Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
06.08.2017 |

Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?

Kommentit (470)

Vierailija
181/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on aikuinen mies, niin onhan tuo melkoista ujoutta sitten jo. Teinipojalle voi olla todella vaikeaa lähestyä ihastustaan, ujostuttaa, hermostuttaa ja pelottaa vielä että saa pakit ja pahimmillaan asiasta saa tietää koko koulu ja ilkeämmät tytöt voivat vittuila asiasta tyyliin: " ei tainnut ottaa sitten tulta".

Mutta itse olen ainakin akuisena kerännyt sisuni ja esittänyt asiani ja jos ei toista kiinnosta niin sitten ei kiinnosta, onpahan ainakin kysynyt sitten, eikä se mitään maksa. Voi ajatella niin että kun nyky-yhteiskunnassa myös nainen voi tehdä aloitteen niin voihan sitä joskus itsekin antamaan kohteliaasti vastauksen, josta selviää, että parisuhde ei nyt kiinnosta ko. henkilön kanssa.

Aikuisen tulisi osata ja kyetä esittämään asiansa kyllä, vaikka olisikin vähän ujompi luonne. Sitä paitsi asia voi johtaa todella onnelliseen lopputulokseen ja jos ei johda niin ei se sitten mitään, vähän voi harmittaa muutaman päivän ajan toki.

Itse erottuani eli vaimoni jätettyä minut 12 vuoden suhteen jälkeen ei nyt kyllä kiinnosta minkäänlainen vakava suhde, toki ajoittaiset yhteisymmärryksessä olevat hauskanpidot seksileikkeineen käyvät, mutta ei vakava suhde. Onpa eron jälkeen tullut kahteen kertaan harrastettua ryhmäseksiäkin nyt, kahden naisen kanssa se oli upea kokemus, toinen naisista oli lesbo ja toinen hieman bi-henkinen hetero. Itse olen umpihetero. Ei se erittäin kiihottava ryhmäseksikokemuskaan kuitenkaan ollut niin tyydyttävää seksiä kuitenkaan loppujen lopuksi kuin aiempi seksi vaimoni kanssa kun vielä molemmat rakastimme toisiamme. 

Vierailija
182/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tahoillaan naimisissa. Mieli tekisi, mutta sotkua seuraa jos tollainen karuselli käyntiin pyöräytettäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat tahoillaan naimisissa. Mieli tekisi, mutta sotkua seuraa jos tollainen karuselli käyntiin pyöräytettäisiin.

Veit sanat suustani.

Vierailija
184/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on aikuinen mies, niin onhan tuo melkoista ujoutta sitten jo. Teinipojalle voi olla todella vaikeaa lähestyä ihastustaan, ujostuttaa, hermostuttaa ja pelottaa vielä että saa pakit ja pahimmillaan asiasta saa tietää koko koulu ja ilkeämmät tytöt voivat vittuila asiasta tyyliin: " ei tainnut ottaa sitten tulta".

Mutta itse olen ainakin akuisena kerännyt sisuni ja esittänyt asiani ja jos ei toista kiinnosta niin sitten ei kiinnosta, onpahan ainakin kysynyt sitten, eikä se mitään maksa. Voi ajatella niin että kun nyky-yhteiskunnassa myös nainen voi tehdä aloitteen niin voihan sitä joskus itsekin antamaan kohteliaasti vastauksen, josta selviää, että parisuhde ei nyt kiinnosta ko. henkilön kanssa.

Aikuisen tulisi osata ja kyetä esittämään asiansa kyllä, vaikka olisikin vähän ujompi luonne. Sitä paitsi asia voi johtaa todella onnelliseen lopputulokseen ja jos ei johda niin ei se sitten mitään, vähän voi harmittaa muutaman päivän ajan toki.

Itse erottuani eli vaimoni jätettyä minut 12 vuoden suhteen jälkeen ei nyt kyllä kiinnosta minkäänlainen vakava suhde, toki ajoittaiset yhteisymmärryksessä olevat hauskanpidot seksileikkeineen käyvät, mutta ei vakava suhde. Onpa eron jälkeen tullut kahteen kertaan harrastettua ryhmäseksiäkin nyt, kahden naisen kanssa se oli upea kokemus, toinen naisista oli lesbo ja toinen hieman bi-henkinen hetero. Itse olen umpihetero. Ei se erittäin kiihottava ryhmäseksikokemuskaan kuitenkaan ollut niin tyydyttävää seksiä kuitenkaan loppujen lopuksi kuin aiempi seksi vaimoni kanssa kun vielä molemmat rakastimme toisiamme. 

Ohis mutta enpä usko, että ketään lesboksi identifioituvaa naista kiinnostaisi minkäänlainen ryhmäseksi keski-ikäisen setämiehen kanssa, eli tuo viimeinen kappaleesi taitaa mennä ihan vain päiväuniesi piikkiin.

Vierailija
185/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naista kiinnostaa niin hän kyllä lähestyy. Jos taas itseä kiinnostaa kunnolla niin sitten mutta ei sitä joka ihastuksen perään kun liikaa vaivaa

Vierailija
186/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei tee aloitetta? Kaikki täälläkin puhuvat miten 'odottavat miestä'. Esim työpaikkaihastuksissa miehellä on todella suuret paineet tehdä aloitetta.

Ei ole ollut koskaan motivaatiota hakea parisuhdetta/seksiä aloitteellisena osapuolena. Olen ollut sinkku vuosia ja toisaalta en pysty harrastamaan seksiäkään ilman parisuhdetta. Tämä rajaa aika tehokkaasti ulos ensinnäkin pelkän seksiseuran etsimisen/kumppanin kelpuuttamisen ja toisaalta sen, että kaipaisin parisuhdetta. Tiedän miltä tuntuu olla sinkkuna vuosikausia putkeen.

Kaksi kertaa olen ollut suhteessa, joissa molemmissa mies on iskenyt minut (työpaikalta). Kun seuraavan kerran sinkkuunnun, tiedän olevani jälleen tyytyväinen itsekseni enkä koe tarvetta iskeä miestä. Tähän mennessä olen kiinnostunut miehestä korkeintaan kerran viiden vuoden ajanjaksolla, kai minua nirsoksikin voisi sanoa. 

noh meitä on näemmä useampia, en tosin sanoisi sitä nirsoudeksi. ainakin minulla kestää vain syttyä ja jollen tunne toista kohtaan mitään ihmeempää niin enpä seksiäkään suostu harrastamaan ja siinä sitten moni mies lähtee lätkiin. Työpaikalla olisi minullakin mahdollisuuksia suhteisiin, mutta ne joissa kiinnostus on molemmin puolista niin minun tuurilla nämä miehet on joko hyvin ujoja tai niin kusessa ettei ne osaa tehdä mitään. lähelläni vain punastellaan ja hermoillaan eikä juttelusta tule mitään.

Vierailija
187/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei tee aloitetta? Kaikki täälläkin puhuvat miten 'odottavat miestä'. Esim työpaikkaihastuksissa miehellä on todella suuret paineet tehdä aloitetta.

Ei ole ollut koskaan motivaatiota hakea parisuhdetta/seksiä aloitteellisena osapuolena. Olen ollut sinkku vuosia ja toisaalta en pysty harrastamaan seksiäkään ilman parisuhdetta. Tämä rajaa aika tehokkaasti ulos ensinnäkin pelkän seksiseuran etsimisen/kumppanin kelpuuttamisen ja toisaalta sen, että kaipaisin parisuhdetta. Tiedän miltä tuntuu olla sinkkuna vuosikausia putkeen.

Kaksi kertaa olen ollut suhteessa, joissa molemmissa mies on iskenyt minut (työpaikalta). Kun seuraavan kerran sinkkuunnun, tiedän olevani jälleen tyytyväinen itsekseni enkä koe tarvetta iskeä miestä. Tähän mennessä olen kiinnostunut miehestä korkeintaan kerran viiden vuoden ajanjaksolla, kai minua nirsoksikin voisi sanoa. 

noh meitä on näemmä useampia, en tosin sanoisi sitä nirsoudeksi. ainakin minulla kestää vain syttyä ja jollen tunne toista kohtaan mitään ihmeempää niin enpä seksiäkään suostu harrastamaan ja siinä sitten moni mies lähtee lätkiin. Työpaikalla olisi minullakin mahdollisuuksia suhteisiin, mutta ne joissa kiinnostus on molemmin puolista niin minun tuurilla nämä miehet on joko hyvin ujoja tai niin kusessa ettei ne osaa tehdä mitään. lähelläni vain punastellaan ja hermoillaan eikä juttelusta tule mitään.

Kyse oli valmiin ihastuksen puhuttamisesta, ei satunnaisseksin harjoittamisesta ventolaisten kanssa!

Vierailija
188/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa miehet että miten haluaisitte että nainen tekisi aloitteen?

"haluaisitko lähteä lenkille joku päivä" ja sitten nainen voisi tarjota numeronsa.

Mielestäni melkein liian rohkeata ja virallista. Mieluummin vain juttelua jos luonteva tilanne tulee vastaan.

Itse nuorena miehenä heitän omia ajatuksia asiasta. Juurikin normaalia jutustelua niistä näistä, kuten vapaa-ajan harrastuksista tms päivän polttavista kysymyksistä joita mediassa ruoditaan. Jos vähänkään on ilmassa väreilyä ja voisi molempia toinen kiinnostaa niin nainen voit puoli-kutsuvasti heittää jotain seuraavaa vaikkapa.

(Oletetaan, että on jutusteltu vähän vaikka harrastuksista ja vapaa-ajasta, toisella on vaikka joku bändin paita päällä ja ehkä itsekkin pitää samasta tai sitten huomioi paidan ja kehuu sitä vilpittömästi jos se oikeasti on mielestäsi hieno. Sitten tästä aasin siltana joko samata bändistä tai oma fanittamasta yhtyeestä alkaa puhumaan).

"Joo mun piti lähteä kattoon kaverin kanssa sitä Qhostin tulevaa Suomen keikkaa, ikävä kyllä sille tulikin este (jokin kiireellinen/pakollinen meno vaikka)."

Joko jatkaa pohjustustaan tai antaa toisen kommentoida (jos vaikka tämä oli se yhteisesti fanitettu yhtye kuten toisen paidassa/ voisi olla samantyyppistä musiikkia joista molemmat pitävät). 

"Harmittaa tosi paljon. Tekis mieli mennä kattoon, mutta en tiiä uskaltaako/viittiikö/ tuleeko yksin sinne lähdettyä. (kokeillaan olisiko toinen halukas lähtemään kanssasi keikalle - joko tuollein epäsuorasti pyytämällä)"

Tai sitten jos tilanne vaikuttaa siltä niin ihan suoraankin kysyä "olisko ihan pöhkö idea, jos lähtisit mun kanssa sinne keikalle?".

Jotenkuten tällein voisi melko luontevasti ja asiallisesti koittaa hakeutua toisen seuraan ja pyytää johonkin. Tässähän molemmat vielä voisivat "säilyttää kasvonsa" kun toinen ei edes oikein voi pahasti vastata ja torjua kysyjää/ vihjailijaa. Jos ei oikeasti pääse tulemaan ja on menoa silloin niin varmasti ehdottaa jotakin muuta tapaamista/ tekemistä jos on kiinnostunut vastapuolesta. Jos taas ei ole kiinnostunut niin kohteliaasti varmaan torjuu ehdotuksen ja ilmoittaa ettei pääse koska on menoa silloin.

Muissa kuvioissa helpommin loukkaa toista tai pahoittaa mielen sanomalla jotain tökeröä, itse ainakin monesti sain aika ikävätkin pakit 18-20 vuotiaana jos viihteellä koitti lähestyä naisia vaikkapa baarissa. Sellaiset "painu vittuun" tyyliset pakit ei ole kenenkaan kannalta tyylikkäät ja mukavat.

Vierailija
189/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Tiinan tekevän aloitteen vaikkapa heittäytymällä koko sadan kilon painollaan vanhan Mersun konepellille viekoittelevaan asentoon.

Vierailija
190/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin 3v aloitetta työpaikan mieheltä, joka oli aivan selvästi kiinnostunut/ihastunut ne kaikki vuodet. Olisin ollut valmis hänen kanssaan vuosisadan rakkaustarinaan. Noh, kyllästyin aloitteen odottamiseen ja vaihdoin työpaikkaa. Edelleen muistelen häntä lämmöllä.

Eli olet ihan itse vastuussa omasta saamattomuudestasi. Mieluummin vaihdat työpaikkaa kuin annat vastakaikua, vaikka toisen tunteet on olleet selkeästi havaittavissa? Tyhmyyden huippu.

Vierailija
191/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat olla miehen omaisuutta, ja protestoivat sitten, kun mies käyttää heitä väärin.

Vierailija
192/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos varattu nainen tekee aloitteen johon olet ihastunut? Miehet vastatkaa.

No ei se ole este, mutta minä ainakin haluaisin että jos homma etenisi niin nainen alkaisi sitten ihan oikeasti tehdä eroa siitä nykyisestä miehestään. En ala sotkeentua mihinkään kolmiodraamaan loputtomia aikoja.

Vierailija
193/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteita kiinnostuneen oloisille naisille, joiden kanssa olemme tulleet hyvin juttuun ym., mutta aloitteen jälkeen nainen osoittautuukin varatuksi tai alkaa ottamaan etäisyyttä. Aitoa kiinnostusta naisten puolelta taitaa olla turha odottaa?

Vierailija
194/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut tyytyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin teen. Eri miehillä menee eri aika kasvattaa pallit. Minulla meni sellainen neljännesvuosisata.

Et ole vissiin tullut ajatelleeksi että kyse ei aina ole siitä että mies ei uskalla tehdä aloitetta, vaan siitä että mies ei halua, koska ei kiinnosta sellaiset naiset jotka on passiivisia ja jotka kiinnostuvat vasta sitten kun heitä on ensin käyty lähestymässä.

Varmaan sinäkin olet joskus miettinyt että millaista olisi jos olisitkin suhteessa sellaisen naisen kanssa joka halusi sinua niin paljon että teki itse jopa aloitteen. Mutta kukin tyylillään.

Tässä on oikeasti pointtia. Minun kokemukseni mukaan asia on mennyt yleensä niin, että jos olen itse lähestynyt naista niin on tullut pakit, mutta ne harvat kerrat elämässä kun nainen on lähestynyt minua, siitä on lähes poikkeuksetta syntynyt parisuhde. Eli onnistuminen on varmempaa silloin, kun nainen ottaa sen mitä haluaa eikä vain odottele passiivisesti että joku tulisi iskemään.

Vierailija
195/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö miehet tajua että se pakkien saaminen on noloa.

Todellakin tajutaan, siksi tässä ihmetelläänkin että miksi meidän pitäisi aina se riski ottaa?

Vierailija
196/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ytretry kirjoitti:

jotkut tyytyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin teen. Eri miehillä menee eri aika kasvattaa pallit. Minulla meni sellainen neljännesvuosisata.

Et ole vissiin tullut ajatelleeksi että kyse ei aina ole siitä että mies ei uskalla tehdä aloitetta, vaan siitä että mies ei halua, koska ei kiinnosta sellaiset naiset jotka on passiivisia ja jotka kiinnostuvat vasta sitten kun heitä on ensin käyty lähestymässä.

Varmaan sinäkin olet joskus miettinyt että millaista olisi jos olisitkin suhteessa sellaisen naisen kanssa joka halusi sinua niin paljon että teki itse jopa aloitteen. Mutta kukin tyylillään.

Tässä on oikeasti pointtia. Minun kokemukseni mukaan asia on mennyt yleensä niin, että jos olen itse lähestynyt naista niin on tullut pakit, mutta ne harvat kerrat elämässä kun nainen on lähestynyt minua, siitä on lähes poikkeuksetta syntynyt parisuhde. Eli onnistuminen on varmempaa silloin, kun nainen ottaa sen mitä haluaa eikä vain odottele passiivisesti että joku tulisi iskemään.

Ei kaikki miehet kulje naistutka päällä. Itse arvostan naista joka ottaa oman elämänsä ohjat käsiinsä ja tulee esittäytymään. Kyllä normimies siitä pystyy vuorostaan jatkamaan jos kiinnostus syntyy.

Vierailija
197/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat joko varattuja ja/tai liian tasokkaita.

Vierailija
198/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näyttää yleistyneen tämä "äly"puhelintouhu - ihmiset toljottavat luurejaan aivan lumoutuneina ja vaipuvat johonkin ihan omaan dimensiooniinsa. Sitten lähes tulkoon suututaan, jos koittaa vaikka vähän kontaktia ottaa. Tiuskitaan sieltä luurin äärestä jotain tai vastaillaan passiivisen välinpitämättömästi yhdellä sanalla jotain...

Voiko älyttömämpää touhua ollakkaan, aito kanssa käyminen vähenee kun tekniikka kiinnostaa enemmän kun toinen ihminen. Koita siinä sitten "selviä merkkejä" lukemalla ottaa selvää kuka on kiinnostunut ja kuka ei.

Vierailija
199/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrttrye kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö miehet tajua että se pakkien saaminen on noloa.

Todellakin tajutaan, siksi tässä ihmetelläänkin että miksi meidän pitäisi aina se riski ottaa?

Olipas koominen kysymys NAISELTA.

Vierailija
200/470 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi kun Sofia Vergara asuu ihan muualla kuin minä. Ei voi sillei naapuruksellisesti alkaa rupatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi