Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi et tee aloitetta naista kohtaan johon olet ihastunut?

Vierailija
06.08.2017 |

Miksi et tee aloitetta tai pitkität sitä jopa vuosikausia?

Kommentit (470)

361/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Haloo olet sille vain työkaveri... 

Joo tiedän. Mutten siis ole näyttänyt tunteitani vaan olen chillisti hänen seurassaan. Mietin että pitäisikö yrittää vielä vai vain antaa hänen mennä. Kai hän unohtuu lopulta. Pelottaa vain että vajoan samaan tunteettomaan tilaan kuin ennen häntä.

Vierailija
362/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä. Uusia tulee kyllä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Tuleeko? Siis en oikeasti ole 15 vuoteen ollut ihastunut. Eikä tää kai mikään ikäjuttu ole, koska en ole muihin ihastunut. Ei ole kyllä varaa odottaa toista 15 vuoden pätkää...

Vierailija
364/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6463 kirjoitti:

pyy pyy kirjoitti:

Tuleeko? Siis en oikeasti ole 15 vuoteen ollut ihastunut. Eikä tää kai mikään ikäjuttu ole, koska en ole muihin ihastunut. Ei ole kyllä varaa odottaa toista 15 vuoden pätkää...

Sillä oli jo joku toinen....

365/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Teet oikein kun annat mennä. Sulle on jossain joku toinen. <3

Kiitos. Saan itseni kuntoon.

Toivotaan että on.. vähän kyllä pelottaa. Mutta kiitos vielä. Sulla tuskin menee 15 vuotta toipua :)

366/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö vain huonoa tuuria mulla elämässäni ollut, mutta kun noin 20 vuotiaana tein parit-kolmet aloitteet,  niin sain kaikista pakit ja osasta naurua päin naamaa.

Eipä oikein seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen ole tullut edes harkittua aloitteita, vaikka mullakin töissä oli kuusi vuotta ihastus joka pois lähdettyään ja 200km päähän muutettuaan kertoi että odotti että olisin tehnyt aloitteen. Hiukan tietty harmitti, mutta olen ajatellut, että miksei sitten itse tehnyt. Ei varmaan halunnut minua tarpeeksi.

Ja sanottakoon etten ole mikään hiljainen nörtti tai muuten hylkiö. Ulkonäkö jees ja vartalokin urheilullinen ainakin vielä muutama vuosi sitten. Naisia on elämässäni riittänyt niin että rumempia/tyhmempiä on ihan kirjaimellisesti saanut törkkiä kauemmas. 

Vierailija
367/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää ens kerralla hoitsuja. Ne on yleensä aika kivoja. :)

368/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Kannattaa yrittää ens kerralla hoitsuja. Ne on yleensä aika kivoja. :)

Mä kyllä ihastun ensisilmäyksellä. Enkä todellakaan valitse naista/ihastusta. Ennen tätä masisjaksoa olin useinkin ihastunut, ja usein juuri niihin vääriin. Olisihan se kätevää ihastua niihin jotka ovat myös sinuun ihastuneita.

369/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jancce kirjoitti:

Liekö vain huonoa tuuria mulla elämässäni ollut, mutta kun noin 20 vuotiaana tein parit-kolmet aloitteet,  niin sain kaikista pakit ja osasta naurua päin naamaa.

Eipä oikein seuraavaan kahteenkymmeneen vuoteen ole tullut edes harkittua aloitteita, vaikka mullakin töissä oli kuusi vuotta ihastus joka pois lähdettyään ja 200km päähän muutettuaan kertoi että odotti että olisin tehnyt aloitteen. Hiukan tietty harmitti, mutta olen ajatellut, että miksei sitten itse tehnyt. Ei varmaan halunnut minua tarpeeksi.

Ja sanottakoon etten ole mikään hiljainen nörtti tai muuten hylkiö. Ulkonäkö jees ja vartalokin urheilullinen ainakin vielä muutama vuosi sitten. Naisia on elämässäni riittänyt niin että rumempia/tyhmempiä on ihan kirjaimellisesti saanut törkkiä kauemmas. 

Joo naiset aika huonosti tekee aloitteita varsinkaan töissä. Muhunkin oli eräs työkaveri ihastunut. Kertoi kun lopetti. En huomannut yhtään, ei koittanut edes silmäpeliä kanssani tai muutenkaan koskaan jutellut. En tiedä mistä johtuu.

370/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jancce kirjoitti:

Miksi tyytyä siihen mitä tarjotaan kun voi ottaa mitä haluaa. Rohkeasti vain lähestymään jos olet vielä sinkku. 

Vierailija
371/470 |
20.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luottanut kohtaloon :P

"You can't hurry love!"

Vierailija
372/470 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi tulkita hymyn väärin ja joutuu pian vaikeuksiin.

Nainen voi loukkaantua viattomastakin henkilökohtaisesta kysymyksestä,

jos mies on ymmärtänyt muutaman ysträvällisen lauseen väärin.  Nykypäivänä

nainen voii nostaa asiasta helposti härintäkysymyksen. Tai voi vaatia miehelle

myöhemmin rangaistusta häirinnästä, jos nainen katsoo sellaisen

väitteen itselleen edulliseksi.

Joka tapauksessa nainen kertoo aina kaiken henkilökohtaisen työkavereilleen, joten mies

liikkuu todella heikoilla jäillä, jos lähtee mitään ehdottelemaan tai tunnustelemaan.

Vierailija
373/470 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista komeimpien miesten ei edes tarvitse tehdä aloitteita. Naiset tekevät yleensä aloitteet.

374/470 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista komeimpien miesten ei edes tarvitse tehdä aloitteita. Naiset tekevät yleensä aloitteet.

Minua ei kiinnosta tuon tyyppinen mies, jolla ei ole muuta kuin ulkonäkö. Kun sen saa mistä vaan muualtakin :D

Vierailija
375/470 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Eva Green lämpenee köyhälle pottunokkamiehelle.

Ei ole Eva Green mikään kaunotar hänkään.

Vierailija
376/470 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5174 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta tuon tyyppinen mies, jolla ei ole muuta kuin ulkonäkö. Kun sen saa mistä vaan muualtakin :D

Kuka sanoo että ei ole muuta kuin ulkonäkö? 

377/470 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5174 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoo että ei ole muuta kuin ulkonäkö? [/quo

Hyvä jos tiedät että on naisiakin samassa tilanteessa. 

378/470 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen kävijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen kävijä kirjoitti:

Minäkin tammikuusta asti tapaillut miestä, mutta mitään aloitetta ei ole tullut. Kaipa hänelle kiva nainen olen silti, jos tapaamisiin kuitenkin lähtee. Voisin hyvinkin tehdä aloitteen kun ihastusta on, mutta hän on pariin kertaan painottanut, ettei halua parisuhdetta. Miksi sitä asetelmaa muuttamaan ja tehdä toisen olo kiusaantuneeksi? Jos joku muu tulee ja vie jalat alta niin ok, mutta sillä aikaa nautin hänen mukavasta seurastaan.

Jos kerran jo tapailette, niin aloitehan on tehty. Vai mitä hänen pitäisi "aloittaa"?

No emme ole vielä treffeillä käyneet. Ihan vain tavattu ilman mitään romanttista, kuten kädestä kiinni pitämistä tai pusua. Ollaan ystävä-asteella nähty. Ja joo varmaan mietitte, että tapaamisethan ovat treffejä. Minulle termit tarkoittaa samaa, muttä hänelle ei. Ystäviä tavataan ja ihastusten kanssa käydään treffeillä on hänen määritelmä. Kunnioitan hänen mielipidettä, enkä tyrkytä itseäni. Hän ehkä etenee, jos on edistääkseen.

Tulin vain kertomaan omaan kommenttiini, että mikään ei edennyt ja olen ns. "päästänyt hänestä irti". Olen kertonut, että tykkään hänestä eikä hän vastannut siihen mitään. Vinkki ymmärretty ja katseet kohti uusia tuulia. Hän ei tosiaan sitten ystävyyttä enempää tykännyt minusta. Tunteista irti päästäminen toi tilalle muuta energiaa ja ajatuksia.

Vierailija
379/470 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pakkeja

Vierailija
380/470 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, joten tämä on ehkä jo sanottu, mutta: Jos mies on tosissaan ihastunut, hän tekee kyllä aloitteen. Liian usein naiset vain kuvittelevat miesten olevan heistä kiinnostuneita. Eivät ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi