Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
06.08.2017 |

Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?

Kommentit (470)

Vierailija
161/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei tee aloitetta? Kaikki täälläkin puhuvat miten 'odottavat miestä'. Esim työpaikkaihastuksissa miehellä on todella suuret paineet tehdä aloitetta.

Ei ole ollut koskaan motivaatiota hakea parisuhdetta/seksiä aloitteellisena osapuolena. Olen ollut sinkku vuosia ja toisaalta en pysty harrastamaan seksiäkään ilman parisuhdetta. Tämä rajaa aika tehokkaasti ulos ensinnäkin pelkän seksiseuran etsimisen/kumppanin kelpuuttamisen ja toisaalta sen, että kaipaisin parisuhdetta. Tiedän miltä tuntuu olla sinkkuna vuosikausia putkeen.

Kaksi kertaa olen ollut suhteessa, joissa molemmissa mies on iskenyt minut (työpaikalta). Kun seuraavan kerran sinkkuunnun, tiedän olevani jälleen tyytyväinen itsekseni enkä koe tarvetta iskeä miestä. Tähän mennessä olen kiinnostunut miehestä korkeintaan kerran viiden vuoden ajanjaksolla, kai minua nirsoksikin voisi sanoa. 

Sehän on hyvä. Minun työpaikkaihastuksella on ollut jo ainakin kaksi miestä 6 kk aikana. Varmaankin vähän läheisriippuvainen. Itsestä tuntuu todella pahalta kun itsellä ei ole muita kiinnostuksen kohteita.

Sinulla on selvästi pelisilmä ja kärsivällisyys kohdallaan. Voi ollakin, että naisella on sellainen tilanne että kuka tahansa mies saa muutaman kuukauden päästä kenkää. Kun oikea tilanne tulee haistat sen kyllä ja silloin on iskun paikka. Joskus ei voi olla ihan varma ja täytyy ottaa vähän riskiäkin.

Vierailija
162/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei tee aloitetta? Kaikki täälläkin puhuvat miten 'odottavat miestä'. Esim työpaikkaihastuksissa miehellä on todella suuret paineet tehdä aloitetta.

Ei ole ollut koskaan motivaatiota hakea parisuhdetta/seksiä aloitteellisena osapuolena. Olen ollut sinkku vuosia ja toisaalta en pysty harrastamaan seksiäkään ilman parisuhdetta. Tämä rajaa aika tehokkaasti ulos ensinnäkin pelkän seksiseuran etsimisen/kumppanin kelpuuttamisen ja toisaalta sen, että kaipaisin parisuhdetta. Tiedän miltä tuntuu olla sinkkuna vuosikausia putkeen.

Kaksi kertaa olen ollut suhteessa, joissa molemmissa mies on iskenyt minut (työpaikalta). Kun seuraavan kerran sinkkuunnun, tiedän olevani jälleen tyytyväinen itsekseni enkä koe tarvetta iskeä miestä. Tähän mennessä olen kiinnostunut miehestä korkeintaan kerran viiden vuoden ajanjaksolla, kai minua nirsoksikin voisi sanoa. 

Sehän on hyvä. Minun työpaikkaihastuksella on ollut jo ainakin kaksi miestä 6 kk aikana. Varmaankin vähän läheisriippuvainen. Itsestä tuntuu todella pahalta kun itsellä ei ole muita kiinnostuksen kohteita.

Sinulla on selvästi pelisilmä ja kärsivällisyys kohdallaan. Voi ollakin, että naisella on sellainen tilanne että kuka tahansa mies saa muutaman kuukauden päästä kenkää. Kun oikea tilanne tulee haistat sen kyllä ja silloin on iskun paikka. Joskus ei voi olla ihan varma ja täytyy ottaa vähän riskiäkin.

Juu mutta kyllähän hän aika erilainen jo tuon perusteella kuin minä. Mutta en pääse irti ihastuksesta. Pakko vain yrittää kun saa tilaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno aihe!

Olen työtön. Ehkä noin 1-2 kertaa vuodessa tulee sellainen tilanne, että näen tuntemattoman naisen huomaavan minut. Tämä tapahtuu jossain julkisella paikalla, jossa osapuolilla on vähintään 10 minuuttia kestävä lokaatio.

Tyypillistä on, että nainen suuntaa katseensa minuun. Usein myös hymyilee, mutta ei aina. Usein nainen tulee niin lähelle kuin ennalta määrätyt istumapaikat sallivat. Ympärillä olisi runsaasti tyhjiä istumapaikkoja, mutta nainen käyttää sitä lähintä. Nainen myös pysyy lokaatiossa suhteettoman pitkään, joka osoittaa kiinnostusta.

Omat ratkaisumallit:

1. Katson naista.

2. Otan naisesta salakuvan muistoksi.

3. Yritän esitellä itseäni puhumatta. Esim. otan esiin kirjan, josta olen kiinnostunut.

4. Viivyn paikalla niin pitkään kuin mahdollista.

En koskaan ole puhunut mitään. Eihän nainenkaan koskaan puhu minulle. Kaupungeissa ei muutenkaan harrasteta juttelua tuntemattomien kesken. Pitää myös muistaa, että koodisäännöstö verbaalisessa aloitteessa on tiukka. Erityisesti on osattava vastata naisen mahdolliseen vastakysymykseen, "mitä haluat minusta?" Siksi puhealoite ei ole mahdollisuus.

Vierailija
164/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska saisin potkut

Miksi saisit potkut?

Koulun säännöt kieltävät

Jos tottelet aina ja kaikilla kaikkia maailman sääntöjä, elämästäsi tulee onnetonta. Hommiin vaan.

Ei liene kovin soveliasta, jos esimerkiksi 43-vuotias opettaja alkaisi liehitellä 16-vuotiasta oppilastaan ja kertoen tälle ihastuksestaan.

Vierailija
165/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miehet että miten haluaisitte että nainen tekisi aloitteen?

"haluaisitko lähteä lenkille joku päivä" ja sitten nainen voisi tarjota numeronsa.

Vierailija
166/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"haluaisitko lähteä lenkille joku päivä" ja sitten nainen voisi tarjota numeronsa.

Tuo onnistuu ainoastaan, jos he tuntevat toisensa valmiiksi ja asuvat lähekkäin. :/

Vierailija
167/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapauksessa/tilanteessa tätä aloitetta voisi käyttää?

Vierailija
168/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni melkein liian rohkeata ja virallista. Mieluummin vain juttelua jos luonteva tilanne tulee vastaan.

Vierailija
169/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäinen kaveri kirjoitti:

Hieno aihe!

Olen työtön. Ehkä noin 1-2 kertaa vuodessa tulee sellainen tilanne, että näen tuntemattoman naisen huomaavan minut. Tämä tapahtuu jossain julkisella paikalla, jossa osapuolilla on vähintään 10 minuuttia kestävä lokaatio.

Tyypillistä on, että nainen suuntaa katseensa minuun. Usein myös hymyilee, mutta ei aina. Usein nainen tulee niin lähelle kuin ennalta määrätyt istumapaikat sallivat. Ympärillä olisi runsaasti tyhjiä istumapaikkoja, mutta nainen käyttää sitä lähintä. Nainen myös pysyy lokaatiossa suhteettoman pitkään, joka osoittaa kiinnostusta.

Omat ratkaisumallit:

1. Katson naista.

2. Otan naisesta salakuvan muistoksi.

3. Yritän esitellä itseäni puhumatta. Esim. otan esiin kirjan, josta olen kiinnostunut.

4. Viivyn paikalla niin pitkään kuin mahdollista.

En koskaan ole puhunut mitään. Eihän nainenkaan koskaan puhu minulle. Kaupungeissa ei muutenkaan harrasteta juttelua tuntemattomien kesken. Pitää myös muistaa, että koodisäännöstö verbaalisessa aloitteessa on tiukka. Erityisesti on osattava vastata naisen mahdolliseen vastakysymykseen, "mitä haluat minusta?" Siksi puhealoite ei ole mahdollisuus.

Voi voi, nainen siis tulee tarjolle antaa ymmärtää että on kiinnostunut, ja odottaa vain että käyttäytyisit kuin mies ja nappaisit kuin kypsän marjan.  Mutta ei. Miehet hyvät, tuo on se ensimmäinen testi, että onko miehellä tarpeeksi testosteronia ja tervepäisyyttä naisen kanssa olemiseen. Normaalilla testosteronilla mies kyllä keksii tuossa vaikka tikusta asiaa, jos itseä miellyttävä nainen selkeästi hakeutuu luokse. Nainen siis miellyttää ja otat kuvankin, mutta et saa aikaiseksi tutustua. Sorry, mutta parisuhteet ei ole sinua varten.

Vierailija
170/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva aloite edellyttää jotain todella yksilöllistä, mutta samaan aikaan kevyttä ja hauskaa. Siis monien tuntien aivotyötä. Kun säännöllisesti näkee/ajattelee naista, niin se on ehkä mahdollista.

Sitten kun kortit on lyöty pöytään, nainen joko ihastuu tai vihastuu. Tulee mieleen Kummelin sketsi "Kuninkaan nauru".

Vierailija
171/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeasti rakastua ensisilmäyksellä? Vai onko tämä jotain ikään liittyvää epätoivoa? Olen jo 35v mies en siis ihan poikanen enää.. ja nyt ihastuneempi kuin kehenkään tätä ennen. Olen lähes itsarin partaalla kun en saa vastakaikua, olen varmaankin liian epätoivoisen oloinen hänen kanssaan :)

Erilaisia suhteita on ollut ja lapsen saaminenkin lähellä, muttai vaihtaisin ne kaikki hetkessä pois jos saisin hänet. 

Vierailija
172/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on metsästäjiä, naiset keräilijöitä. Niinhän se menee.

Vierailija
173/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen 46-vuotias naimisissa oleva mies ja työkaverini on 27-vuotias sinkkunainen. Unelmointi saa riittää.

Tämä! Miehet unelmoivat ja ovat aina ihastuneita näin. Entäpä jos tässä tapauksessa joku 52v nainen olisi korviaan myöten ihastunut tuohon 46vuotiaaseen? Mies silti saattaa olla käytökseltään samanlainen kummallekkin. Ja sitten päälle se ihmisten tulkinta.

Eli miehet toivovat aloitetta nuorilta kaunottarilta mutta naiset taas mukavilta miehiltä joita itse pitävät hyvännäköisenä. Naisilla ei ole sellaista ikä/ulkonäkö painetta.

Itse en tämän vuoksi naisena tee koskaan aloitteita enkä hymyile tai muuta vieraille miehille. Minua ei kiinnosta arvailla heidän ikäänsä tai naismakuaan varsinkin kun en ole kaksikymmppinen malli.

Vierailija
174/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla testosteronilla mies kyllä keksii tuossa vaikka tikusta asiaa, jos itseä miellyttävä nainen selkeästi hakeutuu luokse.

Tähän vaikuttaa myös kulttuuri. Alkuasukkaiden kesken puhetta ei edes tarvita, kun taas länsimaissa jopa puhumalla lähestyminen alkaa olemaan kriminalisoitu.

Vierailija
175/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toniboy kirjoitti:

Jos mies on nyyhky nii ei tuu pussyy...

Yhyy!

Juuri näiden takia ei aloitetta kannata naisen tehdä. Edes tilapäisen suhteen aloittaminen keskenkasvuisen lusmun kanssa ei tuo niin paljon että siihen kannattaisi laittaa aikaansa.

Vierailija
176/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies ei ymmärttä naisen flirttailua tai on liian ujo. Tai sitten ei yksinkertaisesti tahdo lähestyä, on ehkä varattu tms.

Vierailija
177/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla testosteronilla mies kyllä keksii tuossa vaikka tikusta asiaa, jos itseä miellyttävä nainen selkeästi hakeutuu luokse.

Tähän vaikuttaa myös kulttuuri. Alkuasukkaiden kesken puhetta ei edes tarvita, kun taas länsimaissa jopa puhumalla lähestyminen alkaa olemaan kriminalisoitu.

Itsellänikin herää heti alkukantainen tarve paeta jos vaan huomaan jonkun naisen olevan minusta kiinnostunut. Villimiehellehän nainen merkitsee vapauden menetystä ja pakottamista mitä moninaisimpiin sitoumuksiin.

Vierailija
178/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän joku viisaus asiaan pitäs keksiä. Särkee ihan päätä kun mietin miten saan huomion. Ja kuitenkaan asiaan en voi vaikuttaa. Mietin ihastusta kotona päivät pitkät. Saavuttamaton todennäköisesti hän on miksi siis en osaa ohjata ajatuksia muualle? Miten tälläsestä pääsee eroon? En voi mennä korjaamolle päläyttämään päin naama että lähdetkö kahville. Enkä että olen kiinnostunut. Ei sellasta vaan sanota. Ja kun nään kaupassa tai muuten en myöskään voi kun moikata.

Olen ruma. Vanha. Olen se nainen jolle kaikki nauraa seläntakana jos yrittäisin jotain. Ainakin mies nolostuisi. Olitila on suorastaan ikävä. Inhottaa kun minusta näkyy se ihastus. Se on ehkä pahinta.

Vierailija
179/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin herää heti alkukantainen tarve paeta jos vaan huomaan jonkun naisen olevan minusta kiinnostunut. Villimiehellehän nainen merkitsee vapauden menetystä ja pakottamista mitä moninaisimpiin sitoumuksiin.

Se voi olla ja tyttöbasillit aiheuttaa sukupuolitauteja. Lisäksi mustasukkaisuus johti siihen, että pian oli nuija omassa otsassa, tai ainakin liehittelijän maine kyläyhteisössä.

Vierailija
180/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapauksessa/tilanteessa tätä aloitetta voisi käyttää?

Missä vaan. Toimisi muhun(mieheen) aina paikasta riippumatta ja siitä että tunnetaanko entuudestaan vai ei.