Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
Hän on varattu. Jostain syystä vaikuttaa kiinnostuneelta jos olemme kahden mutta niin vaikuttaa melkein kaikki muutkin naiset talossa ja hekin ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset naiset eivät osaa arvostella ja käsitellä aloitteita. Varsinkin kohteliaiden pakkien antaminen ilman juoruamista tuntuu olevan ylivoimainen tehtävä.
Enpä tiedä onko tuo pelkästään suomalaisten naisten ongelma, mutta tosiaankin pitää mennä heti kaikille kertomaan jos joku yrittää iskeä. Samoin pitää kertoa yksityiskohtaisesti seksikumppaneistaan kavereilleen. Sitten vielä kauhistellaan miesten puheita, vaikka miehet keskimäärin puhuvat paljon tyylikkäämmin kumppaneistaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi ottaa pakit kuin kitua ”turhaan” kovassa ihastumisen tunteessa. Sitten pääsee eteenpäin. Itse olen siinä tilanteessa että olen onnettomasti naimisissa (mieheni ajanut meidät tähän) ja olen tosi ihastunut toiseen joka myös naimisissa. Kerään rohkeutta, mutta toistaiseksi toivon että selkeät vihjeet kertovat ihastukselleni että olen kiinnostunut. Täytyy tunnustella maaperää tarkemmin sillä olemme molemmat varattuja.
Miten voi tunnustella maaperää, jos molemmat ovat varattuja? Aika hankala tilanne. Jos molemmat ovat varattuja, kumpi kehtaa paljastaa tunteensa ensin? Jos oletetaan että molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Hirtä itsesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset naiset eivät osaa arvostella ja käsitellä aloitteita. Varsinkin kohteliaiden pakkien antaminen ilman juoruamista tuntuu olevan ylivoimainen tehtävä.
Enpä tiedä onko tuo pelkästään suomalaisten naisten ongelma, mutta tosiaankin pitää mennä heti kaikille kertomaan jos joku yrittää iskeä. Samoin pitää kertoa yksityiskohtaisesti seksikumppaneistaan kavereilleen. Sitten vielä kauhistellaan miesten puheita, vaikka miehet keskimäärin puhuvat paljon tyylikkäämmin kumppaneistaan.
Naiset ovat aika tekopyhiä
Lähestyisin ihastusta ja naisia yleensä jos olisin 10 cm edes pidempi ja en olisi kalju.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyisin ihastusta ja naisia yleensä jos olisin 10 cm edes pidempi ja en olisi kalju.
Kuinka pitkä sinä sitten olet? Eiköhän sinua lyhyempiäkin naisia löydy paljon, eikä heitä kaikkia haittaa miehen lyhyys ja kaljuus. Jos et ole viehättävä, niin lähesty ystävällisesti, mutta älä flirttaavasti. Jos nainen osoittaa kiinnostusta, niin sitten voit heittää flirttiä peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet puhuu todella harvoin kumppaneistaan yhtään mitään.
Ihastus menee aina ohi ajan kanssa. Ja ajan myötä sitä ihastuu yhä harvemmin. Ja jos en tiedä onko toinen kiinnostunut myös minusta niin en viitsi ruveta utelemaan tai kyselemään treffeille, ainakin itse kokisin kiusallisena jos joku kyselisi mua treffeille ja en olisi siitä tyypistä kiinnostunut. Siksi en ketään lähesty
Nainen viimekädessä on se joka valitsee. Tosimies ei pillua vonkaa.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla :( Olen jo 35v mies ja ihastukseni on vasta 22v. Olen myös kalju ... taitaa pelottaa useimmat nuoret naiset pois.
Höpsistä! Käyn ihan kuumana yhteen puoliksi kaljuun 42-v. mieheen. :) Rohkeasti yrittämään, mitä hävittävää sinulla on?
N28
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki ihastuneet miehet ja miksei naisetkin, ottakaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää aloite!
Ooke! Älä pelästy sitten huomenna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla :( Olen jo 35v mies ja ihastukseni on vasta 22v. Olen myös kalju ... taitaa pelottaa useimmat nuoret naiset pois.
Höpsistä! Käyn ihan kuumana yhteen puoliksi kaljuun 42-v. mieheen. :) Rohkeasti yrittämään, mitä hävittävää sinulla on?
N28
Mitä hävittävää? Maine, kunnia, rahat, työpaikka... Et ole #metoosta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten lähestyminen on komeiden hommaa. Mitä järkeä muiden edes yrittää kun pakkeja tulee
Entä jos nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta, pitkät katseet yms niin etkö silloinkaan tee siirtoa?
Pitkät katseet. Ihan oikeesti nyt. Ei kukaan sellaista huomaa. Tai vaikka huomaisi, niin ei sitä uskalla olettaa mitään kiinnostusta.
Sinkkumiehelle jo kassaneidin "hyvää päivänjatkoa" tai "kiitos" ovea avattaessa on ylivuotavaa huomiota, joka on pakko poistaa mielestä, ettet vaan tee aloitetta ja saata naista epämukavaan tilanteeseen.
Kas tässä:
"Casually explained - is she in to you?"
M30
Oli sellainen jakorasia ettei siitä vaimoksi olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten lähestyminen on komeiden hommaa. Mitä järkeä muiden edes yrittää kun pakkeja tulee
Entä jos nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta, pitkät katseet yms niin etkö silloinkaan tee siirtoa?
Pitkät katseet. Ihan oikeesti nyt. Ei kukaan sellaista huomaa. Tai vaikka huomaisi, niin ei sitä uskalla olettaa mitään kiinnostusta.
Sinkkumiehelle jo kassaneidin "hyvää päivänjatkoa" tai "kiitos" ovea avattaessa on ylivuotavaa huomiota, joka on pakko poistaa mielestä, ettet vaan tee aloitetta ja saata naista epämukavaan tilanteeseen.
Kas tässä:
"Casually explained - is she in to you?"
M30
Ja saata itseään ns. Kuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin että kuinka usein miehillä esiintyy "rimakauhua" jos huomaa vaikka useamman miehen olevan samanaikaisesti kiinnostunut?
Itsellä saattaisi laittaa hieman vauhtia töppösiin että minäpä teen siirron ennen kuin muut ehtivät.
Itsehän en keskity ollenkaan sellaisiin naisiin, jotka nauttivat usean miehen huomiosta ja lapsellisesta imartelusta.
Onko se naisen "vika" jos useammat miehet häntä katselevat? Asia erikseen flirttaileeko jokaiselle miehelle takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen pelkuri. Kadun sitten kiikkustuolissa myöhemmin.
Totta panematta jääneet vituttaa vielä vuosien päästä. Mutta sitten taas ne on mahdollisuus johon voi aina palata. Vähän vanhempana ei enää tarvitse pitää kädestä.
Olen tehnyt niin ainakin 1000+100 kertaa ja lähes aina ne ne eivät ole johtaneet mihinkään muuhun kuin torjumiseen tai nöyryytykseen joten EI ENÄÄ.
Luovutin ja heitin pyyhkeen kehään, tulkitsin kaikki naisten ilmeet, eleet, katseet, hymyn väärin.
Osa varmasti esitti vaikeasti tavoiteltavaa tai pelasi jotain viddumaista peliä ja testaili omaa jälleenmyyntiarvoa.
Yksin on parempi, eikä tarvitse enää pettyä kun ei edes yritä.
Koska olen naimisissa ja vaimoni suuttuisi.