Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni sai lapsen nuorikkonsa kanssa. Olen itse 46-vuotias, joten tästä voitte päätellä isäni iän.

Vierailija
07.08.2017 |

Itsellä nuorinkin jo 12-vuotias. Eli tuli nyt täti sukuun.

Yllätys oli, en edes tiennyt raskaudesta. Olen nähnyt vaimon viimeksi helmikuussa. Silloin tietysti oli jo raskaana, mutta eivät puhuneet asiasta.

Vähän epämiellyttävää, ei mikään hauska ilouutinen tämä. Ja isä siis tosi vanha. Vaimo minua nuorempi viitisen vuotta.

Miltä teistä tuntuisi? Äitini on elossa ja siis erossa jätetty. Ei tunnu hyvältä hänenkään puolestaan tämä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on päässyt käymään, olet ehkä pienoisessa shokissa nyt mutta se on vaan elämää, joten ei auta kuin hyväksyä. Jokaisessa suvussa on omat outoutensa.

Onhan tuo voinut alkuun heillä olla vahinkokin, mutta nyt kun on uusi pieni ihminen maailmassa niin pitäisi yrittää unohtaa ajattelumallinsa ja toivottaa laps tervetulleeksi. Hän kun ei ole syyllinen mihinkään.

Vierailija
22/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, ihan ok jos mies saa lapsen reippaasti 60+ iässä. Mites jos se oliskin äiti, joka on ton ikänen? Kyllä satelisi yökkäyksiä ja "lapsen elämä on pilalla" kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulukaan minulle sinänsä ja asenteeni ei ole "kuvottava", kuten joku yritti tarjota. 

Mietityttää ja pohdituttaa vain asetelma ihan äitinikin kannalta. 

Itsekin sain siskopuolen :D

Eivät asiat ole aina niin yksinkertaisia, että ne voisi kuitata "ei kuulu minulle -asenteella". 

Vaikuttaa nyt koko sukuun tämä ja eniten olen pahoillani äitini puolesta. Ero oli rankka paikka jo itsessään ja vielä tämä. 

Vierailija
24/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pikkusiskosta!

Vierailija
25/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ukko? 70? Sillä saattaa olla vielä vuosikymmeniä jäljellä. Jokaisen vanhemman miehen haave on nuorempi nainen, tätähän ei vain saisi ääneen sanoa ja keski-ikäiset akat ulisevat kun miehet, joilla on vientiä hakevat nuorempia esim. netissä.

26/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vaan kuvitella lapsen fiiliksiä.

Sen verran hirveetä oli syntyä keski-ikäsille ja kuunnella lapsuus niitä "no mutta kun minä olin nuori" saarnoja ja huutamisia, kun et itse pysty elämään kuten he nuorina. 

Vierailija
27/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut isällesi! miksi tämä on teille niin vaikeaa? 

Ei tämä lapsi ole mielestäni teiltä muilta pois, päin vastoin. Onko se isän ikä siinä vai mikä? vai se kun äiti tuli jätetyksi?

Ei ole meiltä pois, päinvastoin voi olla rikkaus (sic). 

Ehkä sekä että isän ikä ja äidin jätetyksi tuleminen ovat ne ongelmakohdat ajatuksissani. 

Isä on siis jo seitsemänkymppinen. Eikä mitenkään "ikäisekseen hyvin säilynyt". On jo sydänongelmia ym. 

ap

Vierailija
28/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen on kokenut hopeaketun charmin!

Vierailija
29/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies. kirjoitti:

Sitten vielä väitetään, ettei hopeaketuilla ole vientiä nuorten naisten parissa. 😂

No, jos susta 41v. on nuori nainen niin sitten toki :) 

Ikäkysymys. Kansaneläkeläiselle 41-vuotias on aika nuori.  

Vierailija
30/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia ei kuulukaan minulle sinänsä ja asenteeni ei ole "kuvottava", kuten joku yritti tarjota. 

Mietityttää ja pohdituttaa vain asetelma ihan äitinikin kannalta. 

Itsekin sain siskopuolen :D

Eivät asiat ole aina niin yksinkertaisia, että ne voisi kuitata "ei kuulu minulle -asenteella". 

Vaikuttaa nyt koko sukuun tämä ja eniten olen pahoillani äitini puolesta. Ero oli rankka paikka jo itsessään ja vielä tämä. 

Koska perintö.

Vierailija
31/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöasiat eivät ole pointti, koska isä jätti kaiken omaisuuden äidilleni lähtiessään. 

Sen verran suoraselkäinen mies on. Tietysti tämän jälkeen on kerryttänyt jotain kyllä, mutta raha ei tässä tosiaankaan ole etusijalla. 

Ajattelen näitä ihan ihmissuhteiden kannalta ilman taloudellista intressiä. 

ap

Vierailija
32/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minä olen vastaavassa kuviossa se isän uuden nuorikon lapsi. Aikuiseksi kasvettuani olen ymmärtänyt jännitteet, joita syntymäni on aiheuttanut ja jotka ovat kantaneet tähän päivään. En tunne puolisisaruksiani, mikä on minulle suuri suru. Kärsin myös heidän ja oman äitini huonoista väleistä sekä siitä, millaisessa puristuksessa vanha isäni on ollut niin kauan kuin muistan (itseaiheutetusti toki, mutta silti). Nyt aikuisena en voi tehdä näille asioille mitään, koska ne olivat kärjistyneet jo kauan ennen kuin ymmärsin niistä mitään, eikä osapuolten päitä enää voi kääntää.

Pyydän, yritä olla aikuinen. Uskon, että on vaikeaa, mutta syytön se lapsi omaan syntymäänsä on.

Vierailija
33/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ukko? 70? Sillä saattaa olla vielä vuosikymmeniä jäljellä. Jokaisen vanhemman miehen haave on nuorempi nainen, tätähän ei vain saisi ääneen sanoa ja keski-ikäiset akat ulisevat kun miehet, joilla on vientiä hakevat nuorempia esim. netissä.

Seitsemänkymppisellä ei kyllä ole vuosikymmeniä jäljellä.

http://www.stat.fi/org/tilastokeskus/elinajanodote.html

Vierailija
34/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi asia. En ymmärrä puuttumista toisten elämään.

Vierailija
35/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa käsityksen viesteistäni, että minulla olisi kielteisiä tunteita tätä lasta kohtaan? 

Ei tietenkään ole!

On tullut tähän maailmaan ihan bona fide ja tulen kohtelemaan häntä ehdottomasti hyvin. Siitä ei ole nyt kyse. 

Ällöttää lähinnä isäni. Että ei pysy libido kasassa edes seitsemänkymppisenä. 

Totta kai voi olla vaikka mitä painostamista tai ihan petostakin tämän uuden vaimon puolelta. Kun ei tiedä, niin ei tiedä ja turha otaksua. 

ap

Vierailija
36/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäsi asia. En ymmärrä puuttumista toisten elämään.

Miten ap on puuttunut? 

Vai tiedätkö tapauksesta enemmän kuin ap:n kommenteista tulee ilmi?

Vierailija
37/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa! Hyvä sauma kostaa. Jos isäsi ei ole antanut lastenhoitoapua, kieltäydyt siitä vastavuoroisesti. "Minä olen omat lapseni itse hoitanut". 😁

Vierailija
38/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä, että lapsi on vahinko, ehkä 70v ei tajua että edelleen pitäis jotain ehkäisyä käyttää, ja nainenkin hedelmällisyytensä loppuvaiheessa. Tai sitten lapsi on kauan toivottu ihme. Toivottavasti tulee terve lapsi kuitenkin.

Vierailija
39/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa isäsi tyhmä, jos jätti kaikki rahat äidillesi. Nyt se nähdään, kuinka epäreilusti teki tätä nuorinta lastaan kohtaan, jolla olisi oikeus isän perintöön siinä kuin muillakin. Epäilen kyllä, ettei jättänyt. Ei kukaan mies ole niin tyhmä ja vielä uusi, nuori nainen kuvioissa. Nainenkin tarvii rahaa.

Mutta niin asiaan: Onko isäsi joku alfauros? Rahaa, valtaa, asemaa? Vai onko tämä nuorempi nainen jostain ulkomailta? Muuten ihmettelen, jos tavallinen metallimies (annettuaan eksälle pienen omaisuutensakin)  onnistuisi saamaan edes kutakuinkin normaalin, lisääntymisikäisen naisen vielä seitsemänkymppisenä. Seitsemänkymppisenä saa vaan ne laatumiehet nuoria naisia.

Vierailija
40/70 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti isällä ihanaa elää pikkulapsiarkea seitsenkymppisenä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä