulevalla isäehdokkaalla on myös kyseiset vaivat.

Vierailija
95/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla mainitsi nuorena miehenä kaljuuntumisen. Eikös nykyään ole joka toinen ukko ajanut päänsä kaljuksi.

Vierailija
96/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä itseäni kauniina.

taipimus mielenterveydellisiin ongelmiin: masennus, ahdistuneisuus, syömishäiriö.

alkoholisti/päihderiippuvaisen geenit.

perinnöllinen vaikea kolesterolitauti.

muuten vaan täys tollo.

Vierailija
97/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Geenivirhe.

Se huomattiin vasta kun periytin sen ainokaiselleni, ja hänelläkin vasta sairastumisen myötä 10-vuotiaana :( 

Onneksi en tehnyt enempää lapsia! Itselläni sama geenivirhe oireilee myös, mutta on vasta tutkimuksien asteella mitä sieltä putkahtaa. Lapseni siis sairastui paljon aikaisemmin kuin minä. En halunnut lisää lapsia ensimmäisen jälkeen, mutta silti tuntuu joskus pahalta kun vihjaillaan että minä, jo 17-vuotiaan lapsen äiti alkaisin tehdä niitä pikkusisaruksia nyt tuon uuden miehen kanssa. Sanon joskus että kannattaisiko minun tehdä lisää vammaisia lapsia tähän maailmaan.

Vierailija
98/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin vakava perinnöllinen sairaus kulkee suvussamme äidiltä tyttärelle. Kaikki naiset ennen minua ovat siihen menehtyneet n 40-vuotiaina. Otin kuitenkin riskin. Sain kaksi poikaa ja viimeisenä tyttären. 

-N37

Vierailija
99/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehisyys. Tosin asiassa on paradoksi, kilttimies ei saa naista joten ei lapsiakaan vaikka haluaisi.

Vierailija
100/110 |
22.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 senttinen on ihan keskimittainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme