Miksei kilttimies saa rakkautta osakseen, vain pelkkää vihaa
Kilttimiehellä olisi paljon rakkautta annettavana.
Kommentit (41)
Miehen kilttiyttä ei määritellä sen mukaan miten katkera hän on. Oikeasti kiltti mies saa kyllä rakkautta. Wannabe-kiltti sovinistijuntti ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet eivät halua antaa minulle rakkautta vain pelkkää seksiä?
Koska et hyväksy meitä, jotka haluvat antaa rakkautta
Eikö kilttimiehellä ole ystäviä ja muita läheisiä, jos siltä tuntuu, että pelkkää vihaa saa osakseen?
Jeesus rakastaa myös kilttimiestä ja se oikea ihminen tulee kohdalle jos on tullakseen. Kaikille ei tule ikinä, ei edes alfamiehille.
Kilttimies saakin rakjautra paljon enemmän kuin sinä ap. Tuntuuko ankealta, kun ei voi muuttaa luonnettaan? Kilttimiehet ovat jyviä, muut akanoita.
Juu, kilttinaisella täällä sama ongelma. Kukaan ei halua rakastaa vaikka olisi paljon rakkautta annettavana. Jonain panoalustana välillä joku haluaisi pitää mutta jos siihen suostuisin, tuntuisi vielä pahemmalta. Yritän rakastaa itse itseäni ja näillä mennään. Ei kukaan ole luvannut että kaikkia ihmisiä joku rakastaa.
Juttujesi perusteella et ole lainkaan kiltti, vaan itsekäs itsesäälissä rypevä mulkvisti. Se vaikuttanee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kellarissa te olette piilossa kun ei tullut vielä yhtään vastaan?
Siksi koska kilttimiehet ruikuttavat vauvapalstalla ja kierivät itsesäälissä. Ei kukaan sellaista miehen puolikasta halua.
Minä haluan miehen joka on itsevarma ja selviää yksinkin, ihan niinkuin minäkin teen. Sitten voidaan täydentää toistemme elämää. Ei ole minun tehtävä mennä ja pelastaa jotain epävarmaa mammanpoikaa syrjäytymiseltä.
Joko et osaa lukea, tai sinulla on eeeerittäin huono muisti. Mielestäni tämä on selitetty jo aika moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kilttimies?
Mies, kiltti.
Tarkoitat ilmeisesti romanttista rakkautta? Noh, tässäpä sinulle ne syyt:
1. Sinussa ei ole mitään sellaista viehättävää ja kiinnostavaa, että kukaan ihastuisi ja rakastuisi sinuun
2. Sinussa on jotain sellaista, mikä on vastenmielistä.
3. Olet kiinnostunut vain sellaisista naisista, jotka eivät ole kiinnostuneita kaltaisistasi miehistä.
Ole hyvä, nyt tiedät syyn.
Vierailija kirjoitti:
Joko et osaa lukea, tai sinulla on eeeerittäin huono muisti. Mielestäni tämä on selitetty jo aika moneen kertaan.
Tämä oli hyödyllinen viesti. Kiitos siitä.
koska miehet ovat naisille hyödykkeitä, eikä kilttimiehestä saa rahaa eikä hyviä geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kilttimies?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/75/3d/58/753d5859bc526bc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kellarissa te olette piilossa kun ei tullut vielä yhtään vastaan?
Yliopistolla, kuntosalilla, tapahtumissa.. vähän kaikkialla
Minä otan mielelläni kiltin miehen. Mutta. En ota sellaista, joka haukkuu meidät yh:t ties miksi siivelläeläjiksi sun muiksi. Haluan aidosti kiltin ja mukavan miehen, jonka kanssa on kiva puuhastella kaikenlaista ja joka hyväksyy lapseni osana pakettia. Hänellä saa tietenkin myös olla omia lapsia edellisestä liitosta tai ainakin vähintään ymmärrystä siitä, että lasten tarpeisiin ja asioihin kuluu valtavasti aikaa ja energiaa.
Minullakin on paljon rakkautta annettavana oikealle ihmiselle. Ei kuitenkaan koskaan misogyynille valittajamiehelle, joka jauhaa jostain ihmeellisistä jännämiehistä, joita en ole kyllä itse edes nähnytkään.