Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kilttimies saa rakkautta osakseen, vain pelkkää vihaa

Vierailija
13.08.2017 |

Kilttimiehellä olisi paljon rakkautta annettavana.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että saat vihaa osaksesi naisilta? Uskon, että keskimäärin suurempi osa naisista saa vihaa niskaansa miehiltä kuin päinvastoin. Vai onko sinua lyöty, uhattu tappaa, haukuttu huoraksi, arvosteltu lähes joka päivä ulkonäköäsi, petetty, nöyryytetty? Minua on. Ja turha taas länkyttää että mitäs otit jännämiehen...Ovat olleet ihan normaaleja, varmaankin jopa kilttimiehiä nämä, kunnes pinna alta on paljastunut p.skaa. En siltikään tke palstoilla miten minua niin kovin vihataan.

Olipa vihamielinen ja miehen kokemaa tuskaa vähättelevä viesti.

Vierailija
22/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät halua antaa minulle rakkautta vain pelkkää seksiä?

Koska et hyväksy meitä, jotka haluvat antaa rakkautta

Onpa törkeä kommentti! Mistä sinä tiedät, keitä tuo kirjoittaja hyväksyy ja keitä ei? En yhtään ihmettele, jos saat osaksesi vihaa, kun tuolla tavalla sitä itse viljelet täysin tuntemattomille ihmisille, ja vieläpä ihmisille, jotka rakkaudettomuudesta kärsivät kuten sinäkin. Mistä sen huomaa, että sinulla olisi rakkautta halua antaa, kun et näemmä kykene edes myötätuntoa tai peruskohteliaisuutta antamaan muille rakkauden puutteesta puhuville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole roikkuneet täällä ikuisuuksia. Pari kertaa tätä palstaa vilkaissut, joten en voi tietää mitä mikäkin termi tarkoittaa.

Vierailija
24/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kilttimies?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/75/3d/58/753d5859bc526bc…

Just muutama päivä sitten joku kilttimies valitti täällä, että kilttimiehet eivät koskaan pääse soittelemaan säkkipilliä... On kuulemma ihan muille miehille semmoiset hommat varattu.

Vierailija
25/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kutsumasta itseäsi kilttimieheksi, naisten kiinnostus kasvaa heti ainakin 50 % :)

Vierailija
26/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mielelläni kiltin miehen. Mutta. En ota sellaista, joka haukkuu meidät yh:t ties miksi siivelläeläjiksi sun muiksi. Haluan aidosti kiltin ja mukavan miehen, jonka kanssa on kiva puuhastella kaikenlaista ja joka hyväksyy lapseni osana pakettia. Hänellä saa tietenkin myös olla omia lapsia edellisestä liitosta tai ainakin vähintään ymmärrystä siitä, että lasten tarpeisiin ja asioihin kuluu valtavasti aikaa ja energiaa.

Minullakin on paljon rakkautta annettavana oikealle ihmiselle. Ei kuitenkaan koskaan misogyynille valittajamiehelle, joka jauhaa jostain ihmeellisistä jännämiehistä, joita en ole kyllä itse edes nähnytkään.

Sama täällä. Vaan eipä kelpaa kiltti yh-nainen miehille, vaikken ole eron jälkeen (3 vuotta sitten) edes seksiä harrastanut. Kilttimies vain huutaa minun olevan pilalla, vaikka olen kotona viihtyvä ja kaikinpuolin kunnollinen. Ei tunnu kovin kiltiltä syyttää toista pilalla olevaksi siksi, että hänellä on lapsi.

Vierailija
27/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa kutsumasta itseäsi kilttimieheksi, naisten kiinnostus kasvaa heti ainakin 50 % :)

Aika kummallista jos näin on. "Ei nimi miestä pahenna", sanoi jo vanha kansa.

Vierailija
28/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mielelläni kiltin miehen. Mutta. En ota sellaista, joka haukkuu meidät yh:t ties miksi siivelläeläjiksi sun muiksi. Haluan aidosti kiltin ja mukavan miehen, jonka kanssa on kiva puuhastella kaikenlaista ja joka hyväksyy lapseni osana pakettia. Hänellä saa tietenkin myös olla omia lapsia edellisestä liitosta tai ainakin vähintään ymmärrystä siitä, että lasten tarpeisiin ja asioihin kuluu valtavasti aikaa ja energiaa.

Minullakin on paljon rakkautta annettavana oikealle ihmiselle. Ei kuitenkaan koskaan misogyynille valittajamiehelle, joka jauhaa jostain ihmeellisistä jännämiehistä, joita en ole kyllä itse edes nähnytkään.

Sama täällä. Vaan eipä kelpaa kiltti yh-nainen miehille, vaikken ole eron jälkeen (3 vuotta sitten) edes seksiä harrastanut. Kilttimies vain huutaa minun olevan pilalla, vaikka olen kotona viihtyvä ja kaikinpuolin kunnollinen. Ei tunnu kovin kiltiltä syyttää toista pilalla olevaksi siksi, että hänellä on lapsi.

Miksi suhteesi jännämiehen kanssa loppui?

Vierailija
29/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaisin rakkautta sellaiselle joka vihaa mua vain siksi että olen nainen?

Vierailija
30/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaisin rakkautta sellaiselle joka vihaa mua vain siksi että olen nainen?

Ei kilttimies tietenkään naisia vihaa, senkin hupsu. :D

Vierailija
31/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa sillä kilttimies voi haluta saada oman lapsen. Sulle sopii joku eronnut mies jolla on jo lapset tehty.

Vierailija
32/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kilttimies tietenkään naisia vihaa, senkin hupsu. :D

Ei, kilttimies vain odottaa saavansa seksiä vastineeksi kiltteydestään ja jos nainen ei ymmärrä antaa, niin kilttimies tietää, että naiset ovat pohjimmiltaan vain h*oria jotka levittelevät haarojaan vain alfauros jännämiehille. Kiltit miehet ovat sitten asia erikseen.

Oletpa myrkyllinen ihminen. 

Vierailija
33/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies on helppo kohde patoutuneelle vihalle.

Naiset eivät uskalla kiusata niitä jännämiehiä, jotka heille mielipahaa aiheuttavat, joten he kostavat kilttimiehille.

Vierailija
34/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies on helppo kohde patoutuneelle vihalle.

Naiset eivät uskalla kiusata niitä jännämiehiä, jotka heille mielipahaa aiheuttavat, joten he kostavat kilttimiehille.

Niinhän se tuntuu usein menevän, että naiset hyökkäävät porukalla heikoimpien kimppuun. 

Vierailija
35/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksikö ei kelpaa.

Omistatko peiliä?

Entä elää reaalielämää, eli katselepa vanha erkki vaan niitä pirkkoja ikäryhmästä 55+++

Joku saattaa löytyäkin

Vierailija
36/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies mieti niitä karvaisia miesperseitä vain, nehän sua vetävät puoleensa.

Evoluutio karsii virheitään sinussa.

Vierailija
37/41 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kelpaa sillä kilttimies voi haluta saada oman lapsen. Sulle sopii joku eronnut mies jolla on jo lapset tehty.

Eikö eronnut mies jolla on jo lapset tehty, voi olla kilttimies? Vai miksi kilttimiehille ei yh kelpaa?

Vierailija
38/41 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totea vain tässäkin kohtaa, että tähän ette muuten, akat, pysty vastaamaan niin, että lopettaisin trollaamisen ja kaljan kittaamisen! Mutta tuntuupahan ihan kuin jotakuta mielikuvitusjustiinaa voisi Viinamäen Veikon paimentaminen kiinnostaa... :p

Vierailija
39/41 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totea vain tässäkin kohtaa, että tähän ette muuten, akat, pysty vastaamaan niin, että lopettaisin trollaamisen ja kaljan kittaamisen! Mutta tuntuupahan ihan kuin jotakuta mielikuvitusjustiinaa voisi Viinamäen Veikon paimentaminen kiinnostaa... :p

Trollaa vaan. Me äidit kun joudumme varoittelemaan tyttäriämme monenlaisista ihmisistä, niin sun ansiostasi listaan on voinut lisätä kilttimiehet. 

Vierailija
40/41 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö eronnut mies jolla on jo lapset tehty, voi olla kilttimies? Vai miksi kilttimiehille ei yh kelpaa?

Täällä valitetaan, kun ei naisille kelpaa kokematon mies. Minulle kelpaisi, jos on muuten kiva, mutta minä taas en yksinhuoltajana kelpaa, vaikken ole itse halunnut yksinhuoltajaksi.  Kannattaisi vähän tarkistaa omia kriteerejä ja odotuksia.