Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mikset käytä ehkäisyä yhden illan hoidon kanssa?

Vierailija
15.08.2017 |

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuon olevan todella yleistä.

Vierailija
2/74 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun ongelmani jos joku nainen on paksuna, eikä hän minun nimeäni tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun ongelmani jos joku nainen on paksuna, eikä hän minun nimeäni tiedä.

Hepissä jylläävän taudin luulisi olevan juuri sinun ongelmasi.

Vierailija
4/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä taitaa olla paljonkin yhen illan panoja.

Vierailija
5/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta mikähän vaivaa naista joka suostuu moiseen?

Vierailija
6/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi jaat paljaalla? Hiv, supertippuri ja klamydia? Oma terveytesi ei huoleta ollenkaan, eikä mahdollinen lapsettomuuskaan? Ai niin, nainen on vain uhri. Aina.

Vierailija
7/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mikähän vaivaa naista joka suostuu moiseen?

Samaa ihmettelee ap.

Vierailija
8/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käteni on tauditon, eikä se tule raskaaksi...

Vierailija
9/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina kumia, halusi sitä nainen tai ei. En todellakaan halua mitään ikäviä yllätyksiä.

Vierailija
10/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että harva jättää ehkäisyn käyttämättä. Olisiko ikäkysymys? Keski-ikäisellä ei tuollaista havaintoa.

Vierailija
11/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, miksi jaat paljaalla? Hiv, supertippuri ja klamydia? Oma terveytesi ei huoleta ollenkaan, eikä mahdollinen lapsettomuuskaan? Ai niin, nainen on vain uhri. Aina.

Mites ihana ja pysyvä sukupuoliherpes? Ihanat kirkkaan punaiset kirvelevät rakkulat alapään tuntoherkillä kohdilla. Jokainen mies haluaa sellaisen pysyvän ja uusivan taudin alapäähän, kun valittaa kondomipakosta. Naisen rakkula-alkuja ei aina edes näy kun voi olla sisäpuolella.

Huuliherpes tarttuu myös heppiisi, mies, joten miten olisi kondomi myös suuseksissä? Tuntoa nimittäin riittää kun rakkuloita on heppi täynnä, hahhah.

Vierailija
12/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ihana ja pysyvä sukupuoliherpes? Ihanat kirkkaan punaiset kirvelevät rakkulat alapään tuntoherkillä kohdilla. Jokainen mies haluaa sellaisen pysyvän ja uusivan taudin alapäähän, kun valittaa kondomipakosta. Naisen rakkula-alkuja ei aina edes näy kun voi olla sisäpuolella.

Huuliherpes tarttuu myös heppiisi, mies, joten miten olisi kondomi myös suuseksissä? Tuntoa nimittäin riittää kun rakkuloita on heppi täynnä, hahhah.

Näin.

Vierailija
13/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksiä saan ja annan ilman ehkäisyä (ehkä ei pitäisi?), mutta muuten aina kortsu uuden naisen kanssa. Ei ole mikään ongelma.

Vierailija
14/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoihin miehiin olet törmännyt. Ei ainakaan opiskelijapiireissä harrasteta suojaamatonta seksiä.

Vierailija
15/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiko muka joku ilman kumia yhden illan tuttavuuden kanssa?

Vierailija
16/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiko muka joku ilman kumia yhden illan tuttavuuden kanssa?

Itse olen pistänyt hommat jäihin siinä vaiheessa, jos sitä kondomia ei löydy tai haluta laittaa, mutta on käynyt hyvin selväksi että miehiä ei olisi yhtään haitannut laittaa paljaalla. Ap

Vierailija
17/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jaat tautista toosaasi paljaalla? Et vastannut kysymykseen?

Vierailija
18/74 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis jos mulla on joku 15 yhen illan juttua niin niistä varmaan 2 on laittanut ihan omatoimisesti ilman pyyntöä kondomin. 1 takaapäin harrastaessa veti kumin vielä poiskin kesken kaiken. Se olikin sitten se viimeinen niitti ja lopetin koko yhden illan suhteet

Vierailija
19/74 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän aina kumia, halusi sitä nainen tai ei. En todellakaan halua mitään ikäviä yllätyksiä.

Hienoa!

Vierailija
20/74 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ihmetytä ylläriraskaudet tai sukupuolitautien leviämiset, kun juuri ketään ei kiinnosta käyttää kondomia. Omasta kokemuksesta tasan yksi mies on huolehtinut asiasta itse, muuten saanut kuunnella "äääh, onko ihan pakko"- nillitystä. Kuinkahan yleistä tämä on, vai olenko tosiaan vain törmännyt pelkkiin uunoihin? Eikö yhtään huoleta mahdollinen raskaus tai taudit?

Miksi ihmeessä harrastat seksiä tuollaisten miesten kanssa? Jos ylipäänsä haluaisin jakaa persettäni ympäriinsä, jos mies ei kaivaisi itse oma-aloitteisesti kumia esiin, en todellakaan antaisi sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän