Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
aivanturhaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotin 3v aloitetta työpaikan mieheltä, joka oli aivan selvästi kiinnostunut/ihastunut ne kaikki vuodet. Olisin ollut valmis hänen kanssaan vuosisadan rakkaustarinaan. Noh, kyllästyin aloitteen odottamiseen ja vaihdoin työpaikkaa. Edelleen muistelen häntä lämmöllä.
Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Kyllästyit kolmen vuoden odottamisen jälkeen, LOL.
On minustakin outoa... miksi nainen ei voi tehdä aloitetta? Onko se niin syvään juurtunut juttu että miehen pitää tehdä aloite?
Vierailija kirjoitti:
Koska olen pelkuri. Kadun sitten kiikkustuolissa myöhemmin.
Sama.
Eikä tuo nainen kuitenkaan ole minusta kiinnostunut niin kuin ei kukaan muukaan ole ikinä ollut.
M41v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen pelkuri. Kadun sitten kiikkustuolissa myöhemmin.
Sama.
Eikä tuo nainen kuitenkaan ole minusta kiinnostunut niin kuin ei kukaan muukaan ole ikinä ollut.
Testatkaa NoFappia pari kk, kyllä rupee itsevarmuutta tulemaan ja halua tehdä aloite.
Vierailija kirjoitti:
ajatteleidiootti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Jos nainen on minusta kiinnostunut, eikä osaa verbaalisesti ilmaista omia halujaan minua kohtaan, niin tuskin hän on minusta silloin tarpeeksi kiinnostunut. Helvettiäkö mä menisin sellaista ihmistä lähestymään, joka jättää lähestymisen täysin toisen harteille. Jos ei osaa tulla keskustelemaan, niin hinkatkoon pilluaan vaikka katutolppaan. Sellaiset "naiset", jotka ovat tahallaan "vaikeasti tavoiteltavia", ovat sitäpaitsi aivan vitun ärsyttäviä ja rasittavia, en halua lähestyä ihmistä, jonka pääasiallinen tarkoitus on kiusata minua.
Se nyt vaan menee niin että miehen kuuluu tehdä aloite. Perusbiologiaa.
Luonnossa perus biologiaan kuuluisi, että urospuolinen yksilö käytännössä ottaa väkisin naaraan kun muna alkaa seisomaan ja vaistojen varassa vain mennään. Näin ei tietenkään ole ihmisten parissa, vaikka eläimiähän mekin tässä ollaan.
Itse väitän että aika monella ujolla miehellä on aika isot paineet lähestyä vastakkaista sukupuolta sillä silmällä, johtuen yhteiskunnastamme ja kasvatuksesta. Kaiken pitäisi olla niin tasa-arvoista niin tasa-arvoista jne jne. Kun pojat käytännössä kasvatetaan pehmoiksi järjestelmällisesti niin ei ne uskalla ja osaa yht äkkiä ottaa sitä ronskia miehen roolia kun tulee pariutumisjutut kyseeseen.
Ei ole ollenkaan vähäteltyä ottaa huomioon mm. sellaisia seikkoja kun seksuaalinen häirintä, Yhdysvalloissa on ollut useita tapauksia kun syytteen saa lähes jo siitä kun katsoo naisen vartaloa tai tervehtii tätä. Kukapa nyt haluaisi ottaa riskin, että saa stalkkerin tai creepyn pervon maineen jos onkin tulkinnut väärin vaikka ystävällisen hymyn naisen taholta ja ehdotellut jotain.
Kannattaisi naisten uskaltautua kaivautua niistä viktoriaanisista poteroista ylös ja tehdä itsekkin aloitteita jos selvästi joku mies katselee sillä silmällä, muttei uskalla lähestyä ja ehdotella mitään. Vahva itsenäinen nainenhan ei voi tuollaisessa mitään hävitäkkään, voi vaikka sitten kavereiden kanssa naureskella jos saikin itse pakit.
Ei pidä unohtaa muiden miesten kateutta ja pilkkaa,vähättelyä ja nöyryyttämistä.
Mina naisena teen silloin talloin aloitteen. Ensin mies on innoissaan, sitten analysoi paassaan, ettei ollutkaan hyva nainen, kun teki aloitteen eli oli siis "helppo". Eika paadytty edes sankyyn asti. Nain siis kaynyt useamman kierran.
Ei ole mitää vuoroja sille, kumpi aloitteen tekee. Jos oikeasti haluaa suhdetta on syytä vaan viheltää tyjänpäiväinen psykologinen peli poikki ja kysyä suoraan, mitkä ovat mietteet asiasta. Jos ei itse ole erityisen ujoa sorttia, niin miksei käytä vaan yksinkertaisesti kommunikaatiota vastauksen saamiseksi. Ihmisillä on nykyisin kummallisia itsetunto ja egoistisia ongelmia. "Vain minua tulee huomioida" ajatus. Se, että esitetään ensin saatavilla olevaa ja sitten vaikeasti tavoiteltavaa, niin sillä ei saavuta muuta kuin pahaa mieltä ja katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen ja odotan aloitetta eräältä mieheltä :DDD
Taidat multa odottaa aloitetta:)
Kyllä:)
Teen aloitteen miehenä vain kun nainen on edes 1/3 omalla tasollani. Niitä on niin harvassa että jos kerran 3 vuoteen.
Ja se on fakta. Mutta tasa-arvoahan haluatte.
En tee aloitetta jos tuntuu että en ole antanut tarpeeksi hyvää kuvaa itsestäni. En halua nolata itseäni.
Ja vaikka nainen flirttailisi, niin olen monta kertaa lukenut että se ei välttämättä tarkoita mitään -> ei vaikuta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
no koska olen itte varattu ja pelkään et vaimo saa tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Jos nainen on minusta kiinnostunut, eikä osaa verbaalisesti ilmaista omia halujaan minua kohtaan, niin tuskin hän on minusta silloin tarpeeksi kiinnostunut. Helvettiäkö mä menisin sellaista ihmistä lähestymään, joka jättää lähestymisen täysin toisen harteille. Jos ei osaa tulla keskustelemaan, niin hinkatkoon pilluaan vaikka katutolppaan. Sellaiset "naiset", jotka ovat tahallaan "vaikeasti tavoiteltavia", ovat sitäpaitsi aivan vitun ärsyttäviä ja rasittavia, en halua lähestyä ihmistä, jonka pääasiallinen tarkoitus on kiusata minua.
Luonnossa perus biologiaan kuuluisi, että urospuolinen yksilö käytännössä ottaa väkisin naaraan kun muna alkaa seisomaan ja vaistojen varassa vain mennään. Näin ei tietenkään ole ihmisten parissa, vaikka eläimiähän mekin tässä ollaan.
Itse väitän että aika monella ujolla miehellä on aika isot paineet lähestyä vastakkaista sukupuolta sillä silmällä, johtuen yhteiskunnastamme ja kasvatuksesta. Kaiken pitäisi olla niin tasa-arvoista niin tasa-arvoista jne jne. Kun pojat käytännössä kasvatetaan pehmoiksi järjestelmällisesti niin ei ne uskalla ja osaa yht äkkiä ottaa sitä ronskia miehen roolia kun tulee pariutumisjutut kyseeseen.
Ei ole ollenkaan vähäteltyä ottaa huomioon mm. sellaisia seikkoja kun seksuaalinen häirintä, Yhdysvalloissa on ollut useita tapauksia kun syytteen saa lähes jo siitä kun katsoo naisen vartaloa tai tervehtii tätä. Kukapa nyt haluaisi ottaa riskin, että saa stalkkerin tai creepyn pervon maineen jos onkin tulkinnut väärin vaikka ystävällisen hymyn naisen taholta ja ehdotellut jotain.
Kannattaisi naisten uskaltautua kaivautua niistä viktoriaanisista poteroista ylös ja tehdä itsekkin aloitteita jos selvästi joku mies katselee sillä silmällä, muttei uskalla lähestyä ja ehdotella mitään. Vahva itsenäinen nainenhan ei voi tuollaisessa mitään hävitäkkään, voi vaikka sitten kavereiden kanssa naureskella jos saikin itse pakit.
Mutku se on niin fantsuu kiusotella ensin ja sitten kun huomaa, että toinenhan rupeaakin lämpenemään minulle niin äkkiä lyödäänkin liinat kiinni. Jos Kimi Räikköstä sanotaan jäämieheksi, kun on niin tunteeton ja ilmeetön niin tämän vastakohdaksi muuttuvat sitten ne naiset - jäänaisiksi/ jääkuningattariksi.
Ja mistäkö tiedän? Oma keksimä juttuko? No eipä ole. On kolmesti käynyt näin naisten kanssa ihan omakohtaisestikkin. Jälkeenpäin sitten kuullut, että tämä nainen x olisikin ollut todella ihastunut ja käynyt kuumana minuun. En vain sitä mitenkään osannut lukea kun käyttäytyivät kuin olisin vain ilmaa/ mahdollisimman välinpitämättömästi esim. koulun bileissä samassa seurueessa jne - itse luulin että suorastaan halveksivat tai inhoavat minua jostakin syystä....
Ilmainen vinkkini nyt hieman turhautuneena onkin teille naisille noin universaalisti: älä vedä jotain naamiota päälle yht äkkiä ja anna ihan ristiriitaisia signaaleita ihastuksellesi - osoita vain selvästi tunteesi. Olisin päätynyt varmasti seurustelemaan tai ainakin lähestynyt kujeillen näitä naisia jos olisi silmäpeli jatkunut siellä koulun vapaa-ajalla ja vitsailu (joka loppui koulussakin silloin yht äkkiä kuin seinään - oliko se sitten se hetki kun kunnolla ihastuivat? En ymmärrä).
Perus logiikkaan kuuluu, että ystävällistä ja mukavasti käyttäytyvää ihmistä lähestytään. Myrtsiä ei, kun ei voi tietää mitä siellä päässä todellisuudessa liikkuu noin niin kuin ulkoisesti tarkastellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, varsinkin työpaikalla tuntuu ihan mahdottomalta tehdä mitään aloitetta miehenä. Voi ura mennä siinä. Naisia on niin vaikea tulkita. Moni flirttailee säälistä tai vain huvikseen.
Meikätyttöhän kerran kysäs vakkariasiakkaan kaljalle kahvilan tiskin takaa. Mies oli selvästi kiinnostunut mutta asiakaspalvelijaa vaan iso kynnys kysyä ulos ja tulkita, kun siinä työssä on kaikille oltava mielin kielin. Sanoi, ettei olisi uskaltanut, ois pelänny olevansa liian tunkeileva. Kyllähän sitten aika kauan tapailtiinkin tämän herran kanssa. T. Asiakaspalvelija
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa miehet että miten haluaisitte että nainen tekisi aloitteen?
Suoraan, ilman vihjailuja, mutta ilman tungettelua, jonkin kysymyksen muodossa.
Olen tehnytkin, useamman kerran. Mutta eipä siitä mitään ikinä ole tullut. Kun ei vastapuolta kiinnosta niin ei... Olen yrittänyt kehittämään itseäni. Parantamaan hygieniaa ja ulkonäköä (mm. laihduttamalla), jutellut niitä näitä ei-romanttisessa mielessä vastakkaiselle sukupuolelle harjoittaakseni small-talkia.. Nope. Mikään ei tepsi.
Vierailija kirjoitti:
Meikätyttöhän kerran kysäs vakkariasiakkaan kaljalle kahvilan tiskin takaa. Mies oli selvästi kiinnostunut mutta asiakaspalvelijaa vaan iso kynnys kysyä ulos ja tulkita, kun siinä työssä on kaikille oltava mielin kielin. Sanoi, ettei olisi uskaltanut, ois pelänny olevansa liian tunkeileva. Kyllähän sitten aika kauan tapailtiinkin tämän herran kanssa. T. Asiakaspalvelija
Säpäs rohkea olet! Harmi että nykyään nämäkin kuviot ovat niin kieroutuneita ettei yksinkertaisesti uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnytkin, useamman kerran. Mutta eipä siitä mitään ikinä ole tullut. Kun ei vastapuolta kiinnosta niin ei... Olen yrittänyt kehittämään itseäni. Parantamaan hygieniaa ja ulkonäköä (mm. laihduttamalla), jutellut niitä näitä ei-romanttisessa mielessä vastakkaiselle sukupuolelle harjoittaakseni small-talkia.. Nope. Mikään ei tepsi.
Miten vanha olet? Itse jo 35v ja pitkä ja ihan komea mutten masennuksen takia uskalla tehdä mitään, eikä ole työn ulkopuolella mitään elämää. Joskus teininä viimeksi suudellut. En usko että olet yhtä vanha.
Sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Kyllästyit kolmen vuoden odottamisen jälkeen, LOL.