Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua, että olen kiihottunut seksissä

Vierailija
13.08.2017 |

Minulla on tuoreen kumppanin kanssa ongelma: hän ei halua, että olen yhdynnässä kiihottunut, koska se tuntuu kuulemma paremmalta kun en ole liian märkä. Siksi hän kiirehtii aina yhdyntään ennenkuin olen kunnolla mukana, ja silloin kuiva yhdyntä sattuu ja kirvelee minua jonkun verran. Mies on vielä todellinen jyystäjä, joten hinkkaaminen jatkuu ja jatkuu... mulla on alapää aina ihan hellänä ja välillä jopa haavaumia tämän takia yhdynnän jälkeen. Mies myös panee erittäin rajusti ja välillä survoo niin lujaa pohjaan asti että se oikeasti sattuu jolloin mun lihakset "kouristuu" ja mies tuntuu tykkäävän tästä erityisesti vaikka olen pyytänyt ettei tekisi tuota survomista. Tekee silti aina vähintään loppuhuipennuksessa ja usein myös pitää minusta samalla lujasti kiinni.

Koska en saa kiihottua liikaa ennen yhdyntää en saa juuri esileikkiä lainkaan. Max. minuutti. Ja yhdynnän jälkeen mieheltä menee kaikki mielenkiinto seksiin joten ei tyydytä minua jälkikäteenkään.

Kun olen puhunut miehelle asiasta hän hermostuu ja sanoo ettei sille mitään voi että en "tunnu märkänä miltään" ja että lopetetaan sitten koko seksi. Hänen mielestään voisin tyydyttää itse itseni yhdynnän jälkeen. Sillekään hän ei kuulemma voi mitään että kiinnostus vaan lopahtaa laukeamisen jälkeen, joten hän ei pysty enää sitten tyydyttämään minua. Hän ei kuulemma pysty harrastamaan "teennäistä" seksiä. Eli joko se on tällaista tai sitten meillä ei ole ollenkaan seksiä.

Minusta tämä on turhauttavaa koska haluaisin häntä kovasti mutta en ehdi koskaan mukaan. En saa tyydytystä. Nyt olen myös alkanut vähän kammoamaan seksikertoja kivun takia, mutta en jostain syystä osaa pitää oikein puoliani koska mies hermostuu ja loukkaantuu niin helposti ja haluan pitää ilmapiirin makkarissa hyvänä. Ajattelen että ongelma voi olla siinä että olen ehkä löysä? Mutta olen lapseton parikymppinen ja kahden edellisen kumppanin kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, joten en tiedä. Mies on myös eksiäni paremmin varusteltu joten sekään ei sovi teoriaan.

Onko kellään ehdotuksia miten edetä tässä niin että mies ei hermostu vaan saisi häneen "yhteyden"? Olen vähän neuvoton koska mies on muuten ihana ja todella komea, mutta nyt tämä yhdyntäasia on alkanut todella ahdistaa itseäni.

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös olla, että sinä et välttämättä ole edes löysä tai liian märkä. Voi olla, että mies nauttii sinun alistamisesta, rajuista otteista ja ehkä satuttamisestasi ja perustelee tämän kaiken sinulle sillä, että sinä olet syy siihen, miksi tekee mitä tekee. Uskottelee, että sinussa on vikaa, vaikka tilanne on täysin toinen. Myös henkinen alistusote on ilmeisen tiukalla. Miestäsi ei luultavasti kiinnosta tuottaa sinulle nautintoa. Hän kieltäytyy tyydyttämisestäsi sekä ennen, aikana että jälkeen yhdynnän. Jos joku noista olisi vielä perusteltua, niin kaikki ei missään nimessä. Kuvailemasi seksi ei kuuluu terveeseen parisuhteeseen.

Ja et todellakaan ole hankala seksikumppani, jos tarvitset hieman aikaa. Olet nainen! Älä anna miehesi viedä itsetuntoasi. Sinussa ei ole mitään vikaa!

Minustakin kuulostaa, että ap:n alapäässä ei ole mitään vikaa. Miehellä vain on huono itsetunto sängyssä. Hän ei osaa tai nauti, ja vika ei missään nimessä voi olla hänessä, jottei hän vain joudu häpeään, joten vika on osoitettava ap:sta.

Vierailija
162/166 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tän ketjun eilen illalla, ja jäi vaivaamaan... Vähän samanlainen kokemus itsellä, mut se oli enemmän väärinkäsitystä. Nuorempana olin vähän samanlainen uhrautujatyyppi. Seksi ja varsinkin just jyystäminen jos ite olin jo vähän kuivumassa, sattui. Joskus sanoin siitä, ja mies hellitti vähän, mutta jatkoi taas vähän ajan päästä. Tässä se pointti: Hän ei ymmärtänyt, että mua sattui edelleen, koska en sanonut siitä uudelleen! Hän ei ymmärtänyt, että kärsin, koska en kehdannut kertoa kivusta. Hän ei ymmärtänyt, enkä itsekään enää ymmärrä, miksi tein niin. Vika oli minun päässäni, sillä esitin kuin nauttisin. Asia saatiin kuntoon kun lopulta tajusin lopettaa itseni kiduttamisen ja avata suuni. Mies oli järkyttynyt ja aidosti pahoillaan. Ei kukaan terve ihminen halua satuttaa toista tahallaan, ja on epäreilua olla kertomatta kivusta. Kuitenkin minuun jäi siitä vuosiksi haluttomuutta ja kivun pelkoa. Varo sellaista asennetta, että sun tehtäväsi olisi vain tyydyttää miehen tarpeet, omista tuntumista riippumatta. Kaivat sillä itsellesi syvää kuoppaa niin terveydessä kuin psyykkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaa nainen, joka ei halua olla liian kiihottunut ennen yhdyntää. En tunne penistä kunnolla, jos olen vähääkään enemmän märkä, joten koetan itse aina kiiruhtaa miestä itse toimintaan, vaikka tämä tahtoisi nuolla ja pitkittää esileikkiä. Mieluiten menisin suoraan asiaan, vähän kostutan emättimen suuta omalla syljelläni, jotta penis menee sisään ja sitten mennään.

Olen kyllä myös miettinyt, olenko oppinut nauttimaan seksissä täysin vääristä asioista, koska pidän myös siitä, kun penis osuu kohdunkaulaan - se sattuu julmetusti, mutta tuntuu samalla älyttömän hyvältä. Huudan samalla kivusta ja nautinnosta. Rauhallinen rakastelu ilman pientä kipua ei tunnu minulle miltään, joten ehkä seksuaalista pakottamista harrastaneet ensimmäiset poikaystävät ovat muovanneet seksuaalisuuttani ja pilanneet minulta jotakin?

Voisiko ap:n miehenkin käytöksen taustalla olla jotakin tällaista, menneitä kokemuksia ja vääristyneitä tulkintoja omasta ja toisen nautinnosta?

Vierailija
164/166 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, koska kiinnostaisi tietää, ottiko ap vinkeistä vaarin? Vai vieläkö vaan "puret hammasta" kun sua käytetään hyväksi?

Vierailija
165/166 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, AP tuu kertomaan ajatuksiasi!

Vierailija
166/166 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haki palstalta neuvoja, mutta ei saanutkaan ymmärrystä sadistiselle narsistipoikaystävälle... toivottavasti silti luit ketjun loppuun. Nuorena naisena mun on pakko sanoa sinulle ap, juokse vielä kun voit.

Toi sun mies kuulostaa aivan mun exältä... Suhteen alussa seksi kulki samanlaista kaavaa kuin teillä, tilanne paheni ja paheni kuukausien kuluessa. En päässyt enää pakoon. Päädyin sairaalaan ja yksityiskohtiin menemättä minut pelastettiin exältäni. Nyt pelkään läheisyyttä, seksistä puhumattakaan.