Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua, joten tämä on ehkä jo sanottu, mutta: Jos mies on tosissaan ihastunut, hän tekee kyllä aloitteen. Liian usein naiset vain kuvittelevat miesten olevan heistä kiinnostuneita. Eivät ole.
Tämä ei pidä paikkaansa. Kyllä olisin monestakin ollut kiinnostunut, mutta ei ole itsellä pokkaa tehdä aloitetta.
M35
Koska se on turhaa. Pahimmassa tapauksessa joutuu yleiseksi pilkan kohteeksi.
Koska se mies on vielä naimisissa. En kehtaa siks. Erotkoon tai tehköön ite aloitteen.
Mietin että kuinka usein miehillä esiintyy "rimakauhua" jos huomaa vaikka useamman miehen olevan samanaikaisesti kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Mietin että kuinka usein miehillä esiintyy "rimakauhua" jos huomaa vaikka useamman miehen olevan samanaikaisesti kiinnostunut?
Itsellä saattaisi laittaa hieman vauhtia töppösiin että minäpä teen siirron ennen kuin muut ehtivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Jos nainen ei millään tavalla "tule vastaan", niin ei hän silloin minusta ole oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä saattaisi laittaa hieman vauhtia töppösiin että minäpä teen siirron ennen kuin muut ehtivät.
Itsehän en keskity ollenkaan sellaisiin naisiin, jotka nauttivat usean miehen huomiosta ja lapsellisesta imartelusta.
Olen pari tasoa alempiarvoinen kuin tämä kaunotar, johon olen ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari tasoa alempiarvoinen kuin tämä kaunotar, johon olen ihastunut.
Jos olet hän, joka aina vilkuili mun perääni, niin ei olisi haitannut, että olet pari tasoa alempiarvoisempi. Senkun tulet rohkeasti juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea koko ketjua, joten tämä on ehkä jo sanottu, mutta: Jos mies on tosissaan ihastunut, hän tekee kyllä aloitteen. Liian usein naiset vain kuvittelevat miesten olevan heistä kiinnostuneita. Eivät ole.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa, jos mies pitää naista itseään ylempi tasoisena ei hän välttämättä tee aloitetta ellei nainen anna vihiä kiinnostuksesta. Ihan on suoraan miehiltä kuultu tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa, jos mies pitää naista itseään ylempi tasoisena ei hän välttämättä tee aloitetta ellei nainen anna vihiä kiinnostuksesta. Ihan on suoraan miehiltä kuultu tämä!
Samaa mieltä, ja se vihje saa sitten olla todella selkeä. Itse teen mielessäni kaikkia esteitä, miksi en voi tehdä aloitteita. En tiedä missä tilanteessa sen voi tehdä, en tiedä mitä sanoisin, ja menisin kuitenkin lukkoon ja antaisin huonon vaikutelman. Pelkäisin olevani tylsä, keskustelu hyytyisi, ja näin pilaisin vaikutelman itsestäni jne jne.
Jos taas nainen, jota olen katsonu, tulisi juttelemaan, olisi todella otettu ja fiiliksissä. Eli ei ole todellakaan niin, että mies tulee tekemään aloitteen. Se aloittamisen kynnys on monille liian kova.
Vierailija kirjoitti:
Sitten jäätte yksin.
Hyvin mahdollista.
Riippuu siitä mistä köyhyytesi johtuu. Millaisilla tuloilla luokittelet itsesi köyhäksi?
Parempi ottaa pakit kuin kitua ”turhaan” kovassa ihastumisen tunteessa. Sitten pääsee eteenpäin. Itse olen siinä tilanteessa että olen onnettomasti naimisissa (mieheni ajanut meidät tähän) ja olen tosi ihastunut toiseen joka myös naimisissa. Kerään rohkeutta, mutta toistaiseksi toivon että selkeät vihjeet kertovat ihastukselleni että olen kiinnostunut. Täytyy tunnustella maaperää tarkemmin sillä olemme molemmat varattuja.
En valitettavasti ole lainkaan kiinnostunut naisista, jotka eivät tee aloitetta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muka tiedätte ettei ole tsäänssejä? Ette voi tietää ellette ota selvää!
Ihan vaan kokemuksesta, katsos kun useat miehet on senverran fiksuja eläimiä että oppivat jo muutamasta kerrasta olemaan hakkaamatta päätä seinään. Miksi jatkaa jonkin sellaisen tekemistä, mistä ei ole koskaan seurannut positiivista lopputulosta, aivan järjenvastaista.
#metoo