Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua, että olen kiihottunut seksissä

Vierailija
13.08.2017 |

Minulla on tuoreen kumppanin kanssa ongelma: hän ei halua, että olen yhdynnässä kiihottunut, koska se tuntuu kuulemma paremmalta kun en ole liian märkä. Siksi hän kiirehtii aina yhdyntään ennenkuin olen kunnolla mukana, ja silloin kuiva yhdyntä sattuu ja kirvelee minua jonkun verran. Mies on vielä todellinen jyystäjä, joten hinkkaaminen jatkuu ja jatkuu... mulla on alapää aina ihan hellänä ja välillä jopa haavaumia tämän takia yhdynnän jälkeen. Mies myös panee erittäin rajusti ja välillä survoo niin lujaa pohjaan asti että se oikeasti sattuu jolloin mun lihakset "kouristuu" ja mies tuntuu tykkäävän tästä erityisesti vaikka olen pyytänyt ettei tekisi tuota survomista. Tekee silti aina vähintään loppuhuipennuksessa ja usein myös pitää minusta samalla lujasti kiinni.

Koska en saa kiihottua liikaa ennen yhdyntää en saa juuri esileikkiä lainkaan. Max. minuutti. Ja yhdynnän jälkeen mieheltä menee kaikki mielenkiinto seksiin joten ei tyydytä minua jälkikäteenkään.

Kun olen puhunut miehelle asiasta hän hermostuu ja sanoo ettei sille mitään voi että en "tunnu märkänä miltään" ja että lopetetaan sitten koko seksi. Hänen mielestään voisin tyydyttää itse itseni yhdynnän jälkeen. Sillekään hän ei kuulemma voi mitään että kiinnostus vaan lopahtaa laukeamisen jälkeen, joten hän ei pysty enää sitten tyydyttämään minua. Hän ei kuulemma pysty harrastamaan "teennäistä" seksiä. Eli joko se on tällaista tai sitten meillä ei ole ollenkaan seksiä.

Minusta tämä on turhauttavaa koska haluaisin häntä kovasti mutta en ehdi koskaan mukaan. En saa tyydytystä. Nyt olen myös alkanut vähän kammoamaan seksikertoja kivun takia, mutta en jostain syystä osaa pitää oikein puoliani koska mies hermostuu ja loukkaantuu niin helposti ja haluan pitää ilmapiirin makkarissa hyvänä. Ajattelen että ongelma voi olla siinä että olen ehkä löysä? Mutta olen lapseton parikymppinen ja kahden edellisen kumppanin kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, joten en tiedä. Mies on myös eksiäni paremmin varusteltu joten sekään ei sovi teoriaan.

Onko kellään ehdotuksia miten edetä tässä niin että mies ei hermostu vaan saisi häneen "yhteyden"? Olen vähän neuvoton koska mies on muuten ihana ja todella komea, mutta nyt tämä yhdyntäasia on alkanut todella ahdistaa itseäni.

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas...

Vierailija
2/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Todellisen sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, nyt jätät tuon idiootin! Lupaa, ettet ole enää hetkeäkään jyystettävänä :(

Vierailija
4/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen itsekkään mulkun.

Vierailija
5/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti provo. Kyllä se tuntuu miehellekkin paremmalta kun supistelee NAUTINNOSTA

Vierailija
6/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua käytetään seksuaalisesti hyväksi ja kysyt miten löytäisit "yhteyden"!?!?! Voi herramunjee...

Vierailija
7/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puuvillarätti ja kuivaa sitä emätintä paremman tuntuman aikaansaamiseksi. Laita mies naimaan sinua takaapäin niin, että jalkasi ovat yhdessä, miehen jalkojen välissä. Ehdota miehelle mastrubaatiotapoja, joissa terskaa ei kiihoteta todella voimakkaasti (ns. death grip). Opeta miestä nuolemaan sinulle orgasmi ennen yhdyntää.

Tässä käytännöllisiä vinkkejä. Oletan, että muut huolehtivat moralisoinnista.

Vierailija
8/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihana ja komea...joopa joo!

Vetäköön ukko kuivaan nyrkkiinsä jatkossa.

Vierailija
9/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on VÄKIVALTAA. JUOKSE!!!

Vierailija
10/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa helmen löytänyt itsellesi...

Vierailija
11/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon,niinkun heti. Treenaa myös alakerran lihaksia.

Mut ihan ensin vaihtoon mies jota kiinnostaa vaan sen oma nautinto, sillä se vaan masturboi ja käyttää sua seksinuken korvikkeena.

Vierailija
12/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on masturbaatiota eikä parisuhdeseksiä.

Vierailija
13/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eksän kanssa tuo tunnottomuusongelma kanssa. En pystynyt oikein laukemaan, kun hän oli aina niin märkänä. Kerran harrastettiin seksiä niin, ettei hän ollut ihan täysillä messissä ja paneminen tuntui uskomattoman hyvältä ja laukesin aika nopeasti. Hän itse asiassa sanoi, että hänenkin mielestään oli enemmän tuntoa sillä kertaa.

Oikeastaan tämän ongelman takia erottiinkin. En vain halunnut elää loppuelämääni suhteessa, jossa en saa miehelle seksissä tärkeimmästä asiasta, eli penetraatiosta oikein mitään irti.

Vierailija
14/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nyt ei kannata lähteä miettimään sellaisia seksitapoja, jotka tyydyttäisivät molemmat, koska mies on osoittanut, että häntä ei haittaa tuottaa sinulle kipua. Ei sellaisen ihmisen kanssa voi eikä kannata olla.

Vierailija
15/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varsinaisesti tiennyt tästä ongelmasta kun miesystävän valitsin. Kerron aloitusviestissä nyt vaan tästä ongelmasta, muuten meillä menee hyvin ja olen todella rakastunut! Makkarin ulkopuolella mies huomioi ja hellii ja on kuin unelma. En halua jättää häntä, vaan yrittää ratkaista tämän ongelman. En vaan tiedä, miten saisin mieheen keskusteluyhteyden. Mies on luonteeltaan tosi energinen ja spontaani ja uskon kyllä häntä kun hän sanoo ettei pysty seksissäkään teeskentelyyn. Jos hän ei voi mitään sille että nautintoa ei tule muunlaisella yhdynnällä, voiko hän sille muka mitään? Ja kuten jo sanoin, hän huomioi muissa asioissa tosi paljon ja kohtelee ihanasti, haluaisin melkein vain joustaa ja totutella että voisin korvata tuon kaiken makkarissa, mutta en tiedä pystynkö kuitenkaan. Yritän tässä etsiä jotain kompromissia ja yhteistä maaperää joka sopis meille molemmille.

Ap.

Vierailija
16/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä runkkareitten ongelmia. Mies on tottunut omaan kuivaan käteensä ja idottaa, että nainenkin tuntuisi samalta.

Vierailija
17/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suoraan sanoo, että häntä ei sinun mielipiteesi ja nautintosi voisi vähempää kiinnostaa ja sinä vain kainosti mietit miten saisit mieheesi "yhteyden". 

Vierailija
18/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan toi on. märkä toosa tuntuu löysältä.

Vierailija
19/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... mitä? Jätä tuollainen itsekäs sadisti!

Vierailija
20/166 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavin provo vähään aikaan. Tai ainakin sydämestäni toivon, että tämä on provo... eikä joku oikeasti mieti miten miellyttäisi kuvatunlaista ihmishirviötä vielä vähän lisää. Miksi joku kirjoittaa tällaista edes provoksi, mikä on päämäärä?