Mies ei halua, että olen kiihottunut seksissä
Minulla on tuoreen kumppanin kanssa ongelma: hän ei halua, että olen yhdynnässä kiihottunut, koska se tuntuu kuulemma paremmalta kun en ole liian märkä. Siksi hän kiirehtii aina yhdyntään ennenkuin olen kunnolla mukana, ja silloin kuiva yhdyntä sattuu ja kirvelee minua jonkun verran. Mies on vielä todellinen jyystäjä, joten hinkkaaminen jatkuu ja jatkuu... mulla on alapää aina ihan hellänä ja välillä jopa haavaumia tämän takia yhdynnän jälkeen. Mies myös panee erittäin rajusti ja välillä survoo niin lujaa pohjaan asti että se oikeasti sattuu jolloin mun lihakset "kouristuu" ja mies tuntuu tykkäävän tästä erityisesti vaikka olen pyytänyt ettei tekisi tuota survomista. Tekee silti aina vähintään loppuhuipennuksessa ja usein myös pitää minusta samalla lujasti kiinni.
Koska en saa kiihottua liikaa ennen yhdyntää en saa juuri esileikkiä lainkaan. Max. minuutti. Ja yhdynnän jälkeen mieheltä menee kaikki mielenkiinto seksiin joten ei tyydytä minua jälkikäteenkään.
Kun olen puhunut miehelle asiasta hän hermostuu ja sanoo ettei sille mitään voi että en "tunnu märkänä miltään" ja että lopetetaan sitten koko seksi. Hänen mielestään voisin tyydyttää itse itseni yhdynnän jälkeen. Sillekään hän ei kuulemma voi mitään että kiinnostus vaan lopahtaa laukeamisen jälkeen, joten hän ei pysty enää sitten tyydyttämään minua. Hän ei kuulemma pysty harrastamaan "teennäistä" seksiä. Eli joko se on tällaista tai sitten meillä ei ole ollenkaan seksiä.
Minusta tämä on turhauttavaa koska haluaisin häntä kovasti mutta en ehdi koskaan mukaan. En saa tyydytystä. Nyt olen myös alkanut vähän kammoamaan seksikertoja kivun takia, mutta en jostain syystä osaa pitää oikein puoliani koska mies hermostuu ja loukkaantuu niin helposti ja haluan pitää ilmapiirin makkarissa hyvänä. Ajattelen että ongelma voi olla siinä että olen ehkä löysä? Mutta olen lapseton parikymppinen ja kahden edellisen kumppanin kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa, joten en tiedä. Mies on myös eksiäni paremmin varusteltu joten sekään ei sovi teoriaan.
Onko kellään ehdotuksia miten edetä tässä niin että mies ei hermostu vaan saisi häneen "yhteyden"? Olen vähän neuvoton koska mies on muuten ihana ja todella komea, mutta nyt tämä yhdyntäasia on alkanut todella ahdistaa itseäni.
Kommentit (166)
Jospa alkaisit tyydyttämään itse itseäsi ja mies alkaisi tyydyttämään itse itseään.
Mies on itsekäs eikä välitä sinusta ja sinun tahdosta ja hyvinvoinnista yhtään. Menee melkeinpä seksuaaliväkivallan puolelle. Enkö millään usko että mies voi muuten olla ihana. Parmepi jatkaa eri teitä.
Ap, tiesitkö että jatkuvat kivualiaat yhdynnät voivat johtaa vulvodyniaan?!
Älä missään tapauksessa suostu tuollaiseen. Aloita siitä. Sitten voi rueta miettimään mitä muille ongelmille voisi tehdä.
Minulla on ollut joskus samantapaisia kokemuksia, kuin aloittajalla. Syynä voi olla se, että joitakin miehiä yksinkertaisesti kiihottaa satuttaa kumppaniaan. Se, että mies väittää liiallisen kosteuden haittaavan seksin harrastamista, niin luulen, että se on kyllä enemmänkin psykologista. Käsittääkseni kosteus enemmänkin helpottaa yhdyntää ja sen onnistumista. Itse olisin erittäin huolestunut siitä, ettei kumppani ole kiinnostunut toisen osapuolen tyydyttymisestä, vaan vain ja ainoastaan itsestään. Hän voi olla luonteenpiirteiltään narsistinen persoona.
Jotkut edellä jo antoivatkin ohjeeksi jättää koko mies lopullisesti. Jokainen tottakai tekee itse omat ratkaisunsa ja päätöksensä. Mutta yleensä ihminen ei muutu. Se toki riippuu aika paljon ihmisen iästä.
Nuorempi voi muuttuakin. Mutta valitettavasti olemme siinä jo parinkymmenen tietämillä persoonallisuudeltamme, käytökseltämme ja monilta ominaisuuksiltamme sellaisia, kuin olemme. Eli siis aika tavalla valmiita. Jonkinlaista kypsymistä ja oppimista toki tapahtuu. Mutta kuten sanoin, en usko, että tämä kyseinen mies tulee muuttumaan makuukammarin puolella tuosta edellä kuvatuista tavoista käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän rajua väittää seksiämme raiskaamiseksi?! En ole missään vaiheessa huutanut miestä lopettamaan tai ollut hysteerinen tai itkenyt tms. Vaan purrut vähän hammasta ja korkeintaan sanonut "au, ai" ilman isoa dramatiikkaa. Jos olen sanonut että au, sattuu, mies on sillä hetkellä jatkanut vähän kevyemmin ja joo, hetken päästä taas vähän rajummin mutta siinä vaiheessa oon jo itse päättänyt että kyllä mä tän kestän ja päättänyt vaan purra hetken ajan hammasta. Jos olisin huutanut että nyt loppuu niin olisi se loppunut, olen aika varma siitä.
Mutta kuten sanoin, en halua että makkaristamme tulee sellainen paikka jossa ei saa näyttää kiihkoaan vaikka välillä vähän rajumminkin, ajattelen että spontaanius katoaa jos pitää ylivaroa toista koko ajan. Mies on sellainen kuin on ja mä haen omia rajojani suhteessa siihen.
Ap
Miksi miehen ei tarvitse hakea rajoja sen suhteen, millainen sä olet tai miten kohdella sinua? Oletko (tai uskotko olevasi) joku täysi hirviö muulla elämänalueella, jonka takia kompensoit tässä näin voimakkaasti?
Ap on läytänyt aidon narsistin, joka sängyn ulkopuolella jaksaa vielä esittää saadakseen ap:n ansaansa, samalla polkien ap:n itsetuntoa (muka liian löysä) seksissä. Kohta ap sama toiminta laajenee koko suhteeseen.
Sun tavoite on ettei seksi olisi sulle kärsimystä? Hieno parisuhde kun välittäminen on yksipuolista.
Vierailija kirjoitti:
Mies on hoidellut itseään tiukoilla käsivedoilla niin kauan, että ei tunne enää tavallisessa penetraatiossa mitään. Joko mies opettelee uudelleen tuntemaan ja nauttimaan normaalista naisen alapäästä, tai se on hei hei. Käy se tosin niinkin, että mies satuttaa ap:tä kunnes tämä pelkää seksiä niin, että ei kostu enää lainkaan ja sen jälkeen mies saa sellaista seksiä kuin haluaa.
Yrittäkää nyt ymmärtää, että löysyys tai kosteus ei ole tässä ne todelliset ongelmat, vaan seksuaalisesta väkivallasta kiksit saava sekopää poikaystävä (tai potentiaalisesti porvoolaisuus). Löysyys tai liika kosteus ei pakota junttaamaan niin rajusti että toinen selvästi kärsii eikä estä toisen tyydyttämistä jälkikäteen. Eikä estä harrastamasta välillä sellaistakin yhdyntää, että kumppani nauttii ja oma kliimaksi järjestetään sitten tarvittaessa käsi- tai suuhoidolla.
Just joo. Meidän pitäisi vain hymyillen lukea sun raiskauskertomukselle ja neuvoa miten pysyä yhdessä tuollaisen tunteettoman mulkvistin kanssa, joka ei halua tuottaa sulle nautintoa vaan ajattelee vain omalla elimellään ja käyttää sua. Sairasta.
Siis mun hirvitys jo henkisellä puolella ois toi otsikon tilanne. Haluamiseni häpäistäisiin siinä täysin. Itseasiassa en uskalla sen pelossa halutakaan, että mies torjuisi sen vastenmielisenä. Kumppaniani tämä pelko ei voisi vähempää kiinnostaa. Häntä ei haittaa, etten uskalla avaitua ja tuoda halujani esille. Saan vain siitä, mitä hän mulle haluaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mun hirvitys jo henkisellä puolella ois toi otsikon tilanne. Haluamiseni häpäistäisiin siinä täysin. Itseasiassa en uskalla sen pelossa halutakaan, että mies torjuisi sen vastenmielisenä. Kumppaniani tämä pelko ei voisi vähempää kiinnostaa. Häntä ei haittaa, etten uskalla avaitua ja tuoda halujani esille. Saan vain siitä, mitä hän mulle haluaa antaa.
Mutta e kyllä mieti, että kuinka nyt jatkaisin silleen, ettei kumppanini vain tarvitsisi ymmärtää sitä, mikä ois mulle tärkeää. Päinvastoin olen erittäin pettynyt ja tein vaan jo lapsetkin kyseisen ihmisen kanssa enkä tiedä mistä sqisin apua.
Tuo on 1800-luvun seksiä, jossa nainen makaa hiljaa hammasta purren ajatellen isänmaata kuningatar Victorian opetusten mukaisesti ja mies tyhjentää kassinsa vain omaa nautintoaan ajatellen. Ei tuo ole nykymittapuulla oikeastaan edes seksiä vaan masturbaatiota.
Miksi et voi näyttää, että seksi sattuu? Miksi miehen on oikeus olla oma itsekäs itsensä mutta sinun pitää huolehtia, että mies ei vaan joudu hetkeksikään huomioimaan sinua. Mitä täsmälleen saat seksistä hänen kanssaan? Sehän on uskomattoman huonoa sinulle eikä asia kiinnosta miestä. Voiko itsekkäämpää ja suoraan sanottuna yököttävämpää miestä löytyäkään?
Minä olen heti-märkä-tyyppiä ja mies varmistaa aina, että ensin saan minä orgasmin, usein vieläpä useammankin ennen kuin on hänen vuoronsa. Seksielämässä on kysymys antamisesta ja saamisesta eikä vain omien tarpeiden tyydyttämisestä. En jaksa uskoa, että noin itsekeskeinen mies voisi olla mitään muuta kuin se mainitsemasi komea. Mukava hän ei ole. Empaattinen hän ei ole. Kiltti hän ei ole. Mitä jää jäljelle? Komea kusipää.
Juu, ap., hienoa että tajuat oman roolisi miehen rinnalla. Sinä olet se joustaja, vaatia et mitään voi. Miestä tulee ymmärtää ja palvoa. Miehen nautonnoksi olemme me naiset olemassa. Emme saa itsekkäästi vaatia toista tulemaan seksissä meitä vastaan, emmehän voi vaatia toista olemaan mitään muuta kuin oma itsensä. Alistukaamme miehelle. Etenkin kun tuo olento suo meille sen verran, että makuuhuoneen ulkopuolella on meitä kohtaan hyvä, olemme sen velkaa, että sängyssä he ovat pomoja ja me etsimme keinoa tehdä tilanteesta heille mahdollisimman mukavan. Emme toki omaksi kärsimykseksemme, tietysti on tarkoitus oppia itsekin sietämään miehen tapa haluta seksiä, totta kai. Emmehän me mitään masturvointivälineitä suinkaan ole...
Vierailija kirjoitti:
Onko seksissä sinulle mitään hyvää osaa? Nuoleeko mies saaatuaan?
Mies on nuollut minua pari kertaa erikseen mutta ongelma on se, että yhdynnän jälkeen häntä ei kiinnosta mikään seksiin liittyvä ja jos ei ole ollut yhdyntää ja hän kiihottuu nuollessa niin lopettaa yleensä alkuunsa etten kiihotu liian märäksi ennen ydhyntää. Tässä siis se ongelma onkin... mies ehdottaa minulle masturboimista yhdynnän jälkeen mutta eihän se ihan sama asia ole.
En sitten tiedä, ehkä tämä tulee liian isoksi esteeksi suhteellemme. Minua harmittaa koska olen niin rakastunut, harmittaa ettei mies voi tulla yhtään vastaan, itse olen valmis aika paljon joustamaan mutta nyt tuntuu että seksistä on alkanut tulla jo liian painostavaa.
Harmittaa jos pitää tällaisen takia erota.
Kaikille moralisteille voisin sanoa että ettepä taida olla koskaan rakastuneet kunnolla. mutta toisaalta monet viestit myös vähän hätkähdyttävät. Voiko olla että olen ajautunut johonkin ihan hulluun nyt? Ehkä mun täytyy miettiä koko kuviota vähän enemmän.
Ap.
Tehkää lapsi ja otat sen jälkeen vain anukseen. Kyllä se siitä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on nuollut minua pari kertaa erikseen mutta ongelma on se, että yhdynnän jälkeen häntä ei kiinnosta mikään seksiin liittyvä ja jos ei ole ollut yhdyntää ja hän kiihottuu nuollessa niin lopettaa yleensä alkuunsa etten kiihotu liian märäksi ennen ydhyntää. Tässä siis se ongelma onkin... mies ehdottaa minulle masturboimista yhdynnän jälkeen mutta eihän se ihan sama asia ole.
En sitten tiedä, ehkä tämä tulee liian isoksi esteeksi suhteellemme. Minua harmittaa koska olen niin rakastunut, harmittaa ettei mies voi tulla yhtään vastaan, itse olen valmis aika paljon joustamaan mutta nyt tuntuu että seksistä on alkanut tulla jo liian painostavaa.
Kaikille moralisteille voisin sanoa että ettepä taida olla koskaan rakastuneet kunnolla. mutta toisaalta monet viestit myös vähän hätkähdyttävät. Voiko olla että olen ajautunut johonkin ihan hulluun nyt? Ehkä mun täytyy miettiä koko kuviota vähän enemmän.
Ap.
Mikä ihmeen moralisti? Voitko valaista ne moralisoimiskohdat, kun itse en nähnyt yhtäkään? Ja kyllä olen ollut rakastunut, mutta se ei muuta sitä miksikään, että minua ei saa alistaa seksissä. Jos mies ei voi nuolla saatuaan, niin miten ihmeessä selittelet sen itsellesi miehen oikeutena tuon kaiken muun oikeutuksen, jota annat, päälle?
Hyvä, että voit miettiä kokonaistilannetta, koska mitä rakkautta tuossa nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Hyvä, jos kirjoitukset herättävät sinut rakastuneesta sokeudestasi. Mies on itsekäs ja hirveä, alkuhuuman jälkeen törkeä käytös ei rajoitu enää vain makuuhuoneeseen.
Ketjua lukematta kaksi sanaa:
DEATH GRIP
Minä näen kyllä seksin lähinnä omien tarpeitteni tyydyttämisenä, MUTTA en ikinä voisi satuttaa sillä toista. Jos en saa sellaista mistä pidän toisen lempipuuhana, niin en vaadi häntäkään sitä minun takiani tekemään. En myöskään itse anna suihinottoa, koska en nauti siitä yhtään, vaan se ahdistaa minua.
Ei oikeesti.... ja itte varot koko ajan. Miksi sä et saa näyttää spontaania kipua yms?