Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
15.08.2017 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Tuntuu vaan paljon paremmalta pimpero paljaalla ja suurimmalle osalle tämä on sopinut.

Ikinä ei ole tauteja ollut ja kukaan ei ole raskaaksi tullut tietääkseni.

Vierailija
22/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan on yleistä vinkumista myös keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Huh, huh. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo herpes ja se tarttuu kondomista huolimatta. HIV:iin on keksitty hyvät lääkkeet jos sellaisen sattuu saamaan.

Vierailija
24/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisy kuuluu aina naiselle.

Mies ei voi tulla raskaaksi joten tämän pitäisi olla itsestään selvä jopa yksinkertaisimmille ja tyhmimmillekin tyttösille.

Vierailija
25/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan paljon paremmalta pimpero paljaalla ja suurimmalle osalle tämä on sopinut.

Ni, kerta se on ensimmäinenkin. Toivottavasti on sen arvoista.

Ps. Ne sukupuolitaudit voivat olla myös oireettomia melko pitkään.

Vierailija
26/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä paljaan kanssa sopimisessa naisille, tulee taas erinomaisesti esiin naisten yksi luonteenominaisuus, nimittäin edesvastuuttomuus.

Vierailija
27/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein käyt testauttamassa itsesi? Jos naiselle sopii harrastaa seksiä ilman ehkäisyä niin se luultavasti on sopinut hänelle jo ennen sinua, ties vaikka kuinka monesti. Ja ne tauditkaan ei aina oireile. Ja naisille ihan sama juttu, koskaan et voi tietää missä se mies on käynyt ennen sinua.

Vierailija
28/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo herpes ja se tarttuu kondomista huolimatta. HIV:iin on keksitty hyvät lääkkeet jos sellaisen sattuu saamaan.

Mistähän tämäkin virheellinen käsitys on lähtenyt liikkeelle? Kondomi SUOJAA myös herpekseltä. Virus ei pysty läpäisemään ehjää ihoa ja limakalvon suojana on kondomi.

Tietysti jos esileikin aikana on räpläilty työvälineitä ilman suojaa ja sitten levitelty sitä virusta limakalvojen lähellä olevalle ihoalueelle niin on toki mahdollista, että se virus siirtyy kiihkeän toiminnan aikana limakalvolle. Mutta mikään supervirus joka läpäisee ehjän ihon tai kondomin se ei ole.

Vierailija
29/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä miehet ovat niitä jotka luulevat että laskuista pääsee jos repii ne.

Vierailija
30/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa muistaa, että naisten kondomi on kehitetty. Sellaisen voi hankkia ja käyttää itse, niin ei tarvitse miestä syyllistää.

Vierailija
31/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä paljaan kanssa sopimisessa naisille, tulee taas erinomaisesti esiin naisten yksi luonteenominaisuus, nimittäin edesvastuuttomuus.

Siis jos mies ja nainen ovat yksimielusiä siitä,ettei kumilla ole väliä,miten se tekee edesvastuuttomuudesta nimenomaan naisten ominaisuuden?😕

Vierailija
32/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska käteni on tauditon, eikä se tule raskaaksi...

Ei se sitten mikään yhden illan juttu ole, vaan vakipano!

Vierailija
33/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ikäluokkani (20-25-vuotiaat) tuntuu tätä harrastavan. Todella monelle kondomin käyttö on joku ihme paholainen. Itse en yhden yön juttuja harrasta, mutta kavereiden kanssa on asiasta keskusteltu ja ihmetelty. 

Eräs tapailemani mies ei selvästikään osannut käyttää kondomia. Sanoi ettei ole ennen joutunut käyttämään kun naiset ovat käyttäneet pillereitä.

Toinen tapaus oikein ylpeänä totesi, ettei ole koskaan käyttänyt kenenkään kanssa kondomia, kun ei kuulemma seiso sen kanssa... Ja tyyppi harrastanut PALJON yhdenillan juttuja. Yöh.

Vierailija
34/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa muistaa, että naisten kondomi on kehitetty. Sellaisen voi hankkia ja käyttää itse, niin ei tarvitse miestä syyllistää.

Ne ovat kalliimpia eikö tunnu kenestäkään hyvältä ja nyt tarkoitan miehiä myös. Siksi laukussa aina ne peruskumit. Jotenkin silti kuulee ettei halua sitä pistää vaikka ei herran tarvitse edes niistä maksaa kun minulla ne jo on. Olkoon ilman tai etsiköön kaltaisensa tautipesäkkeen.

Vierailija
35/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto kieltää kortsut.

t. abdelkaader.

Vierailija
36/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku yhtään vänkyilee, edes sanoo puolikasta poikkipuista sanaa, kun nakkaan kondomin käteen ennen panoa, mä kävelen ulos saman tien. En jää tappelemaan siitä, saan kyllä sellaiselta joka piittaa molempien terveydestä. 

Vierailija
37/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat kalliimpia eikö tunnu kenestäkään hyvältä ja nyt tarkoitan miehiä myös. Siksi laukussa aina ne peruskumit. Jotenkin silti kuulee ettei halua sitä pistää vaikka ei herran tarvitse edes niistä maksaa kun minulla ne jo on. Olkoon ilman tai etsiköön kaltaisensa tautipesäkkeen.

Jännä juttu, että aina kun ehdottaa naisten kondomia niin joku nainen tulee urputtamaan miten kalliita ne on ja miten huonolta tuntuu. Mistä sinä voit tietää miltä miesten/naisten kondomi miehestä tuntuu?

Vai onko tässä oma mukavuus sittenkin etusijalla ja muut vaan tekosyitä.

Vierailija
38/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ikäluokkani (20-25-vuotiaat) tuntuu tätä harrastavan. Todella monelle kondomin käyttö on joku ihme paholainen. Itse en yhden yön juttuja harrasta, mutta kavereiden kanssa on asiasta keskusteltu ja ihmetelty. 

Eräs tapailemani mies ei selvästikään osannut käyttää kondomia. Sanoi ettei ole ennen joutunut käyttämään kun naiset ovat käyttäneet pillereitä.

Toinen tapaus oikein ylpeänä totesi, ettei ole koskaan käyttänyt kenenkään kanssa kondomia, kun ei kuulemma seiso sen kanssa... Ja tyyppi harrastanut PALJON yhdenillan juttuja. Yöh.

Naiset ovat valitettavan usein valmiita tinkimään kortsun käytöstä jos sänkyyn on vihdoin saatu omaa tasoa selvästi korkeammalla oleva mies. Muutenhan sitä voisi vaikka joutua tyytymään taviksiin kortsun kanssa. Lyylit eivät vaan tajua, että jos korkeatasoinen mies ei halua käyttää kortsua, niin hän on varmasti kyntänyt aika montaa muutakin (tauti)vakoa ilman kortsua.

Vierailija
39/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että aina kun ehdottaa naisten kondomia niin joku nainen tulee urputtamaan miten kalliita ne on ja miten huonolta tuntuu. Mistä sinä voit tietää miltä miesten/naisten kondomi miehestä tuntuu?

Vai onko tässä oma mukavuus sittenkin etusijalla ja muut vaan tekosyitä.

Kuin naisi muovipussiin.

M39

Vierailija
40/74 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiko muka joku ilman kumia yhden illan tuttavuuden kanssa?

Yritys on monella kova ja minua on pyritty myös häpäisemään ja nolaamaan siitä, että vaadin sen kumin. Siinä jää kyllä helposti koko seksi väliin, joten miestenkin kannattaisi vähän tarkistaa omaa käytöstään näissä asioissa.

Mies, se että sinulla ei ole "koskaan ollut tauteja" ja "nait vain siistien naisten kanssa" ei ole mikään tae siitä, että en saa sinulta esim. papillooavirusta josta kehittyy kohdunkaulan syöpä. Tai oireetonta klamydiaa, joka voi johtaa lapsettomuuteen.

Kun ihmiset jakaa niihin, jotka käyttävät kumia ja niihin, jotka eivät käytä, tauteja esiintyy jälkimmäisessä ryhmässä. Minun kanssani tämän ryhmän edustajat eivät pääse petiin, joten kannattaisi edes tilapäisesti teeskennellä kuuluvansa ensin mainittuun ryhmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi