Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
Olen itse ihastunut asiakaspalvelijaan. En ikinä sanoisi mitään joka vihjaisi henkilökohtaisempaan tuttavuuteen. Koska olen itse myös aspa vaikkakin eri paikassa. Ja minulle tuli kerran yks mies kassalla kysymään olenko varattu. Ja kertoi perään olevansa ihastunut minuun. Olin jo kyllä huomannut että mies pyrki seuraani. Oli tosi noloa sanoa että olen varattu. Vaikka se oli totta. Mies on ollut hämillään sen jälkeen mutta hän ei ole mitenkään minun mieleinen ihminen joten en voi vastata hänen tunteisiin.
Joten tästä opin että vaikka oman pään sisällä käy mitä kuhinaa vain, se toinen ei ole yhtään kiinnostunut. Ja jos on ja kumpikin toisistaan kiinnostunut niin kyllä se asia etenee.
Yksipuolinen ihastus on inhottava asia kun näkee toista usein. Itse yritän kuvitella hänestä kaikkea sellaista epämukavaa. En usko että me koskaan päädymme mihinkään kanssakäymiseen ellei mies ehdota.
Vierailija kirjoitti:
En ole nyt ihastunut kehenkään naiseen ja jotta elämä pysyisi itselleni miellyttävänä toivon etten ihastukaan.
Itse ollut noin 15v masentunut. Ja silti pari vuotta sitten ihastuin ensimmäistä kertaa kunnolla työkaveriin. Arvaa vaan uskallanko tehdä mitään...
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ihastunut asiakaspalvelijaan. En ikinä sanoisi mitään joka vihjaisi henkilökohtaisempaan tuttavuuteen. Koska olen itse myös aspa vaikkakin eri paikassa. Ja minulle tuli kerran yks mies kassalla kysymään olenko varattu. Ja kertoi perään olevansa ihastunut minuun. Olin jo kyllä huomannut että mies pyrki seuraani. Oli tosi noloa sanoa että olen varattu. Vaikka se oli totta. Mies on ollut hämillään sen jälkeen mutta hän ei ole mitenkään minun mieleinen ihminen joten en voi vastata hänen tunteisiin.
Joten tästä opin että vaikka oman pään sisällä käy mitä kuhinaa vain, se toinen ei ole yhtään kiinnostunut. Ja jos on ja kumpikin toisistaan kiinnostunut niin kyllä se asia etenee.
Yksipuolinen ihastus on inhottava asia kun näkee toista usein. Itse yritän kuvitella hänestä kaikkea sellaista epämukavaa. En usko että me koskaan päädymme mihinkään kanssakäymiseen ellei mies ehdota.
Pakko se on sun lähestyä. Ei noi muuten koskaan ala tai lopu.
T 3v ihastunut
Koska minulla on perinnöllinen sairaus, jonka vuoksi en halua lapsia. Oletan että ihastukseni haavelilee perheestä
Koska hän on paljon korkeatasoisempi, ei tällainen 170cm narukäsi silmälasipää ole millään lailla samantasoinen kun suosittu, mukava ja hyvännäköinen brunette.
Koska miten muka ihastukseni nainen suhtautuisi tälläiseen kaljuun vinohampaiseen mieheen. Hänelle on kyllä parempia miehiä tarjolla
Käyttäjä2683 kirjoitti:
Mies35 kirjoitti:
Naisista on niin vaikea päätellä, että onko kiinnostunut vai ei. Katseiden vaihdostakin tulee vääriä johtopäätöksiä helposti.
itseasiassa mistää asiasta/merkeistä ei voi olla varma onko nainen ihastunut ellei nainen tule ihan iholle suoraan
Kokemusteni perusteella tuo iholle tuleminenkaan (esim. halailu) ei välttämättä ole mikään kiinnostuksen osoitus.
Vierailija kirjoitti:
Satunnainen kävijä kirjoitti:
Minäkin tammikuusta asti tapaillut miestä, mutta mitään aloitetta ei ole tullut. Kaipa hänelle kiva nainen olen silti, jos tapaamisiin kuitenkin lähtee. Voisin hyvinkin tehdä aloitteen kun ihastusta on, mutta hän on pariin kertaan painottanut, ettei halua parisuhdetta. Miksi sitä asetelmaa muuttamaan ja tehdä toisen olo kiusaantuneeksi? Jos joku muu tulee ja vie jalat alta niin ok, mutta sillä aikaa nautin hänen mukavasta seurastaan.
Jos kerran jo tapailette, niin aloitehan on tehty. Vai mitä hänen pitäisi "aloittaa"?
No tietysti alkaa panemaan. Tuo tuli mieleeni jostain täällä olleesta keskustelusta, jossa nainen hämmästeli sitä, että mies "ei alkanutkaan panemaan" heti vaikka olivat sängyssä. Nainen ei siis itse tehnyt mitään, odotti vain että mies "alkaisi panemaan". :D
Koska suomalaiset naiset yleensä kulkevat nokka pystyssä tai tiukka myrtsi katse eteenpäin katsoen,yritä nyt hymyillä saati jutella semmoiselle ja tuommoisia on paljon
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies kirjoitti:
Nainen on naimisissa.
Nainen saattaa elää kulissiliitossa, kuten minä, ja odottaa että 'se oikea' tulisi vastaan ja tekisi aloitteen.
Mä olen niin kurkkua myöten mieheni pettämisiä, mutta en saa aikaiseksi lähteä. Money talks... Mutta jos tapaisin kunnon miehen niin lähtisin heti.
Oletkin läheisriippuvainen, joka ei osaa olla hetkeäkään yksin. Surullista tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on paljon korkeatasoisempi, ei tällainen 170cm narukäsi silmälasipää ole millään lailla samantasoinen kun suosittu, mukava ja hyvännäköinen brunette.
Oot kun mun ihastus mutta mä en ole hyvännäköinen brunette vaan tavallisen näköinen maantienharmaa tukkanen nainen. Mukava varmasti olisin. Suosiosta en osaa itse sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastunut mies kirjoitti:
Nainen on naimisissa.
Nainen saattaa elää kulissiliitossa, kuten minä, ja odottaa että 'se oikea' tulisi vastaan ja tekisi aloitteen.
Mä olen niin kurkkua myöten mieheni pettämisiä, mutta en saa aikaiseksi lähteä. Money talks... Mutta jos tapaisin kunnon miehen niin lähtisin heti.
Oletkin läheisriippuvainen, joka ei osaa olla hetkeäkään yksin. Surullista tuollainen.
En kyllä tajua tuollaisia ihmisiä. Itse olin hyvin ihastunut erääseen naiseen, mutta oli naimisissa. Vasta vuosia myöhemmin sain tietää hänen olleen onnettomassa liitossa ja oli myös minusta kiinnostunut. Jälkeenpäin ehkä ihan hyvä etten tehnyt mitään jos on noin läheisriippuvainen :D
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa että tulee pakit ja sitten on kiusallista.
Hah! Sitä minäkin ihmettelen! :D Olen ollut 6 (!!!) vuotta ihastunut erääseen mieheen jonka kanssa olemme olleet on-off samassa työpaikassa. Luulin, että on kiinnostunut mutta mitää aloitetta ei koskaan tullut. Kyseli kyllä monesti oonko varattu(OLEN!) ja hakeutui usein seuraani mutta ei sitten. :D Nyt yritän vain unohtaa, koska ei ole tervettä olla ihatunut keneenkään noin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa että tulee pakit ja sitten on kiusallista.
Varsinkin töissä olisi kiusallista jos tulee pakit... en sen takia itse uskalla. Kai tämä itsestään loppuu ajan myötä? Jo pari v mennyt :(
En ilkeä mennä häiritsemään toista. Lisäksi sönkötän hermostuessani, ja se pilaa tehokkaasti ensivaikutelman. Eipä minulla kuitenkaan ole hänelle mitään annettavaa. Peilissä katsoo idiootti.
Kouluaikaisia nolauksia saa hävetä muutenkin tarpeeksi. Miksi pitäisi mennä ehdoin tahdoin hankkimaan lisää hävettävää?
Nanao kirjoitti:
Hah! Sitä minäkin ihmettelen! :D Olen ollut 6 (!!!) vuotta ihastunut erääseen mieheen jonka kanssa olemme olleet on-off samassa työpaikassa. Luulin, että on kiinnostunut mutta mitää aloitetta ei koskaan tullut. Kyseli kyllä monesti oonko varattu(OLEN!) ja hakeutui usein seuraani mutta ei sitten. :D Nyt yritän vain unohtaa, koska ei ole tervettä olla ihatunut keneenkään noin kauan.
Selvästi olisi halunnut sinut jos kyselee että oletko varattu. Minä miehenä ainakin luovuttaisin tossa tilanteessa. Jos itse edes pääsisin kysymään.
Mutta joo tuo kuus vuotta kuulostaa aika pahalta. Toivottavasti itsellä ei kestä noin pitkään. Luuletko että suhteestanne tulisi mitään ellei mies olisi yhtä ihastunut kuin sinä? Itse pari v ihastunut ja tuntuu jotenkin mahdottomalta aloittaa edes mitään.
Vierailija kirjoitti:
En ilkeä mennä häiritsemään toista. Lisäksi sönkötän hermostuessani, ja se pilaa tehokkaasti ensivaikutelman. Eipä minulla kuitenkaan ole hänelle mitään annettavaa. Peilissä katsoo idiootti.
Kouluaikaisia nolauksia saa hävetä muutenkin tarpeeksi. Miksi pitäisi mennä ehdoin tahdoin hankkimaan lisää hävettävää?
Jos kysyt ehkä hän onkin kiinnostunut. Jos ei niin eipä tarvitse kitua enää. Tsemppiä :)
Koska olen naimisissa enkä halua rikkoa perhettäni ja joutua muuttamaan erille lapsistani. Tuntuu kyllä kaikin puolin luonnottomalle pysytellä vastentahtoisesti poissa viehättävien naisten seurasta. Mutta se on kulttuurimme pelin henki.
Joo älä missään nimessä avaudu somessa! Livenä vaan. Voiko ihastus kestää noin pitkään jos et edes ole nähnyt häntä? Itse suunnittelen töistä lähtemistä kun on niin sietämätön olo ihastuksen takia. Mutta jos sekään ei auta? Kai se on vain otettava itseään niskasta kiinni...