Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?
Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti ole lainkaan kiinnostunut naisista, jotka eivät tee aloitetta.
viehättävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti ole lainkaan kiinnostunut naisista, jotka eivät tee aloitetta.
viehättävää
Minut on kasvatettu feministiksi, nyt on naisten vuoro tehdä aloitteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse tee aloitetta jos huomaat että mies on kiinnostunut?
Se on miesten hommaa. Oikea seksikäs kunnon mies tekee aloitteen vaikka kuinka paljon ujostuttaisi! Naiset eivät tee aloitteita.
Tätäkö se feministien tasa-arvo on?
Nainen on varattu ja rumana miehenä tässä ei muutenkaan kannata lähestyä naisia.
Tein aloitteen työpaikalla naiselle eli pyysin ulos. Hän ei vastannut siihen mitään.
Tässä se taas nähtiin että aloitteen tekeminen on turhaa.
Naisten lähestyminen on komeiden hommaa. Mitä järkeä muiden edes yrittää kun pakkeja tulee
Vierailija kirjoitti:
Naisten lähestyminen on komeiden hommaa. Mitä järkeä muiden edes yrittää kun pakkeja tulee
Entä jos nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta, pitkät katseet yms niin etkö silloinkaan tee siirtoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen antaa merkkejä kiinnostuksesta, pitkät katseet yms niin etkö silloinkaan tee siirtoa?
En ole komea eli noin ei tulisi käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä katseita nyt en todellakaan pidä minään kiinnostuksen merkkinä, ihmiset töllöttelee toisiaan useistakin syistä ilman että himoitsisivat päästä näiden pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ihastu ”komeuden” perusteella vaan persoonan ja ihastuksen kohde voi olla aika tavallinenkin jos löytyy sisäistä persoonallisuutta tai jopa erikoisen näköinen (joku voi sanoa ruma) jos on joku persoonallinen seikka vaikka kasvoissa, joku asia joka herättää mielenkiinnon, ja en siis itse ole mikään epätoivoinen hirviö :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan ihastu ”komeuden” perusteella vaan persoonan ja ihastuksen kohde voi olla aika tavallinenkin jos löytyy sisäistä persoonallisuutta tai jopa erikoisen näköinen (joku voi sanoa ruma) jos on joku persoonallinen seikka vaikka kasvoissa, joku asia joka herättää mielenkiinnon, ja en siis itse ole mikään epätoivoinen hirviö :D
Noinhan naiset tuntuu väittävän usein. Mutta se on vaan sanahelinää todellisuuden rinnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan naiset tuntuu väittävän usein. Mutta se on vaan sanahelinää todellisuuden rinnalla
Tiedän että tuo on p...skaa. Herää harhastasi ja ala elää!
Koska suomalaiset naiset eivät osaa arvostella ja käsitellä aloitteita. Varsinkin kohteliaiden pakkien antaminen ilman juoruamista tuntuu olevan ylivoimainen tehtävä.
Tavallisen ruman pienimunaisen taviksen ei kannata lähestyä ketään näin metoon aikakautena.
En tee aloitetta, koska hän on varattu ja minä olen varattu.
Ei naisille kannata tehdä aloitteita, näpeille tulee sata varmasti
M35
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen ruman pienimunaisen taviksen ei kannata lähestyä ketään näin metoon aikakautena.
Ja ei näin yleensäkkään jos ei ole naisten mieleistä ulkonäköä tai erikoinen
Tällä hetkellä siksi, että hän on osa opiskeluporukkaa ja hänestä on kiinnostunut myös kaverini ja hän on selvästi piirittänyt naista paljon minua ahkerammin. En etsi mitään vakavaa suhdetta, joten ryhmähengen mahdollinen pilaaminen on suurempi haitta kuin naisen iskemisestä saatu hyöty. Etenkin kun en ole edes varma, että hän on kiinnostunut minusta niin paljon, että haluaisi edetä kanssani.
metoo