Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kilttimies saa rakkautta osakseen, vain pelkkää vihaa

Vierailija
13.08.2017 |

Kilttimiehellä olisi paljon rakkautta annettavana.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan mielelläni kiltin miehen. Mutta. En ota sellaista, joka haukkuu meidät yh:t ties miksi siivelläeläjiksi sun muiksi. Haluan aidosti kiltin ja mukavan miehen, jonka kanssa on kiva puuhastella kaikenlaista ja joka hyväksyy lapseni osana pakettia. Hänellä saa tietenkin myös olla omia lapsia edellisestä liitosta tai ainakin vähintään ymmärrystä siitä, että lasten tarpeisiin ja asioihin kuluu valtavasti aikaa ja energiaa.

Minullakin on paljon rakkautta annettavana oikealle ihmiselle. Ei kuitenkaan koskaan misogyynille valittajamiehelle, joka jauhaa jostain ihmeellisistä jännämiehistä, joita en ole kyllä itse edes nähnytkään.

Sama täällä. Vaan eipä kelpaa kiltti yh-nainen miehille, vaikken ole eron jälkeen (3 vuotta sitten) edes seksiä harrastanut. Kilttimies vain huutaa minun olevan pilalla, vaikka olen kotona viihtyvä ja kaikinpuolin kunnollinen. Ei tunnu kovin kiltiltä syyttää toista pilalla olevaksi siksi, että hänellä on lapsi.

Ei kelpaa sillä kilttimies voi haluta saada oman lapsen. Sulle sopii joku eronnut mies jolla on jo lapset tehty.

Eikö eronnut mies jolla on jo lapset tehty, voi olla kilttimies? Vai miksi kilttimiehille ei yh kelpaa?

Täällä valitetaan, kun ei naisille kelpaa kokematon mies. Minulle kelpaisi, jos on muuten kiva, mutta minä taas en yksinhuoltajana kelpaa, vaikken ole itse halunnut yksinhuoltajaksi.  Kannattaisi vähän tarkistaa omia kriteerejä ja odotuksia.

Kyllä sinä kelpaat, mutta ne lapset eivät kelpaa. Minusta on kohtuutonta vaatia jotakuta tarkistamaan kriteereitään, kun on noinkin isosta rajoitteesta kyse kuin omat lapset. Etkö itse osaa asettautua lapsettoman sinkun asemaan ja miettiä siltä kannalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla