Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen pelkuri. Kadun sitten kiikkustuolissa myöhemmin.
Teillähän on sen miehen kanssa sama strategia, varmaan muutakin yhteistä.
En ole tuo edellinen kommentoija mutta nauratti tämä sinun kommenttisi. Olin just samaa ajatellut omasta ihastuksestani että ollaanpa niin samanlaisia pelkureita molemmat ja muutenkin näköjään. Pitääköhän sitä naisena sitten se aloite tehdä kun ei mies näytä saavan aikaiseksi. No voihan se olla että hän ei olekaan sinkku. Kysymällä kait sekin selviää.
Kertokaa miehet että miten haluaisitte että nainen tekisi aloitteen?
Koska ahdistus vaivaa, ja olen kuitenkin vain pettymys joten turha koittaa :)
Olen työtön ja pari hammasta puuttuu. " Kiinnostavuuteni" karisisi ensimmäisellä tapaamisella vaikka ihastukseni vaikuttaakin olevan vapaana ja kiinnostunutkin.
T: Köyhä ei-jännämies eikä kilttimieskään
Vierailija kirjoitti:
"Lähtisitkö treffeille"
Vierailija kirjoitti:
Tulisi vaan juttelemaan niitä näitä. Kyllä se kiinnostus keskustellessa tulee esiin.
Mitä jos varattu nainen tekee aloitteen johon olet ihastunut? Miehet vastatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lähtisitkö treffeille"
Ei kai noin suoraan kuitenkaan? Jos vasta katseltu toisia? En edes pyytäisi mihinkään vaan katsoisin miten paljon aikaa ja juttua tulee siellä missä miehen luontevasti tapaa. Esim mun ihastus ei koskaan puhu mitäään mutta hymyilee ja moikkaa iloisesti kun näkee. Koska hän ei muuten mitenkään noteeraa päättelen että hän ei ole kiinnostunut. Hän kyllä aika usein tulee läheelleni kun olen paikalla, vaikka olisikin ensin muualla. Mutta lasken asian sattuman piikkiin sen 5-6 krt jotka tänä kesänä on käynyt.
Koska me olemme molemmat työssä on hankala roikkua hänen työmaallaan muuta kuin asioinnin ajan. Me asumme kymmenien kilometrien päässä toisistamme enkä siis vapaalla sattumalta törmää.
Olen stalkannut hänestä tietoja netistä. Eipä siellä ollut juuri kuin fb profiili jota en ole katsonut. Ettei tule kaveriehdotuksia.
Meillä on yhteisiä kiinnostuksen aiheita mutta sehän ei tarkoita mitään. Ja koska hän ei juttele on tökeröä itse alkaa juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen varattu nainen ja odotan aloitetta eräältä mieheltä :DDD
Taidat multa odottaa aloitetta:)
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut tarpeeksi monta kertaa painu vittuun -tyyppisiä vastauksia.
Olet missannut pointin. Sinun kuuluu vastata itsevarmuutta uhkuen: Sinne tässä olenkin menossa, meille vai teille?
Vierailija kirjoitti:
Olen 23v nainen ja odotan aina mieheltä aloitetta. Jos aloitetta ei tule, saa homma jäädä sikseen.
Niin. Jonkinasteista rohkeutta sitä toivoisi naisihmiseltäkin lähestymisen suhteen, kun on nämä miespoloiset niin antisosiaalisia nykyään (kiitos "äly"puhelimet, somen, internetin ja työttömyyden ja yleisen henkisen vetelyyden).
Eipä ihme, miten pakolaiset saavat suominaisia, kun heitä ei tunnu vaivaavan itsetunto-ongelmat. Ikävä kyllä tämä rohkea ulkomaalainen ei välttämättä ole sitten narsistia kummempi. Toisaalta.. narsisti löytää kaltaisensa, että...
Jokatapauksessa, minun neuvo olisi, että jos jotakuta rakastat tai ihailet, yritä nyt hyvänen aika edes jotenkin se osoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska saisin potkut
Miksi saisit potkut?
Koulun säännöt kieltävät
Jos tottelet aina ja kaikilla kaikkia maailman sääntöjä, elämästäsi tulee onnetonta. Hommiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Odotin 3v aloitetta työpaikan mieheltä, joka oli aivan selvästi kiinnostunut/ihastunut ne kaikki vuodet. Olisin ollut valmis hänen kanssaan vuosisadan rakkaustarinaan. Noh, kyllästyin aloitteen odottamiseen ja vaihdoin työpaikkaa. Edelleen muistelen häntä lämmöllä.
Olit valmis vuosisadan rakkaustarinaan, mutta et ollut valmis aloitteeseen!?! Ei väkisin.
Itse olen sen verran vanhanaikainen näissä asioissa että mielestäni aloitteen on tultava mieheltä. Mielestäni myös mies tarjoaa ensimmäiset treffit, mutta muut maksetaan itse.
Miehet on niin aivopesty tasa-arvoon mikä ei todellakaan pidä paikkaansa seurustelusuhteissa. Täälläkin naiset odottavat että miehet tekevät aloitteen. Eihän siinä mitään, tosi luonnollista. Mutta selkeesti miehet eivät sitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Jos nainen on minusta kiinnostunut, eikä osaa verbaalisesti ilmaista omia halujaan minua kohtaan, niin tuskin hän on minusta silloin tarpeeksi kiinnostunut. Helvettiäkö mä menisin sellaista ihmistä lähestymään, joka jättää lähestymisen täysin toisen harteille. Jos ei osaa tulla keskustelemaan, niin hinkatkoon pilluaan vaikka katutolppaan. Sellaiset "naiset", jotka ovat tahallaan "vaikeasti tavoiteltavia", ovat sitäpaitsi aivan vitun ärsyttäviä ja rasittavia, en halua lähestyä ihmistä, jonka pääasiallinen tarkoitus on kiusata minua.
ajatteleidiootti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Jos nainen on minusta kiinnostunut, eikä osaa verbaalisesti ilmaista omia halujaan minua kohtaan, niin tuskin hän on minusta silloin tarpeeksi kiinnostunut. Helvettiäkö mä menisin sellaista ihmistä lähestymään, joka jättää lähestymisen täysin toisen harteille. Jos ei osaa tulla keskustelemaan, niin hinkatkoon pilluaan vaikka katutolppaan. Sellaiset "naiset", jotka ovat tahallaan "vaikeasti tavoiteltavia", ovat sitäpaitsi aivan vitun ärsyttäviä ja rasittavia, en halua lähestyä ihmistä, jonka pääasiallinen tarkoitus on kiusata minua.
Se nyt vaan menee niin että miehen kuuluu tehdä aloite. Perusbiologiaa.
Jos mies ei tee aloitetta niin se on sitten siinä. Miehen se on tehtävä muuten hän ei ole mies.