Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
Koska olen pelkuri. Kadun sitten kiikkustuolissa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Olen 23v nainen ja odotan aina mieheltä aloitetta. Jos aloitetta ei tule, saa homma jäädä sikseen.
Olen varattu nainen ja odotan aloitetta eräältä mieheltä :DDD
Ihastus on mukavaa... pakit vituttaa.
Ujostuttaa niin perhanasti ja kohde on ilmeisesti varattu vielä kaiken lisäksi.. Varmasti kyllä kadun vielä myöhemmin.
Ei ole mitään tsäänssiä ja tiedän sen.
Mistä te muka tiedätte ettei ole tsäänssejä? Ette voi tietää ellette ota selvää!
Olen kirjoittanut rakkausrunojakin, mutta kun ei niin ei.
En usko että Eva Green lämpenee köyhälle pottunokkamiehelle.
Odotin 3v aloitetta työpaikan mieheltä, joka oli aivan selvästi kiinnostunut/ihastunut ne kaikki vuodet. Olisin ollut valmis hänen kanssaan vuosisadan rakkaustarinaan. Noh, kyllästyin aloitteen odottamiseen ja vaihdoin työpaikkaa. Edelleen muistelen häntä lämmöllä.
Te kaikki ihastuneet miehet ja miksei naisetkin, ottakaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää aloite!
Vierailija kirjoitti:
Odotin 3v aloitetta työpaikan mieheltä, joka oli aivan selvästi kiinnostunut/ihastunut ne kaikki vuodet. Olisin ollut valmis hänen kanssaan vuosisadan rakkaustarinaan. Noh, kyllästyin aloitteen odottamiseen ja vaihdoin työpaikkaa. Edelleen muistelen häntä lämmöllä.
Mitä järkeä tällaisessa on?!? Jos näkee, että toinen on kiinnostunut?? Siinä meni nyt mahdollinen hyvä suhde hukkaan!
Niin miksi oi miksi? Odotan itse aloitetta varatulta mieheltä, itsekin olen varattu, tai edes jotain selvää signaalia että voi lähestyä tai seura on tervetullutta. Signaalit oli kyllä selkeitä tavatessa mut nyt ei olla taas aikoihin nähty. Edes tikusta asiaa tyyppisesti. Olen itse liian jäässä tehdäkseni aloitteen.
Mäkin varattuna voisin olla valmis vaikka mihin jos yksi työpaikan mies tekisi aloitteen.
Minäkin tammikuusta asti tapaillut miestä, mutta mitään aloitetta ei ole tullut. Kaipa hänelle kiva nainen olen silti, jos tapaamisiin kuitenkin lähtee. Voisin hyvinkin tehdä aloitteen kun ihastusta on, mutta hän on pariin kertaan painottanut, ettei halua parisuhdetta. Miksi sitä asetelmaa muuttamaan ja tehdä toisen olo kiusaantuneeksi? Jos joku muu tulee ja vie jalat alta niin ok, mutta sillä aikaa nautin hänen mukavasta seurastaan.
Naisista on niin vaikea päätellä, että onko kiinnostunut vai ei. Katseiden vaihdostakin tulee vääriä johtopäätöksiä helposti.
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?