Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
06.08.2017 |

Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?

Kommentit (470)

Vierailija
441/470 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että kuinka usein miehillä esiintyy "rimakauhua" jos huomaa vaikka useamman miehen olevan samanaikaisesti kiinnostunut?

Itsellä saattaisi laittaa hieman vauhtia töppösiin että minäpä teen siirron ennen kuin muut ehtivät. 

Itsehän en keskity ollenkaan sellaisiin naisiin, jotka nauttivat usean miehen huomiosta ja lapsellisesta imartelusta.

Onko se naisen "vika" jos useammat miehet häntä katselevat? Asia erikseen flirttaileeko jokaiselle miehelle takaisin.

Ei tietenkään naisen vika, vaan naisen etu. Minullakin on sellainen käsitys, että liian paljon huomiota saavan naisen kanssa kun menet juttelemaan, niin pitää olla itsekin jotenkin erityisen hyvä ja erottuva. Nainen heti arvioi, että no mitäs tämä mies yrittää, että onko siitä yhtään mihinkään verrattuna niihin kaikkiin muihin, joita olisi tarjolla.

Vierailija
442/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla :( Olen jo 35v mies ja ihastukseni on vasta 22v. Olen myös kalju ... taitaa pelottaa useimmat nuoret naiset pois.

Höpsistä! Käyn ihan kuumana yhteen puoliksi kaljuun 42-v. mieheen. :) Rohkeasti yrittämään, mitä hävittävää sinulla on?

N28

Mitä hävittävää? Maine, kunnia, rahat, työpaikka... Et ole #metoosta kuullut?

No tarkoitin tässä aloitteella esim. ihastuksen pyytämistä vaikka kahville/lenkille/johonkin tapahtumaan tms. En tissien puristelua tai asiattomia kommentteja. Mutta jos et tajua eroa, niin ehkä parempi olla lähestymättä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki ihastuneet miehet ja miksei naisetkin, ottakaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää aloite!

No, mä tein aloitteen. Sain kuulla miekkoselta, ettei hän ole kiinnostunut minusta "sillä" tavalla vaan ihan kaverina. Sitten kun otin etäisyyttä, se kehtasi ruveta murjottamaan. Jossain välissä se sitten rupesi taas flirttailemaan minulle kuten aikaisemminkin. En jäänyt ottamaan selvää, oliko hän muuttanut mieltään vaan vaihdoin työpaikkaa. Käsittämättömän ristiriitaisia signaaleja sain häneltä. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
444/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyisin ihastusta ja naisia yleensä jos olisin 10 cm edes pidempi ja en olisi kalju.

Kuinka pitkä sinä sitten olet? Eiköhän sinua lyhyempiäkin naisia löydy paljon, eikä heitä kaikkia haittaa miehen lyhyys ja kaljuus. Jos et ole viehättävä, niin lähesty ystävällisesti, mutta älä flirttaavasti. Jos nainen osoittaa kiinnostusta, niin sitten voit heittää flirttiä peliin. 

Olen 165 cm. Tuntuu että oman ikäisille nuorille naisille kaljuus ja lyhyys on ongelmia mistä ei voida joustaa. Oman pituisiakin tai lyhyempiä on aika vähän. Eipä tässä flirttiä heitellä kun ketään naista ei kiinnosta tälläinen ruma mies

Vierailija
445/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyisin ihastusta ja naisia yleensä jos olisin 10 cm edes pidempi ja en olisi kalju.

Kuinka pitkä sinä sitten olet? Eiköhän sinua lyhyempiäkin naisia löydy paljon, eikä heitä kaikkia haittaa miehen lyhyys ja kaljuus. Jos et ole viehättävä, niin lähesty ystävällisesti, mutta älä flirttaavasti. Jos nainen osoittaa kiinnostusta, niin sitten voit heittää flirttiä peliin. 

Olen 165 cm. Tuntuu että oman ikäisille nuorille naisille kaljuus ja lyhyys on ongelmia mistä ei voida joustaa. Oman pituisiakin tai lyhyempiä on aika vähän. Eipä tässä flirttiä heitellä kun ketään naista ei kiinnosta tälläinen ruma mies

Voin kertoa, että 180cm ja hiukset ei auta yhtään asiassa.

M35

Vierailija
446/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että 180cm ja hiukset ei auta yhtään asiassa.

M35

Aivan varmasti auttaa. Mahdollisuutesi ovat minua huomattavasti paremmat. Ulkonä näkee 180 cm pitkiä hiuksellisia jolla on nainen mutta minunlaisilla rumilla et näe koskaan. Se jo kertoo miten asia on.

Vierailija
447/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvot on rumat niin ei kelpaa naisille. Testattu on.

T.Se 180cm ja hiuksellinen

Vierailija
448/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten eri juttu. Toisaalta kasvot jakaa enemmän mielipiteitä, asia on paljon mustavalkoisempi lyhyyden ja kaljuuden suhteen.

Vierailija
449/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitetta, koska et pukeudu seksikkäästi!

Vierailija
450/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten eri juttu. Toisaalta kasvot jakaa enemmän mielipiteitä, asia on paljon mustavalkoisempi lyhyyden ja kaljuuden suhteen.

Tietty jos olet testannut sen niin uskon kyllä. Mahdollisuudet silti paremmat kun rumalla, kaljulla ja lyhyellä :D

Vierailija
451/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut itseäni lyhyempään mieheen ja sillä ei ole mitään merkitystä minulle! Hän on ihana kaikin puolin mutta minua jännittää hänen läheisyydessään.

Vierailija
452/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on henkisesti murhattu liian monta kertaa, en voi kuin ihmetellä sellaisten miesten sinnikkyyttä jotka ovat kokeneet samaa, ja vielä silti jaksavat yrittää.

Jotkut ei ilmeisesti vaan opi tai hyväksy sitä tosiasiaa että yksin jää.

Vierailija
453/470 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa sanallakaan fb-viesteihini.

Vierailija
454/470 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varattu.

Vierailija
455/470 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kunnon avautuminen, mutta mikäs siinä.

Oman kokemuksen perusteella, varsinkin nykyään, kun olen itsevarmempi, hyväkuntoisempi yms. saan olla varovainen millaisia ilmaisuja naiselle annan. Olen ystävällinen luonteeltani ja monesti iloinen. Monet naiset tuppaa käsittämään tämän väärin. Jos vertaan itseäni ja näitä naisia, naiset vetävät hätäisiä tulkintoja asioista. Kun taas itse olen oppinut olemaan odottamatta liikoja.

Palatakseni aiheeseen mitä täällä hoettiin. Minun mielestäni naiset todella saisivat tehdä itse aloitteita. Ymmärrän tietysti, naisia jännittää paljon, mikö varmaan on suurin syy siihen että eivät sitä monesti tee, vaikka näkevät suurtakin vaivaa saadakseen kiinnostuksen kohteen huomion.

Olen törmännyt myös niihin, jotka ovat niin ylimielisiä, että eivät sitä tee. Jotkut taas yksinkertaisesti vetoavat herrasmieskäytäntöön, välttyäkseen itse riskiltä. Epävarmuus, tottumattomuus yms.

Kun asuin pikkuoaikkakunnalla lähikaupan kaikki myyjät alkoivat, katsella ja antaa viestejä. Eron jälkeen vittuuntuneena teki mieli suoraan sanoa näille, että miksi seisovat siinä kuin lampaat? Jos kiinnostaa, tehkää asialle jotakin. Näihin aikoihin myös baarissa en tehnyt elettäkään kiinnostuneiden naisten eteen. Kun katselivat hymyilin vain ja otin yhä rennomman asennon. Jälkeenpäin aivan naurettavaa härnäilyä, mutta eron jälkeen vitutus oli omaa luokkaa. Mieleen muistuu kun yksi kaunotar katseli, ja antoi merkkejä mutta en tehnyt elettäkään. Eräs vanhemman luokan nainen sanoi, ettö sinulla meni mahkut. Vastasin: Niin meni hänelläkin. Me eletään tasa-arvon maassa.

Ihan oikeasti naiset. Te voitte ja teidän pitää tehdä aloitteita. Ei tekosyitä, ei vetoamista mihinkään. Take what you want.

Vierailija
456/470 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein odotat? Olisit tehnyt asialle jotakin?

Vierailija
457/470 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on henkisesti murhattu liian monta kertaa, en voi kuin ihmetellä sellaisten miesten sinnikkyyttä jotka ovat kokeneet samaa, ja vielä silti jaksavat yrittää.

Jotkut ei ilmeisesti vaan opi tai hyväksy sitä tosiasiaa että yksin jää.

Juju on siinä että et välitä mitä muut ovat sinusta mieltä. Ironisesti rakkauselämää etsiessä sinulla täytyy olla aavistus tunnekylmyyttä menossa mukana.

Vierailija
458/470 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan kun olen tehnyt aloitteen, olen saanut tehdä kaiken muunkin mitä suhteeseen tulee.

Enää en tee aloitetta. Se on miehen homma.

Vierailija
459/470 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat tehdä aloitteen. kirjoitti:

Mitä ihmettä oikein odotat? Olisit tehnyt asialle jotakin?

Yleensä nainen viestittää kiinnostuksensa sanattomasti, jolloin mies saa rohkaisun vastata "aloitukseen". Mulla kesti kauan tajuta, että se on itse asiassa nainen joka tekee aloitteen... Miehen toiminta on pelkkä muodollisuus. Muualla euroopassa miehet on tosin aktiivisempia. Mulle on jääny mieleen eräs lenkki maaseudulla, kun 1,5 tunnin aikana sain ehkä 7 treffipyyntöä. Ei tapahtuisi ikinä Suomessa!!

Olen ujo flirttailemaan, mutta erittäin rohkea tekemään aloitteen - ihan vilpittömällä mielellä, en tarkoita mitään imelää. Kun kyse on siitä, että haluan tutustua paremmin ja yhdetkin treffit ois kivat, vaikka toivoisin enemmän.

Viimeksi pyysin miestä ulos puolisen vuotta sitten. Ei lähtenyt; lupasi itse ehkä pyytää joskus ulos, mutta ei sitä tehnyt. En voinut ymmärtää. No ei ihan näin yksinkertainen tilanne ollut... Sama mies otti jokunen viikko sitten yhteyttä töiden merkeissä. Jos vielä näemme, olen iloinen, mutta koitan pitää järjen päässä enkä ainakaan ahdistele häntä. Kyllä toisen seurasta voi muutenkin nauttia! Parempi kun ei ole mitään epätoivoisia odotuksia. Olen itse asiassa tyytyväinen ja rennompi, kun nautin vapaudestani sellaisenaan.

Vierailija
460/470 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse tee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi